Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonens første træning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Sæsonens første træning

    Vi var på plads til den første træninge i den nye sæson, og det overraskede os lidt, hvor meget træning der egentlig var, og samtidig var vi meget positivt overraskede over den nye assistent, Janus Blond!

    Læs om vores dag i Ådalen her:

    http://obstruktion.dk/en-smuk-traeningsdag-i-aadalen/

    #2
    Meget enig hele vejen rundt

    Ham Janus Blond var en hård hund og der var enkelte der peb lidt tilsidst

    Comment


      #3
      Jeg tror, Janus bliver en kæmpe gevinst, og selvom han selv var fuldt ud med i de sidste øvelser, lignede han en mand, der kunne have gjort det i 10 timer i træk.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
        Jeg tror, Janus bliver en kæmpe gevinst, og selvom han selv var fuldt ud med i de sidste øvelser, lignede han en mand, der kunne have gjort det i 10 timer i træk.
        Ja han ligner en der kan gennemføre en Ironman med en forstrækning i begge ben.. Ser frem til at spillerne kommer i perfekt fysisk form og man får det doceret rigtig også

        Men hvor var KEP og Jönsson dog sørgelige at se på under den fysiske træning. Ved godt at KEP er gammel men husker tydeligt at en som AMC smadrede stort set alle i disse tests selvom han var rundet 33 år..

        Comment


          #5
          Tak for update. Ville gerne selv have været der men det ville min chef nok ikke bryde sig om
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            #6
            Jeg har taget fri resten af sommeren(indtil 1/8) så jeg regner bestemt med at overvære en del flere træninger og lave nogle træningsrapporter

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Jeg har taget fri resten af sommeren(indtil 1/8) så jeg regner bestemt med at overvære en del flere træninger og lave nogle træningsrapporter
              Jeg tror jeg snakker på manges vegne, når jeg siger, at det vil der blive sat meget stor pris på 👌

              Comment


                #8
                Tak for update til både du og fmprOB! Lyder godt med Blond, omend jeg nu ikke lige umiddelbart forventer, at en fysisk træner skal blive en kæmpe gevinst, uden jeg dog har den store indsigt i faget eller kan vurdere Hollyhead overfor Blond. Én ting der er helt sikker er, at vi simpelthen ikke kan acceptere igen at skulle høre undskyldninger mod slutningen af næste sæson om træthed og manglende energi.

                For et hold der kun har spillet Superliga og to runder i pokalen er det beskæmmende, når man heller ikke har haft synderligt store skadesproblemer. Om de problemer og undskyldinger så kom på baggrund af en mindre god fysisk træning, eller det var en mindre god trupsammensætning der gjorde, at man ikke kunne rotere nok, skal jeg lade være usagt.

                Det er dog hævet over enhver tvivl, at det vil klæde holdet at møde på til næste sæson med en større løbekapacitet ift. spillestilen. Som truppen er nu, vil vi fortsat have massive problemer i næste sæson med at åbne hold der står dybt og kompakt, og en måde til at omgås dette kan være et øget tempo og tryk i presset og omstillingspillet, og så er det nødvendigt med gode lunger. Vi er i forvejen ikke rigtigt begunstiget med andre end Joan og måske Yao, blandt vores angribere og kanter, som har spidskompetencer ift. 1 mod 1 spillet og direkte løbedueller.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Ja han ligner en der kan gennemføre en Ironman med en forstrækning i begge ben.. Ser frem til at spillerne kommer i perfekt fysisk form og man får det doceret rigtig også

                  Men hvor var KEP og Jönsson dog sørgelige at se på under den fysiske træning. Ved godt at KEP er gammel men husker tydeligt at en som AMC smadrede stort set alle i disse tests selvom han var rundet 33 år..
                  AMC er lavet af andet stof end KEP og de fleste andre. Vildt at se som 'de gamle' fra OB 'sølvholdet' med AMC, HHA, Chris, Helveg alle er blevet ved til de 40 eller tæt på.
                  Det lyder ret spændende med ham Blond som indpisker. Jeg har jo lidt kontakter i Haderslev, og der satte han dælme også pres på til deres træning. Han skulle være en lidt speciel type, der er meget perfektionistisk og også udfordrer nogle gængse opfattelser af fysisk træning i forhold til det øvrige trænerteam. Håber det er afstemt med Kent, hvis det passer. Ingen tvivl om at han kan nogle ting, men det er jo ofte sådan med kapaciteter, at de har nogle holdninger til det, de laver.

                  Og fedt at høre med Greve. Ham kan jeg godt lide som type; håber han tager fusen på alle og bryder igennem i denne sæson.

                  Og tak for update!

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    AMC er lavet af andet stof end KEP og de fleste andre. Vildt at se som 'de gamle' fra OB 'sølvholdet' med AMC, HHA, Chris, Helveg alle er blevet ved til de 40 eller tæt på.
                    Det lyder ret spændende med ham Blond som indpisker. Jeg har jo lidt kontakter i Haderslev, og der satte han dælme også pres på til deres træning. Han skulle være en lidt speciel type, der er meget perfektionistisk og også udfordrer nogle gængse opfattelser af fysisk træning i forhold til det øvrige trænerteam. Håber det er afstemt med Kent, hvis det passer. Ingen tvivl om at han kan nogle ting, men det er jo ofte sådan med kapaciteter, at de har nogle holdninger til det, de laver.

                    Og fedt at høre med Greve. Ham kan jeg godt lide som type; håber han tager fusen på alle og bryder igennem i denne sæson.

                    Og tak for update!
                    Mht Greve var der ingen tvivl om at han forsøgte at være først i alle løbe og sprintøvelser. Han virkede som en der ville vise noget overfor trænerteamet og holdkammerater. Han gik så lidt død til sidst hvor Tingager,Yao og Tverskov stadig holdt et højt niveau. Yao lignede faktisk en der slet ikke svedte overhovedet..
                    Så Greve lignede efter min mening ikke den spiller der var i bedst form.
                    Han lignede den der ville det mest!

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Mht Greve var der ingen tvivl om at han forsøgte at være først i alle løbe og sprintøvelser. Han virkede som en der ville vise noget overfor trænerteamet og holdkammerater. Han gik så lidt død til sidst hvor Tingager,Yao og Tverskov stadig holdt et højt niveau. Yao lignede faktisk en der slet ikke svedte overhovedet..
                      Så Greve lignede efter min mening ikke den spiller der var i bedst form.
                      Han lignede den der ville det mest!
                      og derfor bør han, med de kvaliteter han har, også spille oftere hvis man spørger mig.
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                        og derfor bør han, med de kvaliteter han har, også spille oftere hvis man spørger mig.
                        Vi krydser alle fingre for at denne sæson bliver hans gennembrudssæson.. Men det bliver ikke nemt..
                        Hvis vi får 1-2 spillere der kan gå direkte i start 11 har vi altså 16-17 marksspillere der er i "burde starte inde" kategorien..

                        Så bare det at få plads i truppen og evt komme på banen som indskifter bliver svært nok i sig selv

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                          og derfor bør han, med de kvaliteter han har, også spille oftere hvis man spørger mig.
                          👍
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #14
                            Lækkert med træningsopdateringer, for os der bor på Sjælland og ikke lige kommer forbi Ådalen. Tak!

                            Comment


                              #15
                              Nogen der ved om der er træning eller kamp idag?

                              Comment

                              Working...
                              X