Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Randers - OB 29/05/2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Elendig afslutning på en elendig sæson. De sidste 7 kampe har over en bred kam været noget eklatant makværk. Har ledelsen lært af sine fejltagelser? Jeg kan ikke umiddelbart få øje på det. Forhåbentlig møder vi op til næste sæson med en mere realistisk målsætning og syn på os selv. Feltet 7-10 er der vi hører til, det har sæsonen med al tydelighed vist.

    Men mon ikke der lukkes en målsætning om top 6 ud, måske endda top 4. Det kan man jo ligeså godt, der er tydeligvis ikke nogen konsekvens ved at underpræstere i så høj grad, som vi har. Modsat i Esbjerg, AaB og AGF.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      kan vi over en hel sæson præstere som vi gjorde i foråret er vi automatisk kommet tættere på.

      MEN - det vil næppe være nok, AK/fester skal genfinde sidste sæsons niveau (eller de skal erstattes - og hvem tror på det?)
      Jönsson skal være mere stabil (stabilt god)
      KEP skal LANGT væk fra start 11

      Bænken skal styrkes - Thrane, hvad laver den mand her? Og hvordan kan det blive til spilletid?
      Det kan vi ikke. Det har vi ikke holdet til... Kun i korte perioder

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Idag var det ja
        Igen i dag..

        Comment


          Pourie skamroser OB som et sygt godt hold med vildt potentiale og sygt gode spillere

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
            Ville godt nok være skidt at droppe ambitioner. Bedømt ud fra foråret er jeg mere fortrøstningsfuld hvis vi får hentet de rigtige spiller, og ikke mindst bruger de rigtige spillere på de rigtige positioner.
            Vi har mødt ét top 6 hold i dette forår - tror du bliver klogere i den næste sæson, hvor vi skal møde de andre igen - og blive drænet for selvtillid - indtil vi så kun møder hold på vores niveau igen.

            Som jeg ser det er vi lige så langt væk fra top 6 som vi var, da vi startede denne - med den forskel, at vi nok ikke kommer til at ligge lige over sidstepladsen ved vinter.

            Der mangler stadig meget i rutine, bredde og kvalitet.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Pourie skamroser OB som et sygt godt hold med vildt potentiale og sygt gode spillere
              Han udtalte også at han er den bedste spiller i Silkeborgs historie, så han er ikke den mest troværdige kilde ;-)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Vi har mødt ét top 6 hold i dette forår - tror du bliver klogere i den næste sæson, hvor vi skal møde de andre igen - og blive drænet for selvtillid - indtil vi så kun møder hold på vores niveau igen.

                Som jeg ser det er vi lige så langt væk fra top 6 som vi var, da vi startede denne - med den forskel, at vi nok ikke kommer til at ligge lige over sidstepladsen ved vinter.

                Der mangler stadig meget i rutine, bredde og kvalitet.

                MvH ChrisOB
                Jeg vil nu bare sige kvalitet,kvalitet og kvalitet

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                  Han udtalte også at han er den bedste spiller i Silkeborgs historie, så han er ikke den mest troværdige kilde ;-)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Vi har mødt ét top 6 hold i dette forår - tror du bliver klogere i den næste sæson, hvor vi skal møde de andre igen - og blive drænet for selvtillid - indtil vi så kun møder hold på vores niveau igen.

                    Som jeg ser det er vi lige så langt væk fra top 6 som vi var, da vi startede denne - med den forskel, at vi nok ikke kommer til at ligge lige over sidstepladsen ved vinter.

                    Der mangler stadig meget i rutine, bredde og kvalitet.

                    MvH ChrisOB
                    Jeg vil altid have ambitioner for mit hold når jeg ser fodbold, ellers bliver det resignation. Vi har slået FCNx2, slået Brøndby, burde have slået Lyngby og FCM. Det var vel kun GF vi gjorde rent bord imod i bunden. Jeg snakker ikke om at vi med nuværende hold kommer i top 6. Men det er ihvertfald min ambition pt. Får de rigtige spillere tilsat, og igen, spil med de rigtige spillere hvor de hører til eks. KEP på bænken

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Det kan vi ikke. Det har vi ikke holdet til... Kun i korte perioder
                      det tror jeg du har ret i - omvendt kan vi undgå 10 kampe i streg med nederlag, uden mål eller hvordan det helvede nu engang var - så er vi langt.

                      Vores dårlige perioder skal være kortere....det vil på ingen måde sende os i top 6......men så kan det være målet skal være at lægge godt til på en 7-8 plads, med rigeligt point så man lettere overlever nedrykningspuljerne

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Du bliver klogere. Tro mig.

                        MvH ChrisOB
                        Nu regner jeg med at der kommer lidt justeringer i løbet af sommeren ud over Helenius.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Jeg vil nu bare sige kvalitet,kvalitet og kvalitet
                          Rutine er også kvalitet. ;-) Jönsson har kvalitet - men et helt ufatteligt lavt bundniveau, som vi fik et spetakulært eksempel på i dag. AK og Fester har ramt toppen af deres formåen. JJ skal have rutine ved siden af sig. Der er stadig fatal mangel på lederskab. Så hvordan man kan se på et godkendt forår, hvor vi kun kan præstere på hjemmebane imod hold, der er på eller omkring vores niveau, og så stadig tænke "fortrøstningsfuld", det forstår jeg personligt ikke. Vi har stadig langt til top 6 niveau. Men vi har nærmet os i dette forår. Men de sidste 6 kampe har altså generelt ikke været gode. Herunder 2 katastrofer i Randers og Silkeborg.

                          Ingen grund til overdreven optimisme. Men så heller ikke katastrofe. Vi er rigeligt gode til at undgå nedrykningskampe. Men så heller ikke ret meget mere over en hel sæson, som i første omgang kun er 26 kampe.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            det tror jeg du har ret i - omvendt kan vi undgå 10 kampe i streg med nederlag, uden mål eller hvordan det helvede nu engang var - så er vi langt.

                            Vores dårlige perioder skal være kortere....det vil på ingen måde sende os i top 6......men så kan det være målet skal være at lægge godt til på en 7-8 plads, med rigeligt point så man lettere overlever nedrykningspuljerne
                            Det kræver mere kvalitet. Og desværre nok mere end JH evner at hente for de penge vi har til rådighed

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Nu regner jeg med at der kommer lidt justeringer i løbet af sommeren ud over Helenius.
                              Justeringer på papiret - ikke nødvendigvis i praksis. Det er Jesper Hansen...

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Den sang Randers spiller når de scorer. Må da kandaere til ligaens ringeste sammen med FCM's ulvehyl. Damn de irriterende ar høre på

                                Comment

                                Working...
                                X