Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MoM OB-Randers 20.05.2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    MoM OB-Randers 20.05.2017

    Holdets kampgejst og Stiftens opbakning.
    Hvis jeg ville fremhæve to spillere så er det Fester og Casper Nielsen for en fantastisk indsats.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -


    #2
    Peger klart på KEP.

    Han har nu bevist min tese om, at holdet med 10 mand uden KEP, er mindst lige så godt som 11 inkl. KEP.

    Comment


      #3
      Synes også Casper Nielsen gør en god figur..

      Comment


        #4
        Hos mig står valget også i mellem Fester og Casper. Jeg er vild med den måde, som Casper kæmper for trøjen på. Men MOM er i mine øjne Fester. Han viste mig i dag, at han er det bedste bud på at afløse Kenneth Emil som anfører. Det er selvfølgelig forudsat, at vi, stik i mod mine drømme, skulle mislykkes med at hente Daniel Høegh hjem ;)

        Comment


          #5
          Høegh kommer kun hjem hvis Tingager bliver solgt.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
            Hos mig står valget også i mellem Fester og Casper. Jeg er vild med den måde, som Casper kæmper for trøjen på. Men MOM er i mine øjne Fester. Han viste mig i dag, at han er det bedste bud på at afløse Kenneth Emil som anfører. Det er selvfølgelig forudsat, at vi, stik i mod mine drømme, skulle mislykkes med at hente Daniel Høegh hjem ;)
            igen redder Jønsson røv. Imponerende er det at en mand som så ofte har reddet røv for os, ikke en eneste gang af en eneste bruger er foreslået som MOM.. Snak om forudindtagenhed...

            Comment


              #7
              Min MOM bliver også Fester. Stor arbejds indsats, brystet frem og hovedet højt.
              Tingager og KEP(knallert) i karantæne i returen. Ind i midten med Tverskov og Lund.....😱😱

              Comment


                #8
                Jønne koster mere end han bidrager med. Han er teknisk god, men alt for langsom og elendig tilsat dække op. I dag var han rimelig, men der var kampen heller ikke hård og eller hurtig.

                Comment


                  #9
                  Fester får den fordi han er et forårets helt store fightere og det viser han igen i dag.
                  Tænk sig at manden desuden vinder hovedstødsduellerne og spiller som en targetmand, hvem havde troet det ville ske?

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Jønne koster mere end han bidrager med. Han er teknisk god, men alt for langsom og elendig tilsat dække op. I dag var han rimelig, men der var kampen heller ikke hård og eller hurtig.
                    vrøvl..

                    Comment


                      #11
                      Jønsson står jo for stort set alt vi har offensivt idag.
                      Ellers leverede Jeppe Tverskov også en solid præstation.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        Jønne koster mere end han bidrager med. Han er teknisk god, men alt for langsom og elendig tilsat dække op. I dag var han rimelig, men der var kampen heller ikke hård og eller hurtig.
                        Det er måske at stramme den at han har kostet mere end 7 mål her i foråret 😂

                        Comment


                          #13
                          Jønne. Er den eneste der holder niveau. Men at alle andre er dårlige er hans skyld er nu synd.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            Jønne koster mere end han bidrager med. Han er teknisk god, men alt for langsom og elendig tilsat dække op. I dag var han rimelig, men der var kampen heller ikke hård og eller hurtig.
                            Nej, det gør han ikke, og det bliver ikke mere rigtigt af, at du gentager det efter hver kamp. Han er ikke med for erobre bolde eller kompensere for Barrets defensive svagheder; han er med for at åbne modstandernes forsvar, og det er kun Edmundsson der har løst den opgave tilnærmelsesvis lige så godt i foråret. Hans bundniveau er for lavt, men de seneste tre kampe har han været blandt vores bedste.

                            I øvrigt forstår jeg ikke, at Casper Nielsen fremhæves efter endnu en kamp, hvor han groft sagt ikke bidrog med andet end glidende tacklinger, men mange har forelsket sig i hans fighterinstinkt, og dét må man trods alt tage hatten af for.
                            SLO

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                              Nej, det gør han ikke, og det bliver ikke mere rigtigt af, at du gentager det efter hver kamp. Han er ikke med for erobre bolde eller kompensere for Barrets defensive svagheder; han er med for at åbne modstandernes forsvar, og det er kun Edmundsson der har løst den opgave tilnærmelsesvis lige så godt i foråret. Hans bundniveau er for lavt, men de seneste tre kampe har han været blandt vores bedste.

                              I øvrigt forstår jeg ikke, at Casper Nielsen fremhæves efter endnu en kamp, hvor han groft sagt ikke bidrog med andet end glidende tacklinger, men mange har forelsket sig i hans fighterinstinkt, og dét må man trods alt tage hatten af for.
                              Nu spiller Joan så angriber i foråret, så han har en ligelig opgave at være på i angrebet og falde ned i banen og bygge op:) I efteråret stod Joan for 80-90% af vores afgørende træk/kombinationsspil/driblinger eller hvad barnet ellers hedder.., der bragte os i overtalsløb mod modstanderen. Bevægelsesmønstre af vores to forreste lod dog ufatteligt meget tilbage at ønske i efteråret, og derfor var målfacit så slunkent som det nu var. Jønne og Joan har været vores med afstand bedste offensive kort i foråret, det kan der ikke være to meninger om. Og stod det til Kent, så spillede de to også hver sin indadgående offensiv kant her i foråret, hvor Jønne vireklig har lagt til sit spil. Desværre har vi ikke for nuværende angribere, som muliggør en sådan konstellation! Fester er dog spillemæssigt godt med, men mangler kvalitet i sit afslutningsspil. Yao og AK har ikke niveauet pt..

                              I min bog har Jønne været MOM i dag og mod Silkeborg!

                              Comment

                              Working...
                              X