Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2017/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Jeg syntes også, at vi skal af med mindste en VB, og have godt nyt blod ind her. Joan vil jeg beholde, til gengæld vil jeg sælge Festersen også selvom han har betydning i omklædningsrummet. Vi skal have nogle vindertyper på holdet og ikke feel good typer som Festersen selvom han er sympatisk, en god kammerat, og en klog fyr. Vi har for ens typer, og skal have noget andet ind så vi rent faktisk kan få en plan B. En stille drøm kunne være, at undersøger muligheden for at skabe en kerne som holdet skal bygges op det kommende år, Gyte, JJT, Desler, Ryan, Ny DM, 2 Kanter og en god angriber. Desværre evner JH ikke at få min drøm til at gå i opfyldelse.
    Tænker at man henter Mathias Bonde op fra U19 til sommer når Joao smutter. Så føler man sig nok godt dækket ind når Desler også kan vikariere på pladsen

    Comment


      Er det kun mig der tænker at det kunne være rart hvis vi allerede var i afslutningen af sæsonen?

      Det kan jo næppe være værre at se på de kommende mange kamp.
      Vi ender i et ligegyldigt mellem land, hvor vi ikke kommer til at rykke ned (håber jeg) og vi kommer vel ca. 20 point fra top 6 når der er spillet 26 kampe.

      Men er ikke sikker på at min krop og organer kan holde til at vi bare laller rundt og ligner en flok tosser.

      Men muligvis vi kan slå Fremad Amager eftersom de har fået stjålet deres fodboldstøvler, det kan være det kan hjælpe.

      Comment


        Desler på VB er i mine øjne en nødløsning, så han skal nødigvære vikar i ret mange kampe. Jeg kender ikke Mathias Bonde, men måske ville han have glæde af, at stå i lære hos en kvalificeret VB. Få nogle enkelte kampe og tage over når tid er. Evt. med et udlån til 1. division undervejs.

        Vedr Helenius, så vil han være vores bedste angriber hvis han rammer top niveauet. Desværre ser det ud til at både han og AK er uden bundniveau. Spørgsmålet er om NH stabilisere hans spil og på et tidspunkt rammer topformen. Jeg ved det ikke, men det er et problem, at 2 af vores angribere har så ringe topniveau og den 3 Festersen bare ikke er god nok til en top 3 klub. Når det er sagt, så er Festersen sikkerhed for, at vi får leveret alt hvad der er i ham - hvilket desværre bare ikke er tilstrækkeligt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
          Er det kun mig der tænker at det kunne være rart hvis vi allerede var i afslutningen af sæsonen?

          Det kan jo næppe være værre at se på de kommende mange kamp.
          Vi ender i et ligegyldigt mellem land, hvor vi ikke kommer til at rykke ned (håber jeg) og vi kommer vel ca. 20 point fra top 6 når der er spillet 26 kampe.

          Men er ikke sikker på at min krop og organer kan holde til at vi bare laller rundt og ligner en flok tosser.

          Men muligvis vi kan slå Fremad Amager eftersom de har fået stjålet deres fodboldstøvler, det kan være det kan hjælpe.
          Tvivler på at vi er 20p fra Top 6 når der er spillet 26 runder. Jeg tænker mere 6-9p.. Men ellers enig

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Tvivler på at vi er 20p fra Top 6 når der er spillet 26 runder. Jeg tænker mere 6-9p.. Men ellers enig
            20 point var måske også lige i overkanten, der giver jeg dig ret :)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
              20 point var måske også lige i overkanten, der giver jeg dig ret :)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Jeg vil nu gerne beholde de sidste 2.
                Joan har en lille downperiode pt men skal nok komme igen. Han viste sidste sæson at han har det der skal til og kan bruges på flere pladser.
                Helenius har jeg ikke opgivet endnu. Selvom det godt nok ser skidt ud pt.

                Joan er for ustabil og rammerne mindst lige så ofte sit skræmmende lave bundniveau som han rammer sit gode topniveau .så ser hellere en ny kreativ spiller ind i stedet for . Helenius valgte OB pga lønnen , han er mentalt skrøbelig og tror ganske enkelt ikke han kan håndtere presset .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                  Er det kun mig der tænker at det kunne være rart hvis vi allerede var i afslutningen af sæsonen?

                  Det kan jo næppe være værre at se på de kommende mange kamp.
                  Vi ender i et ligegyldigt mellem land, hvor vi ikke kommer til at rykke ned (håber jeg) og vi kommer vel ca. 20 point fra top 6 når der er spillet 26 kampe.

                  Men er ikke sikker på at min krop og organer kan holde til at vi bare laller rundt og ligner en flok tosser.

                  Men muligvis vi kan slå Fremad Amager eftersom de har fået stjålet deres fodboldstøvler, det kan være det kan hjælpe.
                  Argh 20 points fra top 6 - den var alligevel lige hård nok :)
                  Men bortset fra det, så har jeg heller ikke noget håb om/tro på top 6, som spillet ser ud lige nu. Ville ønske, det var anderledes.

                  Hvad værre er, så synes jeg ikke, spillet taget i betragtning, at det er særligt sjovt at se stillingen lige nu, hvor OB kun har 1 point ned til sidstepladsen. Det kan hurtigt komme til at gøre av, hvis det dårlige spil fortsætter...
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Jeg syntes også, at vi skal af med mindste en VB, og have godt nyt blod ind her. Joan vil jeg beholde, til gengæld vil jeg sælge Festersen også selvom han har betydning i omklædningsrummet. Vi skal have nogle vindertyper på holdet og ikke feel good typer som Festersen selvom han er sympatisk, en god kammerat, og en klog fyr. Vi har for ens typer, og skal have noget andet ind så vi rent faktisk kan få en plan B. En stille drøm kunne være, at undersøger muligheden for at skabe en kerne som holdet skal bygges op det kommende år, Gyte, JJT, Desler, Ryan, Ny DM, 2 Kanter og en god angriber. Desværre evner JH ikke at få min drøm til at gå i opfyldelse.
                    En ny vb står også højt på min liste , så Joao er selvskreven på afskibnings listen
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Joan er for ustabil og rammerne mindst lige så ofte sit skræmmende lave bundniveau som han rammer sit gode topniveau .så ser hellere en ny kreativ spiller ind i stedet for . Helenius valgte OB pga lønnen , han er mentalt skrøbelig og tror ganske enkelt ikke han kan håndtere presset .
                      Jeg er bare ikke enig her.. Men det går vel også nok :)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                        Argh 20 points fra top 6 - den var alligevel lige hård nok :)
                        Men bortset fra det, så har jeg heller ikke noget håb om/tro på top 6, som spillet ser ud lige nu. Ville ønske, det var anderledes.

                        Hvad værre er, så synes jeg ikke, spillet taget i betragtning, at det er særligt sjovt at se stillingen lige nu, hvor OB kun har 1 point ned til sidstepladsen. Det kan hurtigt komme til at gøre av, hvis det dårlige spil fortsætter...
                        Ja, skrev jeg også da fmprOB skrev det nok var i overkanten med de 20 point.

                        Men som du selv siger, vi er tæt på at være der hvor det absolut ikke er sjovt.

                        Jeg begynder sgu så småt at frygte at vi muligvis skal ned i 1. Div. at vende inden det kan blive bedre.
                        Jeg er så bare ikke så sikker på at vi kan vende nemt tilbage hvis det skulle ske.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                          Argh 20 points fra top 6 - den var alligevel lige hård nok :)
                          Men bortset fra det, så har jeg heller ikke noget håb om/tro på top 6, som spillet ser ud lige nu. Ville ønske, det var anderledes.

                          Hvad værre er, så synes jeg ikke, spillet taget i betragtning, at det er særligt sjovt at se stillingen lige nu, hvor OB kun har 1 point ned til sidstepladsen. Det kan hurtigt komme til at gøre av, hvis det dårlige spil fortsætter...
                          Vi har altså hele 3p ned til sidstepladsen :) men tænker den måske kommer endnu tættere på meget snart

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                            Ja, skrev jeg også da fmprOB skrev det nok var i overkanten med de 20 point.

                            Men som du selv siger, vi er tæt på at være der hvor det absolut ikke er sjovt.

                            Jeg begynder sgu så småt at frygte at vi muligvis skal ned i 1. Div. at vende inden det kan blive bedre.
                            Jeg er så bare ikke så sikker på at vi kan vende nemt tilbage hvis det skulle ske.
                            Det ville være en katastrofe at rykke ned. Kan ikke se nogen fordele ved det overhovedet. Jeg er endda i tvivl om det overhovedet ville koste Jesper Hansen jobbet

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Vi har altså hele 3p ned til sidstepladsen :) men tænker den måske kommer endnu tættere på meget snart
                              Aaah sorry... så er alt jo i skønneste orden ;)
                              Mvh Kent

                              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Tænker at man henter Mathias Bonde op fra U19 til sommer når Joao smutter. Så føler man sig nok godt dækket ind når Desler også kan vikariere på pladsen
                                Er Bonde vb ?
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X