Oprindeligt indsendt af OleKBH
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træningskamp Køge-OB 9/7
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Sepa Se indlægNogle der ved om kampen bliver streamet??
Selv om træningskampe ikke siger så meget synes jeg alligevel at et evt nederlag i dag skal få alarmklokkerne til at ringe.
Også så kraftigt at det kan høres i Ådalen.
Kan man bare ryste 3 nederlag af sig inden premieren mod et hold der uden tvivl kan give os kæmpe problemer?. Jeg ser os ikke vinde over dem
Comment
-
Truppen til idag
http://www.ob.dk/artikel/klar-til-sidste-tests.aspx
Nu er Greve også tvivlsom Thrane og Eskesen får ikke det store spilletid da de starter inde for reserverne kl 18
Men højest overraskende er det vel at Eskesen er blandt de 16 udvalgte med kun 1 skade i truppenLast edited by fmprOB; 09-07-2017, 08:50.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Forza-OB Se indlægEr der en venlig sjæl, som kan fortælle, hvorfor Ryan Johnson Laursen ikke er med i truppen?
I min verden helt vildt frustrerende, at han stadig ikke er klar.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHan er 100% klar. Men han er pt bagved Desler som får 90 min idag mod Køge. Tilgængel får Ryan 90 min hos reserverne som spiller mod et afrikansk samlehold hvor man i OB har forpligtiget sig til at stille et godt hold.. Tænker også at 90 min der er bedre en 10-20 min mod Køge
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægOk, det lyder da som en potentielt interessant kamp mod disse "agent lykkeriddere". Er der nogen der har nogen som helt idé om hvilke spillere der kan være tale om på det hold og om OB eventuelt har nogen af disse i kikkerten ifht eventuel kontrakt? . Jeps I know, ens higen efter et transfer fix er efterhånden desperat
men tænker at der bliver flere scouts end tilskuere og der nok er en grund til at de er lykkeriddere
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægVel en overraskelse at Helenius starter ude. Men det er måske for at holde kontinuiteten fra sidste år
Jeg ved godt det ikke ligner Kent, ( Hej Jønne )
Comment
Comment