Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg
Se indlæg
Kent var, overordnet set, en god signing, hvis han kunne gentage succesen i Odense. Det kunne han så, af flere grunde, ikke. Idéen var god, men bare ikke gennemtænkt, for KN havde langt fra samme forudsætninger i Odense, som i Aalborg.
JH’s styrker ligger, sandsynligvis, ikke i transfervinduerne, og har man ment det, så var han vel reelt også fejlcastet - i og med JH har siddet og hentet Danmarksserie og 2. og 1. Divisionsspillere, så ACH kunne komme i Superligaen, samtidigt med de fik et ordentligt anlæg og stadion.
Kommunikation har han hele tiden sagt, ikke vat noget ham brugte tid på - han vil hellere arbejde og lade handling tale sit eget sprog. Det har da været hamrende frustrerende, men måske en anden i klubben burde have stillet sig imellem? Heller ikke en langtidsholdbar løsning, men jeg vil hellere have en der arbejder, end en Poul Hansen der bare snakker og ikke aner hvad han laver.
Ang. ungdommen, så går det op og ned - jeg har set både bølge-toppe og -dale, gennem de sidste 15-20 år.
Og lur mig, om jeg ikke også fremadrettet kommer til det ...
Men vi havde non mistet flere, ved at fortsætte overforbruget og gå konkurs?
Comment