Fint resultat, omend ærgerligt vi lige lukker en enkelt kasse ind. Jeg er dog fortrøstningsfuld må jeg sige - dem kan vi sagtens spille lige op med i Silkeborg eller vinde igen.
(Personlig note: jeg er bosiddende i Silkeborg, så glæder mig ekstra meget til kampen - håber ikke at alt for mange af mine venner og bekendte her ser mig i min OB-trøje :D )
Fint resultat, omend ærgerligt vi lige lukker en enkelt kasse ind. Jeg er dog fortrøstningsfuld må jeg sige - dem kan vi sagtens spille lige op med i Silkeborg eller vinde igen.
(Personlig note: jeg er bosiddende i Silkeborg, så glæder mig ekstra meget til kampen - håber ikke at alt for mange af mine venner og bekendte her ser mig i min OB-trøje :D )
Det udebane mål havde været totalt ligegyldigt hvis vi havde puttet den sidste ind😠
Nå, er fortrøstningsfuld alligevel. Glæder mig til tirsdag.
Så lige interview med Helenius. Han virker mere klar end nogensinde og er i den bedste fysiske tilstand nogensinde...
Ked af at sige det men jeg tror sgu at JH har lavet en god signing. Han var god idag...
Hvis jeg var AK ville jeg godt nok begynde at ligge søvnløs om natten og vel næsten bare håbe på at Yao ikke i løbet af næste sæson skubber ham ned som 5. Angriber
Jeg var nervøs efter vores sløve afslutning på første halvleg. Men fedt at se Greves indhop og spændende med Casper Nielsen på den centrale midtbane. Der kom lige netop den energi vi manglede og som viste sig at gøre ondt på Silkeborg.
Ps. Hvis vi har noget at skyde med transfermæssigt så skyd hele lortet af på Robert Skov fra Silkeborg......fuuuuuck han er en spiller jeg godt kunne tænke mig at se i OB.
Sjældent at en indskifter løb med den. Men vil også sige at han var bedste markspiller. Set over en hel kamp, så er mom ikke en markspiller. Super spil i målet i dag.
Kenneth Emil sejler rundt, hans placeringsevne tyder på han spiller i en række eller to højere end han burde.........
Mathias Greve naturligvis mom, skarpt forfulgt af Falkesgård.
Comment