Annoncering

Collapse
No announcement yet.

optakt OB - Esbjerg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg tror desværre vi snart skal til at presse på for nytr æner.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Så ikke kampen i dag og læste heller ikke med herinde da jeg var på vejen men speakeren på DR3 havde godt nok ikke meget positivt at sige om OB - Det mest positive han kunne sige var at vi kun var bagud med 1-0 ... Det lød ganske enkelt som om spillerne ikke gad i dag og jeg har meget svært ved at forstå hvordan man efter at have slået fører holdet (heldigt) 2-1 med en uges pause ikke formår at slå et konkurrerende midt/bundhold der har spillet i mellemugen - uanset der blev sparet kræfter ..

      Det virker noget håbløst om end jeg ikke tror vi rykker ned .. Det lader ikke til at holdet har hverken evnerne eller viljen til at ville konkurrere om noget som helst ..
      Det værste er næsten, at holdet, ihf i stærkeste opstilling, imo faktisk har evnerne til at spille med i den sjoveste halv- eller måske endda trediedel af rækken. Men viljen, den kniber det godt nok med, og det er en besk pille at sluge. Man må og skal bære over med manglende evner, der er man ikke forpligtet udover dem man nu har, men manglende vilje, fight og indstilling, DET er satme svært at kapere Akkurat som dårlig form, hvis DET skulle blive Troels' undskyldning.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
        Det værste er næsten, at holdet, ihf i stærkeste opstilling, imo faktisk har evnerne til at spille med i den sjoveste halv- eller måske endda trediedel af rækken. Men viljen, den kniber det godt nok med, og det er en besk pille at sluge. Man må og skal bære over med manglende evner, der er man ikke forpligtet udover dem man nu har, men manglende vilje, fight og indstilling, DET er satme svært at kapere Akkurat som dårlig form, hvis DET skulle blive Troels' undskyldning.
        Men hvorfor mangler viljen??

        http://ekstrabladet.dk/sport/tv3spor...cle2229058.ece

        Hvordan kan der ikke blive dømt straffe her? Ikke at det er med vilje men han bliver stadig lagt ned i feltet ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          http://onside.dk/superligaen/efb-ob-...enne-situation
          knapt så charmerende ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Kære Cheftræner

            Farvel og tak for lort! Gør dig selv, og OB en stor tjeneste: Tag dit tøj og gå nu! Skulle du i fremtiden, mod forventning, blive kontaktet af OB vedr. job, så ha' selverkendelse/format og sig nej tak!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Men hvorfor mangler viljen??

              http://ekstrabladet.dk/sport/tv3spor...cle2229058.ece

              Hvordan kan der ikke blive dømt straffe her? Ikke at det er med vilje men han bliver stadig lagt ned i feltet ..
              Manglende vilje, tjah, den ligger vel i spillernes indstilling og/eller trænerstabens evne til at sætte dem op. I den situation, da det jo er vanskeligt at fyre stort set hele truppen, er det letteste naturligvis at pege på træneren.

              Comment


                Hvor er vi dog sygt dårlige og totalt uden glæde og spillelyst..

                Vi ligner et hold, næsten ligeså dårligt, som under den sidste tid under Lars Olsen..

                Træneren skal selvfølgelig kunne sætte holdet op, men jeg mener, ligesom under de sidste par trænere, at spillerne selv bærer den største del af ansvaret..

                Jeg er træt af, at mere eller mindre ingen spillere, ligner nogen der gider.. EFB's hold, er den diametrale modsætning til vores. Spillelysten lyser ud af dem, det ligner de elsker at spille fodbold, løbe for hinanden, være et hold..

                Vores spillere ligner nogen, der i bund og grund hellere vil ligge på sofaen og se fodbold, end rent faktisk at levere glæde til tilskuerne og til dem selv.. Ligegyldighed er vel det ord, der bedst dækker de fleste indsats.. Det lyser ud af flere, at "nåh ja, fuck it.. JEG får alligevel min fede hyre og vi vinder vel på et eller andet tidspunkt.."


                Comment


                  Troels Bech har gjort det 2 gange og han er godt på vej til at gøre det 3 gang......aflevere et hold med spillere der egentlig burde ligge og slutte i top 5 men som ender tæt på nedrykning eller nedrykning......og gad vist hvad f,,,hans undskyldning bliver til sommer når det er facts
                  Han er en fuser ne af dem man ikke skal gå tilbage til , men Kære OB ledelse det har i f...gjort 3 gange nu.

                  Comment


                    http://mobil.bold.dk/#/nyt/Troels-B-...e-havde-niveau
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af gutihaz Se indlæg
                      Kære Cheftræner

                      Farvel og tak for lort! Gør dig selv, og OB en stor tjeneste: Tag dit tøj og gå nu! Skulle du i fremtiden, mod forventning, blive kontaktet af OB vedr. job, så ha' selverkendelse/format og sig nej tak!
                      Hans leflen for os efter 1. halvleg vidner vel også om en presset mand , som også selv kan se at vi er lysår fra noget der ligner spilkoncept og kontinuitet.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af nej nej nej Se indlæg
                        Troels Bech har gjort det 2 gange og han er godt på vej til at gøre det 3 gang......aflevere et hold med spillere der egentlig burde ligge og slutte i top 5 men som ender tæt på nedrykning eller nedrykning......og gad vist hvad f,,,hans undskyldning bliver til sommer når det er facts
                        Han er en fuser ne af dem man ikke skal gå tilbage til , men Kære OB ledelse det har i f...gjort 3 gange nu.
                        Han har ikke overbevist mig endnu, men mener nu ikke, at vi nødvendigvis har en trup der burde ligge i top 5..


                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bayliss Se indlæg
                          Hvor er vi dog sygt dårlige og totalt uden glæde og spillelyst..

                          Vi ligner et hold, næsten ligeså dårligt, som under den sidste tid under Lars Olsen..

                          Træneren skal selvfølgelig kunne sætte holdet op, men jeg mener, ligesom under de sidste par trænere, at spillerne selv bærer den største del af ansvaret..

                          Jeg er træt af, at mere eller mindre ingen spillere, ligner nogen der gider.. EFB's hold, er den diametrale modsætning til vores. Spillelysten lyser ud af dem, det ligner de elsker at spille fodbold, løbe for hinanden, være et hold..

                          Vores spillere ligner nogen, der i bund og grund hellere vil ligge på sofaen og se fodbold, end rent faktisk at levere glæde til tilskuerne og til dem selv.. Ligegyldighed er vel det ord, der bedst dækker de fleste indsats.. Det lyser ud af flere, at "nåh ja, fuck it.. JEG får alligevel min fede hyre og vi vinder vel på et eller andet tidspunkt.."
                          Det er en meget præcis analyse. "Holdet" minder mest af alt om dovne lejesvende, og i dag var selv de fynske drenge fraværende (på nær Høegh måske).
                          OB: Danske mestre i 2075/6

                          Comment


                            Og kun 1 træner med niveau...

                            Comment


                              det gjorde ondt i øjnene at se på det der blev leveret idag!!!
                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                              Comment


                                http://ekstrabladet.dk/sport/tv3spor...cle2229136.ece

                                Det er jo decideret pinligt ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X