Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom: Sif - ob

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mom: Sif - ob

    Der er vel reelt kun 2 mulige valg: Desler eller Falkesgaard.

    Vælger Desler. Solid i det meste defensivt, clearede næsten på stregen i starten af kampen, og scorer sit første mål.

    (Og så forstår jeg ikke, hvordan de her overskrifter fungerer. Nægter at skrive med store bogstaver).

    #2
    Jønsson, vores eneste spiller der spillede omkring superliganiveau i dag. Falke kan man vel heller ikke klage over.

    Comment


      #3
      Desler får også min stemme.
      Falkesgaard som runner-up.

      Rigtig mange dårlige i dag. JBL, KEP, Tingager, Tverskov, Izunna, Casper.. Tildels også Fester og AK, men de fik ej heller så meget at arbejde med.

      Comment


        #4
        Tingager, for at gøre det, der måtte gøres.

        Comment


          #5
          Jønsson!

          Comment


            #6
            Falkesgaard får min..

            Bedste markspillere var Desler og Jønne uden at være pragende.. Men for satan et lækkert mål Desler leverede

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Falkesgaard får min..

              Bedste markspillere var Desler og Jønne uden at være pragende.. Men for satan et lækkert mål Desler leverede
              efter den kasser er Desler MOM han redder vores røv idag

              Comment


                #8
                Desler. Det er ikke bare målet, selvom det var svært vigtigt. Det var også den måde, han holdt backen på. De peb jo igennem i den anden side efter behag, men vores højre side holdt nogenlunde.

                Comment


                  #9
                  Jönsson er min MOM. Desler og Falke kunne også være det bekendt.
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    #10
                    Jönsson var også god i nogle aktioner hist og her, men han er bare så slatten defensivt at det næsten kan være ligemeget. Han burde spille hængende angriber med Greve og Casper på kanterne.

                    Ros til AK for i det mindste at løbe og kæmpe for det i dag, i modsætning til alt for mange tidligere kampe.

                    Comment


                      #11
                      Det er nok mellem Falke og Desler. Falke står solidt og sikkert, men trods det at vi er presset, så mener jeg ikke han har nogle mirakler. Det har Desler en enkelt gang, og det sender os Videre. Så Desler får den.

                      Comment


                        #12
                        Desler

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                          Desler
                          Desler og Jønne. Falkesgaard tog hvad han skulle, men havde altså heller ikke ligefrem tv-redninger i dag. AK og Fester sammen duer ikke, hvis vi vil spille med samme udtryk som her i foråret. Vi enten falder tilbage på banen, eller spilles/tvinges tilbage, når vi stiller med et angreb, som ikke går op i pres. Det så vi endnu et eksempel på i dag. Vi var 'mærkeligt' fit, allerede i opstartsfasen, da vi ligeledes spillede med højt presspil mod tjekkerne og ukrainerne. Spørgsmålet er så om det vi ser nu, simpelthen skyldes at sæsonen begynder at kunne mærkes på spillerne, at vi toppede et nøk for tidligt måske? Flere virker efterhånden halvslidte..

                          Comment


                            #14
                            Med det forbehold, at jeg ikke fik set de første 35 minutter, og at nogen derfor kan have spillet fantastisk i den periode:
                            Der er kun to spillere, der kan se sig selv i spejlet efter gårsdagens kamp: Falkesgaard og Desler. Resten leverede på skift så elendige enkeltpræstationer, at de skulle skamme sig. Dårlige afleveringer, tæmninger og placeringer. Ah, jeg er måske lidt hård ved Festersen her, for han havde nogle gode nedtagninger, på trods af, at høje bolde næppe er en god idé at spille op mod ham. Han kan få "knapt acceptabel".

                            MOM bliver Desler. Jeg så ingen fadæser i højre forsvarsside, han kom frem til ting offensivt og ikke mindst scorede han et ekstremt vigtigt mål. Falkesgaard blev ikke sat på vilde prøver, men klarede det kan skulle kompetent.

                            Comment


                              #15
                              Klart Desler. Godt vi ikke skal kåre den dårligste, for her var der mange muligheder. Forstår slet ikke, at nogen kan pege på Jønne. Han har en god aktion (næste verdensklasse), men ellers overlader han hele vores venstre side til Gammelby, som bryder igennem 117 gange, og der er kun held at SIF ikke udnyttede den åbne laderport her hvor stakkels JBL var totalt overladt til sig selv.

                              Comment

                              Working...
                              X