Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Reserveholds Tråden

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Reserveholds Tråden

Nemmere at holde det samlet i 1 tråd hvis muligt

OB' s reserver vinder 4-1 og bliver 4'er. Yao scorer igen igen. Denne gang 2 kasser

http://www.ob.dk/artikel/staerk-star...rnes-sejr.aspx

Hans scoringsgennemsnit er jo helt absurd vanvittigt. Jeg venter stadigvæk på at han får chancen til en hel kamp. Har Kent en plan med ham? Forventer de at han en dag bliver starter, og er det fra det nye år.. eller hvad sker der?

Comment

Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
      Hans scoringsgennemsnit er jo helt absurd vanvittigt. Jeg venter stadigvæk på at han får chancen til en hel kamp. Har Kent en plan med ham? Forventer de at han en dag bliver starter, og er det fra det nye år.. eller hvad sker der?
      Jammen han er stadig ny i truppen og på alder med 2 andre talenter(Weber og Buus) som overhovedet ikke spiller.. Han skal bare klø på til træning og udvikle sig gennem Reserveholdskampe,træning og de indhop han får i Superligaen.. Hvis han er god nok skal hans tid nok komme..
      Men klart at et lille gennembrud burde komme næste sæson.. Men det kræver jo at han kan komme forbi Helenius,AK,Joan og Fester først...

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Jammen han er stadig ny i truppen og på alder med 2 andre talenter(Weber og Buus) som overhovedet ikke spiller.. Han skal bare klø på til træning og udvikle sig gennem Reserveholdskampe,træning og de indhop han får i Superligaen.. Hvis han er god nok skal hans tid nok komme..
        Men klart at et lille gennembrud burde komme næste sæson.. Men det kræver jo at han kan komme forbi Helenius,AK,Joan og Fester først...
        Ja, man må sige han fået noget konkurrence. Han er interessant at følge, og jeg håber da for ham og os at han kan medføre hans skarphed i reserveligaen til superligaen en skønnd dag. Har vi ham ikke til sommeren 19?

Comment

Ja, man må sige han fået noget konkurrence. Han er interessant at følge, og jeg håber da for ham og os at han kan medføre hans skarphed i reserveligaen til superligaen en skønnd dag. Har vi ham ikke til sommeren 19?
          Jo han er til sommeren 19..
          Hvis jeg var sportsdirektør havde jeg forlænget til 2020 og lejet ham ud til den bedst mulige klub der spiller rigtig fodbold og ikke Horsens fodbold.... Det ville jo nok være en 1.div klub umiddelbart.
          Men hvornår har Jesper Hansen og jeg været enige om noget som helst

Comment

Helt uenig. Hvis han ikke kan overhale de 3 gamle, så er talentet begrænset. Det er ikke skræmmende folk han er oppe imod. Omvendt , så har han heller ikke vist meget når han er hoppet ind.

Comment

Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Helt uenig. Hvis han ikke kan overhale de 3 gamle, så er talentet begrænset. Det er ikke skræmmende folk han er oppe imod. Omvendt , så har han heller ikke vist meget når han er hoppet ind.
              Det har han ikke nej. Men når han gang på gang på gang banker kasser ind for U19 og reserveholdet må der jo være noget i ham. Man skal bare have det frem på den store scene også. Og efter min mening vil kontinuerlig spilletid i 1.div være det bedste i et års tid. Selv lange Poul fra FCM var udlejet til VB inden sit gennembrud..
              Han er kun lige fyldt 20 år og har vel kun været "Proffesionel Fodboldspiller" i 12-18 måneder.. Giv knægten lidt tid.. Hvis ham her ikke bliver til noget kan man kun takke sig selv nede i OB som tingene ser ud nu

Comment

Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                Jeg synes nu at Festersen og Joan er ganske udemærket konkurrence for en ung uerfaren gut på 19. AK på toppen er endnu bedre, men det niveau har jeg ikke en forventning om at vi ser igen - Så det bør han kunne gøre bedre. Helenius må vi jo vurdere når han kommer til klubben, og hvordan han lige passer ind - vi spiller jo lidt noget andet fodbold end Silkeborg, hvor jeg iøvrigt ikke synes han har imponeret så meget, at jeg ville ryste i bukserne hvis jeg var Yao.

Ang. Hans indhop, så har det godt nok været begrænset hvad han har haft at arbejde med. Alle indhop på 10 min. Det kan man jo ikke vurdere ham ud fra, og jeg mindes en del kampe hvor han er kommet ind, hvor vi har skulle forsvare mere end at angribe. Se bare 2 halvleg i Esbjerg. Der var INTET offensivt. Vi var blegnet fuldstændig. Defensivt stod vi godt, men det er næppe Yaos fokus. Jeg forventer ikke at han afdribler 8 mand og banken den ind fra 30 meters afstand.. Han har ærlig talt haft nogle vanskelige vilkår i hans indhop.

Men når det er sagt, så har hans indhop være ligegyldige. Men al erfaring er god erfaring for hans udvikling.
                Last edited by Matti1887; 10-05-2017, 07:10.

Comment

Enig med fmprOB. Nu skal Yaos målnæse altså ikke bare gå til spilde. Vi så Jens DK, AK banke kasser ind for vores 2. div-hold, vi havde Clottey og der har sikkert været andre, som har haft et potentiale, som målscorer på et niveau lige under 1.holdet. Det er ganske enkelt for ærgerligt ikke at tro på, at en så ung spiller ikke har potentialet til ikke at kunne slå igennem på niveauet lige over.

Comment

Jeg synes nu at Festersen og Joan er ganske udemærket konkurrence for en ung uerfaren gut på 19. AK på toppen er endnu bedre, men det niveau har jeg ikke en forventning om at vi ser igen - Så det bør han kunne gøre bedre. Helenius må vi jo vurdere når han kommer til klubben, og hvordan han lige passer ind - vi spiller jo lidt noget andet fodbold end Silkeborg, hvor jeg iøvrigt ikke synes han har imponeret så meget, at jeg ville ryste i bukserne hvis jeg var Yao.

Ang. Hans indhop, så har det godt nok været begrænset hvad han har haft at arbejde med. Alle indhop på 10 min. Det kan man jo ikke vurdere ham ud fra, og jeg mindes en del kampe hvor han er kommet ind, hvor vi har skulle forsvare mere end at angribe. Se bare 2 halvleg i Esbjerg. Der var INTET offensivt. Vi var blegnet fuldstændig. Defensivt stod vi godt, men det er næppe Yaos fokus. Jeg forventer ikke at han afdribler 8 mand og banken den ind fra 30 meters afstand.. Han har ærlig talt haft nogle vanskelige vilkår i hans indhop.

Men når det er sagt, så har hans indhop være ligegyldige. Men al erfaring er god erfaring for hans udvikling.
                    Det passer nu ikke at alle hans indhop er på 10 min.. Han har spillet 15 kampe, hvor han er startet i en og udskiftet, og indskiftet i de resterende efter nedenstående tabel:

Brøndby IF 2 52 1 0 1 0
                    Randers FC 1 45 0 0 1 0
                    Esbjerg fB 2 38 0 1 1 0
                    SønderjyskE 2 28 0 0 2 0
                    AaB 1 26 1 0 0 0
                    Silkeborg IF 2 21 0 2 0 0
                    FC Midtjylland 1 12 0 0 1 0
                    FC København 1 10 0 0 1 0
                    Hobro IK 1 9 0 0 1 0
                    Lyngby BK 1 9 0 0 1 0
                    AC Horsens 1 3 0 1 0 0
                    15 253
                    Han har virket febrilsk og overantændt (træde i bold, evige offsidekendelser imod etc.), når han har fået muligheden. Han er uden tvivl et stort talent, men han virker ikke til at være moden nok endnu.

Comment

Det sagde jeg heller ikke. Jeg sagde at alle indhop på 10 min. - dem kan man ikke vurdere ham ud fra, eller det vil jeg ikke vurdere ham ud fra.

Men vi har samme opfattelse, en anelse umoden, og en overtændt ung fyr som kommer ind på banen.. Det giver ikke det bedste resultat. Men jeg er sikker på at Kent nok skal gøre sit bedste for at lære ham det.

Comment

Præcis:) Vi skal heller ikke glemme, at mens vi mestensdel er 'skabstrænere', så er det et kompetent trænerteam, som har besluttet at Yao skal have aå forholdsvis megen spilletid (ikke minutmæssigt, men antal indhop). Det gør man jo næppe medmindre man kan se et stort lys i ham. Yao er for mig en af disse spillere, som trænerne normalt ville gå ud og 'forsvare' med: vi skal have tålmodighed med ham.. Til gengæld tror jeg så også, at HVIS han så slår igennem, så bliver det med et brag! Han har fart og opportunisme og gode afslutningsegenskaber, som man har set det hos reserverne, men mangler den sidste modenhed til at det syner på et lidt højere niveau. Et niveau, hvor timing er en afgørende faktor. At vælge de rigtige løsninger, bl.a. timing i hans arbejde uden bold, så han ikke løber i offside, og generelt så momentum i angrebsmønstringen bibeholdes..

Comment

Det sagde jeg heller ikke. Jeg sagde at alle indhop på 10 min. - dem kan man ikke vurdere ham ud fra, eller det vil jeg ikke vurdere ham ud fra.

Men vi har samme opfattelse, en anelse umoden, og en overtændt ung fyr som kommer ind på banen.. Det giver ikke det bedste resultat. Men jeg er sikker på at Kent nok skal gøre sit bedste for at lære ham det.
                          derfor mener jeg at han må tage et step ned for at tage skridtet op. Til Vejle med ham i næste sæson. Ingen grund til at være 5. Valg hos os

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            derfor mener jeg at han må tage et step ned for at tage skridtet op. Til Vejle med ham i næste sæson. Ingen grund til at være 5. Valg hos os
                            Meget enig. Skriv to år mere med ham, og lej ham ud til et midter/tophold i 1. Division. Vejle er tæt på, og Fredericia kunne være fint hvis de formår at blive oppe.

Comment

Truppen mod FCN idag.. Ingen Nana Welbeck selvom han ikke fik spilletid igår

http://www.ob.dk/artikel/reserverne-...fcn-27460.aspx

Comment

Working...
                              X