Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt SIF-OB 16/5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Sagde du 8er kunne jeg følge dig:) Greve ville aldrig kunne bestride 6er-pladsen imo. Det er ikke det defensive overblik der præger hans spil, men det offensive. Han ville løbe ind vanskeligheder med hensyn til placeringevne, fysik, duelspil og så meget mere.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
      Ja tak. Uden tvivl den bedste sammensætning i midterforsvaret. Som en person skriver i kommentarfeltet på bold.dk - Tverskov i CF, og Izunna ind på midten.

      Vi kan også gå all in offensivt med Casper og JJT på midten, Greve på højre, jønne på venstre. Festersen på toppen sammen med Yao.

      Casper gjorde det godt på midten da Greve kom ind i lørdags. Silkeborg skal over stepperne, så det giver os nemmere og flere muligheder offensivt. Scorer vi et mål, så tror jeg vi er videre.. Tror ikke på at Silkeborg lave tre kasser mod os, så længe vi har Tingager og Tverskov i CF.

      Jeg tror vi vinder 1-2 i morgen. Hvor mange tager til Silkeborg?
      kan ikke gå øje på hvorfor Yao skal spille
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        kan ikke gå øje på hvorfor Yao skal spille
        Okay..

        Comment


          #64
          Den er fræk. AK kan ikke skade en modstander, men hvis SIF kommer stormende, så er det ubehageligt for dem med en raket som de skal forholde sig til. Score vi, så er der langt hjem for SIF.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
            Cirka 12,5 eftersom det er på en fucking tirsdag klokken 18:00 i Silkeborg
            Vi kam takke tv for at smide penge i ligaen , men også for at spolere mulighederne for især udefans at komme på stadion . Klubberne har solgt ligaens og egen sjæl og tilsidesat fansenes ønsker og behov , de har solgt råderetten over egne kampe til tv og har ingen indflydelse på hvornår kampene afvikles . Det er så langt ude at man endda har været udsat for at rykke kampstart 10 min i sidste øjeblik fordi der var nogle biler et eller andet sted som kørte i ring og ikke var færdige i tide , og ja der var en dansker som kørte med i en fransk skræmmelkasse som engang imellem gennemførte et af løbene ..
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
              Ja, jeg ville gerne skifte JJT ud med Izunna - 100%. Jeg er fuldstændig på det rene med, at man ser fodbold forskelligt. Jeg ser ikke JJT rykke holdet - tværtimod, så er han ret giftig for defensiven.
              Af ren nysgerrighed - synes du ikke, at han var savnet i dag?

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                Af ren nysgerrighed - synes du ikke, at han var savnet i dag?

                Spørgsmålet er om det er JJT vi savner eller "bare" en 8'er. Jeg havde håbet Casper Nielsen ville starte derinde i dag. 2 6'ere duer ikke (det kommer det aldrig til) og JJT har været skidt kørende 2 kampe i træk, så kan godt se logikken i at lade ham sidde ude og så være klar igen til på lørdag.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
                  Spørgsmålet er om det er JJT vi savner eller "bare" en 8'er. Jeg havde håbet Casper Nielsen ville starte derinde i dag. 2 6'ere duer ikke (det kommer det aldrig til) og JJT har været skidt kørende 2 kampe i træk, så kan godt se logikken i at lade ham sidde ude og så være klar igen til på lørdag.
                  Vi savnede en, der kunne skabe lidt ro på spillet, og som kunne spille lidt udenom SIf's pres. Den opgave er jeg ikke sikker på ville være skræddersyet til Casper Nielsen, som er mere powerspiller. Virker også som om, at han er ved at have lidt flade batterier. Men ja, nu gik det "godt" at holde JJT ude i dag, og så må vi håbe, at han har tanket op til lørdag og har skruet fødderne ordentligt på igen

                  Comment

                  Working...
                  X