Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2017/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Virkelig en klassisk AGF. De har 5 spritnye startere til den her sæson, men giver ikke træneren en ærlig chance og springer sikkert boksen for at få sensationstræneren fra sidste sæson. Glen har da på ingen måde været en succes bevares, men de har da haft tegninger til noget af det rigtige. Sejren over bøf, Nordsjælland og den igår, vidnede da om et hold, som godt kan komme, specielt når de slet ikke er hægtet af endnu. Synes det virker en smule overilet, med mindre det selvfølgelig viser sig, at spillerne selv har presset på, men det tror jeg nu allerede var kommet frem inden fyringen, hvis det var tilfældet.
    Hvis du kan bytte en Honda Civic lige over med en Audi, så gør man det. Kæmpe opgradering, kæmpe boost til AGF, om folk tør indrømme det eller ej, så har AGF lige overhalet og lagt afstand til os. Lækkert nyt træningsanlæg og Danmarks mest fremadstormende træner. For satan det gør ondt, at vågne op med tømmermænd til den nyhed -_-

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      David Nielsen til AGF
      Det er så også velkommen til en helt ny spillestil.
      Riddersholm står mest for kaos, lange bolde, pres og dødbolde.
      David N. vil gerne spille kort og mere kontrolleret ...
      Jeg tror det bliver en gevinst for AGF.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Hvis man har EB plus, så er her en super artikel om PC's arbejde. Jeg tvivler stærkt på at JH har samme overblik og struktureret tilgang inden/ før/ under vinduer. http://ekstrabladet.dk/plus/sportogspil/unikt-indblik-i-agf-kulissen-saadan-handler-klubben-ind/6848760

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          Hvis man har EB plus, så er her en super artikel om PC's arbejde. Jeg tvivler stærkt på at JH har samme overblik og struktureret tilgang inden/ før/ under vinduer. http://ekstrabladet.dk/plus/sportogs...en-ind/6848760
          Der er nok ikke nogen sportschef (udover måske i Helsingør, fordi oprykning kom bag på dem), der ikke kan skrives sådan en fin artikel om. Derfra og så til at tingene lykkes er der et stykke vej. Stod der noget om en struktureret trænerfyring med stort overblik i den fine artikel?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Der er nok ikke nogen sportschef (udover måske i Helsingør, fordi oprykning kom bag på dem), der ikke kan skrives sådan en fin artikel om. Derfra og så til at tingene lykkes er der et stykke vej. Stod der noget om en struktureret trænerfyring med stort overblik i den fine artikel?
            Hehe, ja. Jeg er sgu heller ikke misundelig på AGF mht. deres sportslige ledelse.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
              Hehe, ja. Jeg er sgu heller ikke misundelig på AGF mht. deres sportslige ledelse.
              Der er vi enig, der er mange historier omkring hr. Nielsen. Tvivler stærkt på at JH har mere end en plan A.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                Hvis du kan bytte en Honda Civic lige over med en Audi, så gør man det. Kæmpe opgradering, kæmpe boost til AGF, om folk tør indrømme det eller ej, så har AGF lige overhalet og lagt afstand til os. Lækkert nyt træningsanlæg og Danmarks mest fremadstormende træner. For satan det gør ondt, at vågne op med tømmermænd til den nyhed -_-
                Man troede vel også riddersholm, wieghorst og gyllerik var en Audi, da de hentede den?Jeg tillader at stille mig tvivlende overfor at det bliver bedre med David ved roret. Jeg bryder mig ikke specielt meget om riddersholm som person, men jeg tror nu også han kunne have skrabet 9 point i 10 kampe hjem for Lyngby i denne sæson.
                Det ville være mere logisk med en fyring hos os, hvor vi har en sammenspillet trup, som bare ikke fungerer. I agf er de igang med en indkøringsfase som så sættes tilbage, og nu skal løftes af en træner, som i hvert fald ikke kan have haft god tid til at gøre sit forarbejde til at vende skuden!
                Nu er truppens vigtigste spiller så også allerede ude med riven. Det bliver en stor opgave!!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Der er nok ikke nogen sportschef (udover måske i Helsingør, fordi oprykning kom bag på dem), der ikke kan skrives sådan en fin artikel om. Derfra og så til at tingene lykkes er der et stykke vej. Stod der noget om en struktureret trænerfyring med stort overblik i den fine artikel?
                  Word!
                  Jeg misunder mange andre klubber deres ledelse. Men AGF er godt nok ikke en af dem. De er jo endnu mere retarderede end vores ledelse.

                  Comment


                    Jeg er heller ikke misundelig på AGFs ledelse. Det virker til, at man konstant gentager et bestemt mønster i den klub, hvor man hele tiden disrupter egen udvikling, konstant skifter ud på nøgleposter, famler rundt efter det hotte trænernavn, hotte CV spillere (med lange skadeslister eller et utal af klubber bag sig) osv osv. i håb om et quickfix, og effekten er som regel kortvarig med et efterfølgende styrtdyk, jeg tror ikke David Nielsen vil gøre det anderledes, for den klub er så syg langt ind i betonen på træningsanlægget, at selv ikke en fremstormende DN kan ændre det.

                    Fatter ikke, hvad AGF vil med ham Jacob Nielsen, kørte han ikke Randers i sænk?
                    Last edited by SU1978; 01-10-2017, 13:21.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                      Word!
                      Jeg misunder mange andre klubber deres ledelse. Men AGF er godt nok ikke en af dem. De er jo endnu mere retarderede end vores ledelse.
                      De har i hvert fald ikke tænkt alle moves igennem. Begge er dygtige til at kvaje sig i medierne og lægge endnu mere tryk på en i forvejen presset klub og trup. Nu har jeg læst den artikel, og jeg må sige, at jeg absolut ikke er imponeret over det jeg læser. Det der fremstilles virker ikke synderligt struktureret for mig, ift. at vi snakker folk med nok 6-cifrede månedslønninger der har til opgave at forvalte store millionbeløb, så skal der lidt mere til, at jeg lader mig imponere.

                      Om de så generelt er dårligere til at drive sportslig ledelse end vores nuværende, er jo nu stadig tvivlende overfor. Men under alle omstændigheder nytter det ikke noget at spejle sig og fine trøst i andres inkompetence, det er en gammel OB-sygdom.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                        Fatter ikke, hvad AGF vil med ham Jacob Nielsen, kørte han ikke Randers i sænk?
                        Nej, det gjorde han så absolut ikke.

                        Man kan mene mange dårlige ting om Jacob Nielsen, det gør jeg i hvert fald selv, men det arbejde han grundlæggende har lavet i Randers, har været enormt vigtigt og afgørende for, at Randers har kunne stabilisere sig økonomisk i noget der ligner top 8 i dansk fodbold og har høstet gode sportslige resultater og har fået et fedt stadion.

                        At AGF så er en helt anden og usammenlignelig opgave, som han måske ikke har formatet og evnerne til at løfte, er en anden snak.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Nej, det gjorde han så absolut ikke.

                          Man kan mene mange dårlige ting om Jacob Nielsen, det gør jeg i hvert fald selv, men det arbejde han grundlæggende har lavet i Randers, har været enormt vigtigt og afgørende for, at Randers har kunne stabilisere sig økonomisk i noget der ligner top 8 i dansk fodbold og har høstet gode sportslige resultater og har fået et fedt stadion.

                          At AGF så er en helt anden og usammenlignelig opgave, som han måske ikke har formatet og evnerne til at løfte, er en anden snak.
                          Men ansættelsen af Faxe og den efterfølgende sportslige sammensmeltning, må man da også tilskrive hans fikse ideer? kan godt være, han har gjort mange gode ting, men han har også haft sine smuttere, og spørgsmålet er så, om han kan overføre de gode resultater til en klub som AGF, som står et helt andet sted end Randers stod, da han tog over for 15 år siden.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                            Men ansættelsen af Faxe og den efterfølgende sportslige sammensmeltning, må man da også tilskrive hans fikse ideer? kan godt være, han har gjort mange gode ting, men han har også haft sine smuttere, og spørgsmålet er så, om han kan overføre de gode resultater til en klub som AGF, som står et helt andet sted end Randers stod, da han tog over for 15 år siden.
                            Ja, det er jo trods alt nok de færreste der er i en klub i 12 år som direktør uden at lave en fejl og ansætte en forkert. Sportslig sammensmeltning er en lige hård nok dom i min verden. To år efter at de rykker ned på et overtidsmål i 2011, står de med bronzemedaljer om halsen som oprykkere og nåede hele vejen til pokalfinalen det år. Når man tænker på, hvor mange år vi allerede har brugt på at vende en skude med væsentligt flere midler og stadig er langt fra noget der ligner metal og pokalfinaler, så synes jeg alligevel man må have lidt respekt for det arbejde.

                            Randers FC var en parantes i dansk fodbold da han blev direktør i 2003, og han afleverede dem som et stabil Superligaklub både sportsligt og økonomisk, og med en bronzemedalje og pokaltitel på CVet.

                            Comment


                              Det er omkring 1,5 år siden at OB har vundet en kamp efter at være kommet bagud i Superligaen, men sådan er det måske også for de andre top 6 klubber🤔

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                                Man troede vel også riddersholm, wieghorst og gyllerik var en Audi, da de hentede den?Jeg tillader at stille mig tvivlende overfor at det bliver bedre med David ved roret. Jeg bryder mig ikke specielt meget om riddersholm som person, men jeg tror nu også han kunne have skrabet 9 point i 10 kampe hjem for Lyngby i denne sæson.
                                Det ville være mere logisk med en fyring hos os, hvor vi har en sammenspillet trup, som bare ikke fungerer. I agf er de igang med en indkøringsfase som så sættes tilbage, og nu skal løftes af en træner, som i hvert fald ikke kan have haft god tid til at gøre sit forarbejde til at vende skuden!
                                Nu er truppens vigtigste spiller så også allerede ude med riven. Det bliver en stor opgave!!
                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                                Man troede vel også riddersholm, wieghorst og gyllerik var en Audi, da de hentede den?Jeg tillader at stille mig tvivlende overfor at det bliver bedre med David ved roret. Jeg bryder mig ikke specielt meget om riddersholm som person, men jeg tror nu også han kunne have skrabet 9 point i 10 kampe hjem for Lyngby i denne sæson.
                                Det ville være mere logisk med en fyring hos os, hvor vi har en sammenspillet trup, som bare ikke fungerer. I agf er de igang med en indkøringsfase som så sættes tilbage, og nu skal løftes af en træner, som i hvert fald ikke kan have haft god tid til at gøre sit forarbejde til at vende skuden!
                                Nu er truppens vigtigste spiller så også allerede ude med riven. Det bliver en stor opgave!!
                                Jeg ser på det sådan her: Riddersholm's måde at spille fodbold på er forældet. David Nielsen er fra en hel ny generation af trænere, og han er langt mere talentfuld og allerede nu et niveau over den gamle skole som Riddersholm repræsentere. Jeg synes som udgangspunkt, at man skal opgradere, hvis man får muligheden.
                                Men jeg er helt enig i, at AGF har en, lad os kalde det, speciel sportsdirektør. Og at David Nielsen står overfor en kæmpe opgave. Jeg er dog meget misundelig på, at de tør gå ud og sige, vi bygger nordens bedste træningsanlæg, og at de henter en mand som David Nielsen. Men jeg er også misundelig på alle, der agere i stedet for at stå forskrækket på sidelinjen og håbe på at heldet kommer.

                                Comment

                                Working...
                                X