Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Evaluering af 2016/2017 sæsonen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
    synes at programsætningen har været helt hen i vejret på det seneste, og det har påvirket! Fuldstændige hjernedødt at vi skulle spille lørdag hjemme med SIF, tirdag ude SIF og Lørdag hjemme Randers.. Og så 9 dages pause(rytmebryder!, og det kunne 22 eller 23-0 mod langtved ikke rykke ved). Jeg gætter at FCM klarer Randers relativt udramatisk af samme hjernedøde årsag..

Vi har skulle haft recovers i forhold til både skader og et hav af karantæner, som bare er forværret i programsætningen, as you go along... Pisseirreterende. KN får klart thumbs down for dagens manøvre med AK, Fester og Joan.. Det fungerede bare ikke, og vi ragede for mange kort til os som følge! Joan virkede selv ikke helt til at overskue hans egen rolle i forhold til AK/Fester og Thomasen. Han blev proppet ind et sted hvor der ret beset ikke var en ledig plads.. Og 3 mandsforsvaret var helt ude i tovene..
    De offensive folk kunne måske ha været blevet bedre, hvis ikke Jönsson havde lavet total boykot af succesfulde afleveringer, berøringer og parathed.

MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Sæsonen sluttede efter 5 kampe .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Sæsonen sluttede efter 5 kampe .
        Njah - men vi fik da et godt fingerpeg. For mig var det allerede i kamp 2, jeg kunne se noget ruskragende galt.

MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Njah - men vi fik da et godt fingerpeg. For mig var det allerede i kamp 2, jeg kunne se noget ruskragende galt.

MvH ChrisOB
          Ja når skuffelsen har lagt sig skal vi huske at vi bare var forbandet i efteråret og at JH fortjent roste sig selv i et kampprogram for ikke at bukke under for uvidende fans og købe offensivt ind . :-)
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            En stor del af løsningen. Men løsningen er også at flere af dem der starter idag sidder fortrængt til bænken næste sæson af bedre spillere..
            Vi mangler 4 rigtig gode men får nok kun 1-2 okay gode
            Tillad mig at tvivle på, at det bare er et spørgsmål om tid og kontinuitet. Ud af de 8 spillere som man hentede, da Kent og JHs samarbejde skulle kickstartes, er højest 2 tilbage, når vi starter op igen.

6 ud af 8 er væk indenfor 2 år! Og de to tilbageværende er Fester og AK, to af de absolut dårligst præsterende i denne sæson, som godt kan risikere ikke at være en del af idealopstillingen næste sæson. Det har INTET med kontinuitet at gøre!

Kigger vi på sidste sommervindue, kan man så småt begynde at spore lignende tendenser. Thrane er formentlig væk inden længe. Pereira er en marginalspiller og lufter tanker om et exit. Welbeck er ligeledes en total marginalspiller. KEP præsterer ikke godt nok til at starte og er bekymrende aldrende.

Tilbage har vi så Tverskov og Jönsson. Tverskov er med rette en spiller, man kan tillade at tro og håbe på kan være en bærende kraft fremover. Men hvad med Jönsson? Han har løftet sig markant i foråret, men har dog fortsat enorme udfald. Ydermere har han allerede kontraktudløb om et år. Kan vi forlænge med ham? Jeg aner det ikke, men hvis han har en drøm om et udlandseventyr mere, er det i hvert fald ved at være sidste udkald, i en alder af 28 til den tid, hvis han også skal nå hjem og slutte af i Helsingborg.

Jeg tror ikke på, at den nuværende trup kan løfte sig til mere, end allerhøjest at være et hold der lige med nød og næppe får røvballerne med i top 6. Med det udtryk holdet samlet har leveret både i efteråret og foråret, ser jeg det absolut heller ikke som værende mest sandsynligt, at vi får opfyldt det scenarie. Og det er sådan set ligemeget, om de så får lov til at spille 1, 2, 3 eller flere år sammen i træk.

Comment

Ja når skuffelsen har lagt sig skal vi huske at vi bare var forbandet i efteråret og at JH fortjent roste sig selv i et kampprogram for ikke at bukke under for uvidende fans og købe offensivt ind . :-)
              Glæder mig til en omgang seriøs udenomssnak deluxe fra den store leder i podcasten.

Jeg vil også også rose mig selv for at kalde "Izunna/El Mak no good" allerede i Lyngby. ;-)

MvH ChrisOB

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Tillad mig at tvivle på, at det bare er et spørgsmål om tid og kontinuitet. Ud af de 8 spillere som man hentede, da Kent og JHs samarbejde skulle kickstartes, er højest 2 tilbage, når vi starter op igen.

6 ud af 8 er væk indenfor 2 år! Og de to tilbageværende er Fester og AK, to af de absolut dårligst præsterende i denne sæson, som godt kan risikere ikke at være en del af idealopstillingen næste sæson. Det har INTET med kontinuitet at gøre!

Kigger vi på sidste sommervindue, kan man så småt begynde at spore lignende tendenser. Thrane er formentlig væk inden længe. Pereira er en marginalspiller og lufter tanker om et exit. Welbeck er ligeledes en total marginalspiller. KEP præsterer ikke godt nok til at starte og er bekymrende aldrende.

Tilbage har vi så Tverskov og Jönsson. Tverskov er med rette en spiller, man kan tillade at tro og håbe på kan være en bærende kraft fremover. Men hvad med Jönsson? Han har løftet sig markant i foråret, men har dog fortsat enorme udfald. Ydermere har han allerede kontraktudløb om et år. Kan vi forlænge med ham? Jeg aner det ikke, men hvis han har en drøm om et udlandseventyr mere, er det i hvert fald ved at være sidste udkald, i en alder af 28 til den tid, hvis han også skal nå hjem og slutte af i Helsingborg.

Jeg tror ikke på, at den nuværende trup kan løfte sig til mere, end allerhøjest at være et hold der lige med nød og næppe får røvballerne med i top 6. Med det udtryk holdet samlet har leveret både i efteråret og foråret, ser jeg det absolut heller ikke som værende mest sandsynligt, at vi får opfyldt det scenarie. Og det er sådan set ligemeget, om de så får lov til at spille 1, 2, 3 eller flere år sammen i træk.
                I hele JH's tid i OB har der været kontinuitet i svingdøren og ingen andre steder .... jo i fanflugten
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

Comment

Glæder mig til en omgang seriøs udenomssnak deluxe fra den store leder i podcasten.

Jeg vil også også rose mig selv for at kalde "Izunna/El Mak no good" allerede i Lyngby. ;-)

MvH ChrisOB
                  Æhhh, øhhh , åhhh snak :-)
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

Comment

Han skal ikke have ros. Men vi fik dog scoret mange mål i foråret. Joan har gjort det godt fremme, og Fester har også fået scoret lidt. Heldigvis bød mange sig til. Lidt svært at overskue hvad en ekstra angriber havde bidraget med. Vi kom jo trods alt til denne kamp med et fint resultat. Men rokader og røde kort i forsvaret har gjort det besværligt for os. Det er måske mest der det gik galt. Startende med Tverskovs karantæne, og KEPs efterfølgende ene gode kamp, fra da af, gik det lidt ned af bakke.

Comment

Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                      Han skal ikke have ros. Men vi fik dog scoret mange mål i foråret. Joan har gjort det godt fremme, og Fester har også fået scoret lidt. Heldigvis bød mange sig til. Lidt svært at overskue hvad en ekstra angriber havde bidraget med. Vi kom jo trods alt til denne kamp med et fint resultat. Men rokader og røde kort i forsvaret har gjort det besværligt for os. Det er måske mest der det gik galt. Startende med Tverskovs karantæne, og KEPs efterfølgende ene gode kamp, fra da af, gik det lidt ned af bakke.
                      Var jo ikke bare en angriber vi savnede også en fra midten/kanten som kan skabe chancerne .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

Comment

Æhhh, øhhh , åhhh snak :-)
                        Det klart vi... Bla bla bla... Vi ville gerne haft flere points...bla bla bla. Festersen og AK vender stærkt tilbage fordi tidligere bla bla bla... Vi vil gerne forstærke os bla bla bla... Vi har tiltro bla bla bla.

MvH ChrisOB

Comment

MvH ChrisOB
                          Det var vi nogen der vidste inden 1. Kamp var spillet..

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Det var vi nogen der vidste inden 1. Kamp var spillet..
                            Der var det ikke "kaldt"... bare sandsynliggjort. ;-)

MvH ChrisOB

Comment

Der var det ikke "kaldt"... bare sandsynliggjort. ;-)

MvH ChrisOB
                              Arghhhh nu er min hukommelse ikke lige min stærkeste side men hvis jeg gad at bruge nogle timer i gamle tråde kunne jeg godt finde noget der siger andet..
                              Hvis jeg husker rigtigt... Men har sgu ikke det store behov for stolt at hive mig selv i dilleren over en gammel udtalelse der holdt stik på den negative måde...

Så vil jeg hellere fremhæve mine klare Joan briller

Comment

"Manglende kontinuitet" er og bliver en fantastisk undskyldning for fejlslagen transferpolitik og dårlige præstationer. Brøndby, Lyngby og SønderjyskE har skiftet mindst ligeså meget ud som vi har, to af dem endda også på trænerposten, og har ikke haft problemer med at præstere og ligne et hold. Især Brøndby og Lyngby har vist, at man sagtens kan finde ledertyper der går direkte ind på holdet, tager ansvar og præsterer.

Comment

Working...
                                X