Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MOM: Randers FC - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    MOM: Randers FC - OB

    Jeg er nødt til at lave en top tre gode og dårlige i dag. Ringe kamp, men jeg er faktisk ikke skuffet fordi jeg havde slet ikke regnet med at vi skulle gå videre.

    MOM: Edmundsson
    2: Falkesgaard
    3: Pereira

    Dårligste: Jönsson
    2: Lund
    3: Casper


    Synd for Oliver at slutte sådan af i klubben, men ikke overraskende. Når han spiller godt, så spiller han rigtig godt, men det er en ud af fem kampe. De resterende fire er laaaangt under niveau. God vind til ham i Vejle. Den hylde passer ham bedre, hvor han faktisk vil blive en af de bedre i 1. Division, tror jeg.

    Falkesgaard vil blive husket for hans fantastiske sidste kampe. Han har været god, og Gryte skulle ikke vide sig sikker med det niveau han har lagt for dagen.. heldigvis for ham skal han til FCM, hvor jeg faktisk tror han bliver fast mand.

    Udemærket indhop af Greve og Yao. De prøvede i det mindste.

    Tre røde kort i tre kampe i streg - det har jeg ikke oplevet før. Det har gjort at vi absolut ingen chance havde imod et svagt Randers hold.

    #2
    Falke
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      #3
      Falke uden tvivl..

      Comment


        #4
        Synes AK er fornuftigt i dag. Og det synes jeg egentlig også at Casper Nielsen er i 2. halvleg. Det var de to der skabte noget for os.

        Men ja, Falke får den for et reddet straffe og sikre indgreb.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
          Synes AK er fornuftigt i dag. Og det synes jeg egentlig også at Casper Nielsen er i 2. halvleg. Det var de to der skabte noget for os.

          Men ja, Falke får den for et reddet straffe og sikre indgreb.
          Jeg synes Casper var direkte elendig i 2. Halvleg.. eller i hvert fald de sidste 35 min. Ganske forfærdeligt.

          Enig med dig i AK's præstation.

          Comment


            #6
            Falke for sublimt fodarbejde gentagne gange. Vel vores bedste dribler i dag xD

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
              Jeg synes Casper var direkte elendig i 2. Halvleg.. eller i hvert fald de sidste 35 min. Ganske forfærdeligt.

              Enig med dig i AK's præstation.
              Virkelig? Fair nok. Synes han kommer med noget opportunisme og et drive, som gjorde at vi rent faktisk skabte enkelte halve chancer. Det andet lort, hvor vi partout skal nipse os i gennem midten fik vi jo absolut ingenting ud af. Vi nægtede jo stort set at spille bredt i dag, selvom Randers stillede med katastrofen, Erik Marxen, på venstre back.

              Jeg er decideret rasende

              Comment


                #8
                Helt afgjort Falkesgaard. Udover AKs lille formstigning på det seneste, har hans præstationer i de sidste 6 kampe været det eneste der har været værd at glæde sig over i den periode. Ærgerligt at det skal fortsætte i en anden klub, men helt forståeligt. Held og lykke til ham, selvom han skal spille i en klam klub.

                Comment


                  #9
                  Har sgu ondt af Lund... Er ikke ret varm og skal spille i en anden konstellation i dag. Ærgerlig afslutning. Ikke at det skal være en undskyldning, men en del af historien om OB, og bla. Lund, det synes jeg er at vi ikke har været gode til at holde reserverne ret varme... Folk som Lund, Per, Yao, der pludselig skal være startere(Yao i sidste runde) Var der nogen der forventede at de kunne gøre noget i de sidste kampe her de skulle spille?!
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #10
                    Falke og vores medrejsende fans.

                    Comment


                      #11
                      Falke uden tvivl.

                      God vind til ham. Han har gode chancer for at blive 1.målmand i FCM

                      Comment


                        #12
                        Fansene har jeg egentlig lyst til at give den til for at vinde på tribunen.

                        Men Falkesgaard får den. Endnu en flot kamp. Og flotte kampe han har spillet efter grytebust blev skadet. Han beviser vel også ar var han ikke blevet skadet dengang var grytebust aldrig blevet hentet til klubben

                        Comment


                          #13
                          Falke

                          Comment


                            #14
                            Falkesgaard

                            Comment


                              #15
                              Desværre alt for let. Kun 1 kandidat, og det er Falkesgård.

                              Comment

                              Working...
                              X