Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MoM OB-Randers 20.05.2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Om JJT havde scoret 8 mål og havde haft en fejlprocent på 0, havde du jo ment han var svag. Man skulle tro han havde knaldet din dame.
    Not unlikely. Har du set JJs underfundige smil?

    Comment


      #32
      Synes du, at han spillede en god kamp?! Prøv nu at få hovedet ud af røvhullet, fodboldignorant.

      Comment


        #33
        Fester får min

        Comment


          #34
          Jönne
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
            flere har fremført at det skulle være en opgradering at CN kom på højrekanten, hvilket er noget vås. Dog har det været en markant opgradering at Joan kom i angrebet. Med andre ord stod vi markant stærkere, hvis en Joanklon var i angrebet og en Joanklon på højrekanten. Klasse fornægter sig ikke.. Til gengæld bringer CN en masse foght og glidende tacklinger helt korrekt, men det er Desler nu, som skaber mest offensivt i den side nu.
            Helt enig , CN er en ok fighter men offensivt skaber han stort set intet og så er hans såkaldte afslutninger af så ringe kvalitet at det må stå hen i det uvisse hvordan KN/JH kan betegne ham som målfarlig .

            Giver iøvrigt stemmen som MOM til Greve for ikke at losse KN hårdt i løgposen .
            Last edited by Magge; 21-05-2017, 19:04.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Helt enig , CN er en ok fighter men offensivt skaber han stort set intet og så er hans såkaldte afslutninger af så ringe kvalitet at det må stå hen i det uvisse hvordan KN/JH kan betegne ham som målfarlig .
              Synes der er bedre balance på midtbanen, når der er en mand, der løber så meget, så jeg ser, indtil videre, igennem fingrene med, at han ikke selv bliver farlig.

              Han er ikke bare en ok fighter - han er en god fighter, der bliver et eksempel for andre. Det synes jeg man, indtil videre, skal fokusere mest på.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Synes der er bedre balance på midtbanen, når der er en mand, der løber så meget, så jeg ser, indtil videre, igennem fingrene med, at han ikke selv bliver farlig.

                Han er ikke bare en ok fighter - han er en god fighter, der bliver et eksempel for andre. Det synes jeg man, indtil videre, skal fokusere mest på.

                MvH ChrisOB
                IMO, mest ok fordi Joan leverer de mål vi har brug for.. Joan spillede dog hele efterårssæsonen uden nævneværdige skader, på trods af at han kom tilbage ved sæsonstart efter en alvorlig knæoperation. Han blev sparet i Brøndby i 1.halvleg, så vidt jeg husker efter 2xlandskampe, ellers spillede han, hvis ikke han var karantæneramt.

                I foråret har han haft lidt med bentøjet, og nu en klassisk fiber.. En forklaring kan naturligvis være en del afbræk i kontinuiteten, bla. i form af karantæne, næse/maske pausen osv.

                Han blev på Færøerne udråbt til den nye Todi i sin tid. Dengang var han dog mere en klassisk fløjspiller. Todi startede også som fløjspiller, og hans skadesfrekvens var dengang knap så udpræget som den blev efter han blev omskolet til angriber. Fra lunten frem og tilbage til højeksplosive løb var noget som kastede fibersprængninger en masse af sig. Så vidt jeg husker gik Todi fra en kampvægt omkring de 80 kg som fløjspiller til et stykke over de 90 kg som angriber. Og der var ikke et gram fedt på kroppen... Men som fløjspiller var Todi i et mere kontinuerlig bevægelselmønster, og knap så ofte skadet..

                Kan sagtens være at jeg overeagerer, men Joan har som jeg ser det lagt til i muskelmasse/kropsvægt, han ser også ud til at accelrere hurtigere (kan dog også være at han timer sine løb bedre, lignede lidt at han oversprintede Efb forsvareren, som forsøgte at komme ned og dække af ved udligningen til 1-1 i den sidste puljekamp mod Esbjerg.)

                Den nye rolle som angriber har også ændret hans disponering af resourcer markant. De bliver brændt af i højintense spurter nu, krydret med længere hvilepauser, hvorimod han disponerede dem mere jævnt fordelt som kant.

                Håber virkelig at jeg overreagerer..

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Helt enig , CN er en ok fighter men offensivt skaber han stort set intet og så er hans såkaldte afslutninger af så ringe kvalitet at det må stå hen i det uvisse hvordan KN/JH kan betegne ham som målfarlig .

                  Giver iøvrigt stemmen som MOM til Greve for ikke at losse KN hårdt i løgposen .
                  Tror du ikke at Greve er offer for udviklingen igår hvor JBL bliver skadet og KEP bliver smidt ud. Så skal man bruge 2 defensive udskiftninger og har kun 1 tilbage som fornuftigt bliver brugt på et Yao/AK bytte..
                  Jeg kan ikke se hvad KN kunne have gjort anderledes igår og det er jeg overbevist at Greve også ved

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                    Synes du, at han spillede en god kamp?! Prøv nu at få hovedet ud af røvhullet, fodboldignorant.
                    Jeg synes han spillede en ok kamp. Og jeg synes generelt han har været god i sæsonen. Også selvom jeg ved at du synes han er komplet uduelig.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Synes der er bedre balance på midtbanen, når der er en mand, der løber så meget, så jeg ser, indtil videre, igennem fingrene med, at han ikke selv bliver farlig.

                      Han er ikke bare en ok fighter - han er en god fighter, der bliver et eksempel for andre. Det synes jeg man, indtil videre, skal fokusere mest på.

                      MvH ChrisOB
                      Meget meget enig. Hans type er der brug for. Så må de arbejde på det at blive mere målfarlig

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Meget meget enig. Hans type er der brug for. Så må de arbejde på det at blive mere målfarlig
                        yep, og hvis man ser på udviklingen af holdet hen over foråret, så er det tit og ofte kun på papiret, at CN egentlig spiller højrekant. Synes at hans arbejdsradius er over det meste af midtbanen egentlig.. Han giver også god plads til Desler, som ofte ligner kantspilleren.. Altså ikke kun overlapsbacken, men udfordrende ind i banen også:) Selvfølgelig har holdet brug for en type som CN, spørgsmålet er vel mest hvor på banen:)

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                          yep, og hvis man ser på udviklingen af holdet hen over foråret, så er det tit og ofte kun på papiret, at CN egentlig spiller højrekant. Synes at hans arbejdsradius er over det meste af midtbanen egentlig.. Han giver også god plads til Desler, som ofte ligner kantspilleren.. Altså ikke kun overlapsbacken, men udfordrende ind i banen også:) Selvfølgelig har holdet brug for en type som CN, spørgsmålet er vel mest hvor på banen:)
                          Som kant syntes jeg ikke han har hvad der skal til . Som 8'er har han ikke overblik og tilstrækkelig blik for medspillere og på ingen måde målfarlig hvilket 1 mål på 89 afslutninger de sidste to sæsoner viser . Som bolderobrer eller duelspiller er han ikke imponerende . Men hans vilje og gejst kan man ikke klandre ham for . Han løber ca 10 km pr kamp hvilket vel er godkendt .

                          Han er god men ikke prangende
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Som kant syntes jeg ikke han har hvad der skal til . Som 8'er har han ikke overblik og tilstrækkelig blik for medspillere og på ingen måde målfarlig hvilket 1 mål på 89 afslutninger de sidste to sæsoner viser . Som bolderobrer eller duelspiller er han ikke imponerende . Men hans vilje og gejst kan man ikke klandre ham for . Han løber ca 10 km pr kamp hvilket vel er godkendt .

                            Han er god men ikke prangende
                            De kampe hvor han spiller 90+ min løber han tættere på 12-13 km så vidt jeg husker.. Jeg syntes faktisk at han er et godt indslag i truppen og er sikker på at han kommer til at udvikle sig meget mere efter en svær tid i EFB.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              De kampe hvor han spiller 90+ min løber han tættere på 12-13 km så vidt jeg husker.. Jeg syntes faktisk at han er et godt indslag i truppen og er sikker på at han kommer til at udvikle sig meget mere efter en svær tid i EFB.
                              Heldigvis har han en alder der gør at han kan udvikle sig , så må tiden vise hvor han kan gøre sig bedst .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Heldigvis har han en alder der gør at han kan udvikle sig , så må tiden vise hvor han kan gøre sig bedst .
                                Ja det bliver spændende at følge. Jeg er ihvertfald noget mere positiv end da vi hentede ham.. Det jeg så i EFB med ham var ikke super godt..
                                Men det han har vist i den første tid her afspejler det OB DNA jeg gerne vil se i vores spillere

                                Comment

                                Working...
                                X