Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningslejr Kiel

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Søger der allerede gået 2 mål ind på 10 minutter efter KEPs indtræden i minterforsvaret.....

Comment

Ret dårlig opdækning må man sige...

Comment

Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
        Søger der allerede gået 2 mål ind på 10 minutter efter KEPs indtræden i minterforsvaret.....
        Godt nok er KEP ringe, men han er ikke skyld i nogle af målene.. Men syndebuk skal der altid findes. Stakkels KEP :-D

Comment

Rigtig dårlig opdækning. Barrett for langt fra sin mand ved bagerste stolpe. Hans manglende defensive kvalitet var desværre et gennemgående tema i sidste sæson, selvom jeg ellers har stor sympati for ham.

Comment

Men god test. De spiller pænt hurtigt, og minder en del om FCN. Dog lige et hak eller ti bedre

Comment

kæmpe chance til Shaktar!

Comment

Vi bliver kørt rundt på røv og albuer i forsvaret må man sige - og de manglende løb uden bold når vi har den gør, at vi ofte kommer i farlige situationer midt på banen.

Comment

Personligt forstår jeg ikke helt formålet med at vælge en modstander som er så meget bedre, så tæt på sæsonstart.
                  Ja den står 2-2 ... men der er jo klasseforskel.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Kæmpe chance til Greve brændt...

Comment

Vi har skiftet Ryan, Welbeck og Greve ind; fin chance til Greve, så vidt jeg kunne se. Shaktar puster lige lidt, vi er en anelse bedre med.

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Personligt forstår jeg ikke helt formålet med at vælge en modstander som er så meget bedre, så tæt på sæsonstart.
                        Ja den står 2-2 ... men der er jo klasseforskel.
                        Det er tit når du er presset at man ser hvad der mangler. De spiller som FCN, dog bedre. Man vil altid gerne testes mod de bedste.

Comment

Shit Greve har altså nogle skills. Den mand skal altså have mere tid på banen

Comment

3-2 til Shaktar. Vi var ellers ved at komme bedre med, fordi de er gået lidt ned i tempo; men så skruer de lige op igen.

Comment

Og det var vist KEP, der havde sidste fod på, men Gryte laver stor redning først, og så rammer næste forsøg KEP og går ind. Det er første forsøg, der afgør det, og der sad vi ikke tæt nok på dem.

Comment

Og Yao og Perreira er på banen for Helenius og Barrett.

Comment

Working...
                                X