Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2017/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Nu havde jeg tid til at se de fleste af kampene - og er det bare mig - eller er OB det hold der er dårligst i opbygning af angreb? Når jeg tænker på første kamp var det jo rædderligt at se på - både Hosens og Silkeborg har jo mange gode opspil - hvem skal vi efterhånden sammenligne os med? Morgendagens modstander?
    JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
    JM Barometer 1
    2 3 4 5 6 7 8 9 10

    Comment


      #77
      Ja vi var det hold der havde bolden mest af alle hold i 1.runde, men det meste af tiden er det jo bare trillende på tværs på egen banehalvdel. Vi minder ikke om et rigtigt OB hold.

      Comment


        #78
        AaB havde også bolden men Sønderjyderne var langt bedre, og vandt fortjent. Vores modstandere har næppe noget imod at vi triller bolden rundt med 1/2 km i timen, mens Ingen af fe forreste laver løb og byder sig til.

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          AaB havde også bolden men Sønderjyderne var langt bedre, og vandt fortjent. Vores modstandere har næppe noget imod at vi triller bolden rundt med 1/2 km i timen, mens Ingen af fe forreste laver løb og byder sig til.
          Hvis trænerduoen ikke har fortalt spillerne, at det er sådan, de skal gøre, er den for dårlig. Og hvis den fortalte dem det, men de ikke udfører det, kan den have tabt omklædningsrummet. Men hvis den fortalte dem det og de gjorde deres bedste, tja - alle tre muligheder er noget skidt.
          Jeg tror på vi ville kunne vinde uden problemer uden skader. Men det er der jo - i høj grad. Vi skal nu nok få et par mål. Må bare håbe Helsingør får færre - med KEP-Tingager ?????!!!
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            #80
            Jeg synes at der mangler en rød tråd i vores spil. Ideologien med at "hvis vi har bolden kan de ikke score mål" duer ikke, hvis vi ikke ved hvad vi skal gøre med bolden når vi har den. Så er det, at vi taber på en dødbold eller et kontra angreb, og KN bagefter står og er "tilfreds med spillet men ikke resultatet" når han taler med journalister.
            Alt hvad jeg har set af gode ting som OB har gjort under KN bunder i enkeltmandspræstationer og bestemt ikke holdindsats.
            JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
            JM Barometer 1
            2 3 4 5 6 7 8 9 10

            Comment


              #81
              Helsingør foran 2-1 I sønderjyske 10 min før tid. Utroligt så ringe de var mod OB.

              Comment


                #82
                Og de vandt 2-1. Sønderjyske brændte et straffespark 5 min før tid.

                Comment


                  #83
                  Straffe skulle aldrig have været dømt. Så ganske fortjent sejr ud fra det jeg så..

                  Comment


                    #84
                    ...og så sidder man lidt med samme fornemmelse som sidste år, at alle kan slå alle minus FCK, Brøndby og en anelse FCM.. Netop de tre nævnte er dog bestemt ikke uovervindelige i øjeblikket, og Lyngby er ligeledes til at tale med. Uden at det skal lyde som nogen ombæring for nogen, så har programmet det med at begunstige visse forstået på den måde at jo flere af disse hold man møder nu, såfremt man selv er nogenlunde kørende, jo bedre kort har man jo nok på hånden når regnskabet bliver gjort endeligt op. Aner ikke hvor vi og vores nærmeste konkurrenter er i dette regnskab, men læste lige at Falk træner med igen i FCK, så mon ikke deres niveau tager et par nøk op om en måneds tid? Dertil har disse hold krævende opgaver i Europa for tiden, så chancen er nok mest optimal nu for at tage point mod disse hold

                    Comment


                      #85
                      Jeg er meget overrasket over Helsingørs sejr, de var ikke engang tæt på at få point mod et bovlamt OB hold på 80%. Deres eneste chance ligger i, at de bliver undervurderet.
                      Alle kan slå alle, det betyder dog ikke jeg kan acceptere nederlag hjemme mod f.eks. Horsens eller Helsingør. Det MÅ ALDRIG ske, men det gør det bare desværre, som OB fan må man bare sige at det bare slet ikke er acceptabelt.

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                        Jeg er meget overrasket over Helsingørs sejr, de var ikke engang tæt på at få point mod et bovlamt OB hold på 80%. Deres eneste chance ligger i, at de bliver undervurderet.
                        Alle kan slå alle, det betyder dog ikke jeg kan acceptere nederlag hjemme mod f.eks. Horsens eller Helsingør. Det MÅ ALDRIG ske, men det gør det bare desværre, som OB fan må man bare sige at det bare slet ikke er acceptabelt.
                        Enig. Helsingør beviste i dag, at de faktisk kan sætte fem afleveringer sammen. Hvis 'storhold' snorksover på dette punkt, så får de kniven. Men det må ikke ske.

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                          Enig. Helsingør beviste i dag, at de faktisk kan sætte fem afleveringer sammen. Hvis 'storhold' snorksover på dette punkt, så får de kniven. Men det må ikke ske.

                          MvT

                          Når det virkelig kører for OB, så mener jeg også at de er blandt de bedst spillende og seværdige hold at se sammen med FCN:) Når jeg siger at alle kan slå alle, så er det netop på grund af så svingende præstationer fra, ja alle.. på nær de førnævnte altså. Så vi kan slå alle og vi kan tabe til alle, også Horsens og Helsingør. Det beror i sidste ende på, hvilket ben vi først fik ud af sengen åbembart.

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                            Enig. Helsingør beviste i dag, at de faktisk kan sætte fem afleveringer sammen. Hvis 'storhold' snorksover på dette punkt, så får de kniven. Men det må ikke ske.

                            MvT
                            Det kunne de jo faktisk også mod OB (53% bold)
                            OB var spillet pænt meget ned i store dele af anden halvleg, men Helsingør manglede så et slutprodukt.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Det kunne de jo faktisk også mod OB (53% bold)
                              OB var spillet pænt meget ned i store dele af anden halvleg, men Helsingør manglede så et slutprodukt.
                              Jeg synes bare at vi stod godt defensivt. Vi clearede alle deres bolde. De blev jo aldrig sådan rigtigt farlige.. Lige så meget vores defensivs fortjeneste, end deres manglende slutprodukt.

                              Comment


                                #90
                                Ville være fedt med en sådan personlighed på anførerposten i OB:

                                Herefter gik det ned ad bakke, mener Sønderjyske-anfører Marc Pedersen.
                                Efter kampen tog han ansvaret for, at Sønderjyskes spillere ikke leverede varen i nederlaget.

                                - Nu har jeg spillet hernede i to år. Vi har før haft kampe, hvor vi har spillet ringere, end vi gjorde i dag og alligevel fået point.
                                - Der må jeg som anfører sige, at så har jeg ikke gjort mit arbejde godt nok og sat folk ordentligt op til den opgave, vi stod over for i dag, siger Marc Pedersen.




                                Om ti dage får sønderjyderne mulighed for at rejse sig, når AGF kommer på besøg i Haderslev.
                                - Jeg skulle gerne føre holdet i samtlige kampe, og det starter allerede i morgen, når vi møder ind til træning.
                                - For der er ingen tvivl om, at der er ikke nogen, der er tilfredse med det, vi leverede i dag.

                                - Jeg er sådan set ligeglad med, om vi spillede godt, men vores værdier skal være i spil til hver kamp, og det var de ikke i dag, siger Marc Pedersen.

                                Det er den rette indstilling i elitesport!

                                Comment

                                Working...
                                X