Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hadefulde beskeder sendt til Tingager.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hadefulde beskeder sendt til Tingager.

    Det her er bare så usmageligt og dybt usympatisk.
    Jeg håber fandenfuckme, at de kæmpe idioter der har står bag de beskeder har det mere end skidt over det.
    Det er dårlig stil på alle planer og der må være noget grusomt galt med én, når man kan finde på den slags.

    Det er bare ikke sådan man er OB-fan. Stram op og vis bare en smule værdighed, tak!

    http://www.dr.dk/sporten/fodbold/sup...a-karrierestop

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    #2
    For fanden hvor er det ulækkert. Anonyme trusler er noget af det mest usle, der findes. Sender man den slags er man ikke fan af nogetsomhelst, men bare en lille, sølle lort.

    mvh Nicolai Andersen

    Comment


      #3
      Fy for helvede da!!! Man sidder jo helt og får lyst til at sende manden blomster, chokolade og anderkendelse.

      Comment


        #4
        Nej nej nej.... det er da forfærdeligt som samfundet udvikler sig. Sådan en snot unge der har sendt de beskeder skulle sættes i gabestok foran stadion, så vi kunne losse ham i røven. Jeg skam mere mig nogen gange over hvor dumt nogle såkaldte fans opfører sig. Det er jo himmelråbende stupidt.
        Heldigvis er du kommet stærkere ud på den anden side Frederik. Du skal vide du er rigtigt populær blandt de rigtige tilhængere, og vi håber du bliver i klubben i mange år.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          Det her er bare så usmageligt og dybt usympatisk.
          Jeg håber fandenfuckme, at de kæmpe idioter der har står bag de beskeder har det mere end skidt over det.
          Det er dårlig stil på alle planer og der må være noget grusomt galt med én, når man kan finde på den slags.

          Det er bare ikke sådan man er OB-fan. Stram op og vis bare en smule værdighed, tak!

          http://www.dr.dk/sporten/fodbold/sup...a-karrierestop

          MvT
          Jeg har lidt på fornemmelsen, desværre, at langt størstedelen af de gigantiske tågehoveder og snotskovle overhovedet ikke har det skidt med det. Og at de bare venter på, at Tingager laver en fejl igen, så de kan puste sig selv op.

          Hvad jeg synes, vi kan tage ud af det her ufatteligt tragiske morads er dog, at vi skal hylde mandfolket Frederik Tingager ud over alle grænser. For de gigantiske nosser og mod at samle sig selv op, gå ud og få røvhullerne til at æde sine ord og så bagefter fortælle åbent og ærligt om det. Frederik Tingager er min nye helt.

          Så i stedet for at kaste mig ud i flere malende beskrivelser af, hvor lave de mennesker er, så vil jeg foreslå, at jeg, vi hylder Frederik Tingager for at vise, hvad man kan gøre i modgang - og vende det til et punkt, hvor man kan stirre den anonyme fjende i ansigtet og sige ét styk: FUCK JER!

          All hail Frederik Tingager!

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            #6
            Fuck hvor er det sørgeligt. Disse personer skal findes og have livsvarig karantæne fra stadion.. Og så skal de politianmeldes...
            Sådan nogle idioter.. Håber klubben går ind i sagen og statuerer et eksempel på det aller kraftigste

            Comment


              #7
              Frederik har bedt mig om at videregive denne meddelelse, og pointere en enkelt ting:

              "Det er vigtigt at pointere overfor jer at det ikke nødvendigvis kun er kommet fra fans. Det kan være hvem som helst og nogen enkelte fjolser skal ikke ødelægge det fra resten af vores fantastiske fans! 99% af vores fans er fantastiske, og jeg har fået flere støttende beskeder end de trælse.

              Mvh Frederik"

              Når det er nu videregivet, så synes jeg sgu vi skal prøve at arrangere noget til esbjerg kampen - Vise at vi støtter ham, og vi ikke accepterer den slags opførsel fra hvem de tåber så end er. Forfærdeligt for en ung gut med et kæmpe talent, og som tager springet fra 2. Division - At skulle modtage sådan nogle beskeder. Det gør sgu ondt. Jeg håber han stadigvæk er frisk på en forlængelse, trods idioter. Men de skal også nok være i andre klubber, desværre.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                Frederik har bedt mig om at videregive denne meddelelse, og pointere en enkelt ting:

                "Det er vigtigt at pointere overfor jer at det ikke nødvendigvis kun er kommet fra fans. Det kan være hvem som helst og nogen enkelte fjolser skal ikke ødelægge det fra resten af vores fantastiske fans! 99% af vores fans er fantastiske, og jeg har fået flere støttende beskeder end de trælse.

                Mvh Frederik"

                Når det er nu videregivet, så synes jeg sgu vi skal prøve at arrangere noget til esbjerg kampen - Vise at vi støtter ham, og vi ikke accepterer den slags opførsel fra hvem de tåber så end er. Forfærdeligt for en ung gut med et kæmpe talent, og som tager springet fra 2. Division - At skulle modtage sådan nogle beskeder. Det gør sgu ondt. Jeg håber han stadigvæk er frisk på en forlængelse, trods idioter. Men de skal også nok være i andre klubber, desværre.
                Du kan roligt videregive, at langt de fleste af os står bag ham. Og det kunne være fabelagtigt, hvis vi kunne organisere en eller manifestation til både at hylde Tingager og tage afstand fra dem, der forsøgte at få ham ned med nakken. Vise at 99 procent af os ikke bliver repræsenteret af den ene procent.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Du kan roligt videregive, at langt de fleste af os står bag ham. Og det kunne være fabelagtigt, hvis vi kunne organisere en eller manifestation til både at hylde Tingager og tage afstand fra dem, der forsøgte at få ham ned med nakken. Vise at 99 procent af os ikke bliver repræsenteret af den ene procent.

                  MvH ChrisOB
                  Det ved han udemærket godt. Han har kun gode oplevelser med os i hverdagen, og herunder indgår ikke de tosser som sidder og skriver hadebeskeder ovef internettet.

                  Godt sagt og jeg er enig - Det ville være en smuk gestus at sende han vej. Vi må også gerne vise ham, at vi gerne vil have han skriver under på en ny kontrakt, da det jo er hvad 99% af os ønsker. :-)

                  Comment


                    #10
                    Der kan da ikke være nogen af vores fan der kan have noget imod ham.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      #11
                      "Hej Frederik

                      Jeg er ikke kæmpe fan af dig som spiller og jeg var ret kritisk omkring din første tid i OB, men jeg er fandeme ked af at høre at der er mennesker der har sendt hadefulde beskeder, specielt efter at have læst nyheden om at der er en kæmpe overrepræsentation af spillere med psykiske problemer, i forhold til befolkningen som helhed..

                      Uanset hvor god eller dårlig man er, så er det fandeme ikke okay, at forsøge at få folk ned med nakken ... især ikke i situationer hvor man end ikke skader nogen men blot forsøger at øre sit bedste.

                      Noget helt andet er at du er kommet godt igen på banen og det er faktisk overraskende for mig ... godt gået!

                      Men husk på at det altid er langt vigtigere hvordan man er over for andre og der virker du til at vinde klart !".

                      Jeg har sendt den her til ham.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        #12
                        Det er faktisk bemærkelsesværdigt som hadet bare rettes mod alt og alle, ikke kun mennesker med brun hud eller lignende.

                        Vi mennesker er ikke pisse gode til at styre vores impulser.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                          Der kan da ikke være nogen af vores fan der kan have noget imod ham.
                          Argh. Jeg husker bestemt den omtalte periode, hvor vi var meget få som så et stort lys i Frederik, og nærmest blev gjort til grin fordi vi troede så meget på ham. Han fik rigtig meget hate med sig herinde fra også, ikke noget over stregen som han har fået på facebook - mange af de kristiske ting var også berettiget, men der har været en periode hvor folk ikke var ligeså meget oppe at køre over ham, som nu.

                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          "Hej Frederik

                          Jeg er ikke kæmpe fan af dig som spiller og jeg var ret kritisk omkring din første tid i OB, men jeg er fandeme ked af at høre at der er mennesker der har sendt hadefulde beskeder, specielt efter at have læst nyheden om at der er en kæmpe overrepræsentation af spillere med psykiske problemer, i forhold til befolkningen som helhed..

                          Uanset hvor god eller dårlig man er, så er det fandeme ikke okay, at forsøge at få folk ned med nakken ... især ikke i situationer hvor man end ikke skader nogen men blot forsøger at øre sit bedste.

                          Noget helt andet er at du er kommet godt igen på banen og det er faktisk overraskende for mig ... godt gået!

                          Men husk på at det altid er langt vigtigere hvordan man er over for andre og der virker du til at vinde klart !".

                          Jeg har sendt den her til ham.
                          Smukt.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            "Hej Frederik

                            Jeg er ikke kæmpe fan af dig som spiller og jeg var ret kritisk omkring din første tid i OB, men jeg er fandeme ked af at høre at der er mennesker der har sendt hadefulde beskeder, specielt efter at have læst nyheden om at der er en kæmpe overrepræsentation af spillere med psykiske problemer, i forhold til befolkningen som helhed..

                            Uanset hvor god eller dårlig man er, så er det fandeme ikke okay, at forsøge at få folk ned med nakken ... især ikke i situationer hvor man end ikke skader nogen men blot forsøger at øre sit bedste.

                            Noget helt andet er at du er kommet godt igen på banen og det er faktisk overraskende for mig ... godt gået!

                            Men husk på at det altid er langt vigtigere hvordan man er over for andre og der virker du til at vinde klart !".

                            Jeg har sendt den her til ham.
                            Som udgangspunkt er der intet forkert i det du skriver men syntes ikke det er verdens smarteste indledning på en "støtte" hilsen ...

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              For fanden hvor er det ulækkert. Anonyme trusler er noget af det mest usle, der findes. Sender man den slags er man ikke fan af nogetsomhelst, men bare en lille, sølle lort.

                              mvh Nicolai Andersen
                              Tror ikke engang det er anonymt... men uanset hvad så er det her noget af det laveste. Utroligt hvad folk kan få sig selv til, det er dybt sørgeligt. For 14 dage siden oplevede jeg selv en der skrev at jeg skulle skynde mig at få kræft, blot fordi jeg spurgte om han ikke ville skrue lidt ned for sine udbrud... Det eneste man kan trøste sig med er at man i den grad fungere bedre oppe i hovedet en sådanne mennesker.

                              Det lyder ikke til han har gjort yderligere ud af sagerne, men stærkt at han er kommet ud på den anden side endnu stærkere.

                              Tingager 1 - Idioterne 0
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment

                              Working...
                              X