Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp Køge-OB 9/7

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Jeg har ikke adgang til artiklen. Men jeg gætter på Niels Abildstrup er blevet lullet ind i den samme jubeloptimisme som JH prøver at bilde os ind. Måske noget med at vores trup er bred?.....selvom der tydeligvis mangler KVALITET på midtbanen.
    Jeg har heller ikke adgang. Så jeg refererer til noget du også kan læse ;)

    Comment


      #17
      2. Divisionshold ☺
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        2. Divisionshold ☺

        Comment


          #19
          Nogle der ved om kampen bliver streamet??

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Sepa Se indlæg
            Nogle der ved om kampen bliver streamet??
            Mon ikke at man må nøjes med liveopdateringer fra Leif eller Abildtrup? Tvivler på at nogen filmer

            Selv om træningskampe ikke siger så meget synes jeg alligevel at et evt nederlag i dag skal få alarmklokkerne til at ringe.
            Også så kraftigt at det kan høres i Ådalen.
            Kan man bare ryste 3 nederlag af sig inden premieren mod et hold der uden tvivl kan give os kæmpe problemer?. Jeg ser os ikke vinde over dem

            Comment


              #21
              Truppen til idag

              http://www.ob.dk/artikel/klar-til-sidste-tests.aspx

              Nu er Greve også tvivlsom Thrane og Eskesen får ikke det store spilletid da de starter inde for reserverne kl 18

              Men højest overraskende er det vel at Eskesen er blandt de 16 udvalgte med kun 1 skade i truppen
              Last edited by fmprOB; 09-07-2017, 08:50.

              Comment


                #22
                Med Welbeck ude af truppen, JJ skadet og Thrane der starter ude kan jeg kun se følgende opstilling mm Tverskov spares

                Grytebust
                Des Tver Ting JBL
                Joan CN Izu Jønne
                Helenius AK

                Comment


                  #23
                  Er der en venlig sjæl, som kan fortælle, hvorfor Ryan Johnson Laursen ikke er med i truppen?

                  I min verden helt vildt frustrerende, at han stadig ikke er klar.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Forza-OB Se indlæg
                    Er der en venlig sjæl, som kan fortælle, hvorfor Ryan Johnson Laursen ikke er med i truppen?

                    I min verden helt vildt frustrerende, at han stadig ikke er klar.
                    Han er 100% klar. Men han er pt bagved Desler som får 90 min idag mod Køge. Tilgængel får Ryan 90 min hos reserverne som spiller mod et afrikansk samlehold hvor man i OB har forpligtiget sig til at stille et godt hold.. Tænker også at 90 min der er bedre en 10-20 min mod Køge

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Han er 100% klar. Men han er pt bagved Desler som får 90 min idag mod Køge. Tilgængel får Ryan 90 min hos reserverne som spiller mod et afrikansk samlehold hvor man i OB har forpligtiget sig til at stille et godt hold.. Tænker også at 90 min der er bedre en 10-20 min mod Køge
                      Ok, det lyder da som en potentielt interessant kamp mod disse "agent lykkeriddere". Er der nogen der har nogen som helt idé om hvilke spillere der kan være tale om på det hold og om OB eventuelt har nogen af disse i kikkerten ifht eventuel kontrakt? . Jeps I know, ens higen efter et transfer fix er efterhånden desperat

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                        Ok, det lyder da som en potentielt interessant kamp mod disse "agent lykkeriddere". Er der nogen der har nogen som helt idé om hvilke spillere der kan være tale om på det hold og om OB eventuelt har nogen af disse i kikkerten ifht eventuel kontrakt? . Jeps I know, ens higen efter et transfer fix er efterhånden desperat
                        Mon ikke også at vi selv kigger med :)
                        men tænker at der bliver flere scouts end tilskuere og der nok er en grund til at de er lykkeriddere

                        Comment


                          #27
                          Fra OB's twitter konto:
                          HBK-OB: Grytebust - Desler, Tverskov, Tingager, Barrett - Edmundsson, Nielsen, Izunna, Jönsson - Festersen, Jacobsen. #obdk

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Bravo Se indlæg
                            Fra OB's twitter konto:
                            HBK-OB: Grytebust - Desler, Tverskov, Tingager, Barrett - Edmundsson, Nielsen, Izunna, Jönsson - Festersen, Jacobsen. #obdk
                            Vel en overraskelse at Helenius starter ude. Men det er måske for at holde kontinuiteten fra sidste år

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Vel en overraskelse at Helenius starter ude. Men det er måske for at holde kontinuiteten fra sidste år
                              Ja den studsede jeg også lidt over :/
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Vel en overraskelse at Helenius starter ude. Men det er måske for at holde kontinuiteten fra sidste år
                                Det kan jo også være en hentydning til Helenius. At han ikke er selvskreven og skal arbejde hårdt.
                                Jeg ved godt det ikke ligner Kent, ( Hej Jønne )

                                Comment

                                Working...
                                X