Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træningskamp Køge-OB 9/7
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægNogen der har opdateringer fra kampen?
https://mobile.twitter.com/odense_boldklub?lang=da
Comment
-
Første halvleg slutter 0-0. Vi har haft 1-2 afslutninger, det samme for Køge.
Det er ikke synderligt opmuntrende at se på. Vi er ikke super truet defensivt. Til gengæld er vi heller ikke i nærheden af at være farlige offensivt.
Barrett ligger stadig bag det ene mål. Jeg tror det var hovedet, der fik en tur. Hurtigt bud på lidt over 100 meters afstand (så altså fuldstændig uden værdi): Hjernerystelse.
Vi har en ung gut på bænken med nummer 35 på sine shorts. Jeg kan ikke umiddelbart genkende ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlægFørste halvleg slutter 0-0. Vi har haft 1-2 afslutninger, det samme for Køge.
Det er ikke synderligt opmuntrende at se på. Vi er ikke super truet defensivt. Til gengæld er vi heller ikke i nærheden af at være farlige offensivt.
Barrett ligger stadig bag det ene mål. Jeg tror det var hovedet, der fik en tur. Hurtigt bud på lidt over 100 meters afstand (så altså fuldstændig uden værdi): Hjernerystelse.
Vi har en ung gut på bænken med nummer 35 på sine shorts. Jeg kan ikke umiddelbart genkende ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlægDet er vel Julius?
2. halvleg starter i øvrigt med AK på venstre back, Barrett fortsat liggende bag det ene mål (det er sgu skidt. Han har efterhånden ligget der 25 minutter...) og Køge på bolden.
Comment
Comment