Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Jegskynder mig lige at sige - LYT-LYT-LYT - det er i sandhed en god udsendelse, igen igen igen
    Helt enig. Udsendelsen giver Jesper H et fair eftermæle uden dog at rejse en statue.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      Jamen, Jesper siger du klart til TV2Fyn at han ikke er manden for at løfte klubben det sidste. Og det er vi jo mange der har vidst længe. Han har fået ryddet op i en del af det andet og det er da fint. Hvis han INTET kunne, havde han heller ikke været her så længe. Men det der med at sammensætte den rette trup på de rette kontrakter. Det er han ikke god nok til - altså hvis OB vil mere end placeringer 5-9.
      Nu har jeg set det interview et par gange, og må konstatere at det er sjovt så forskelligt det kan høres det JH siger. Jeg forstår det slet ikke på den måde som du gør. Jeg har selv i mit eget arbejdslivhaft en tese om at skifte job hvert 6-8 år for ikke at gro fast i vanetænkning, og "sådan plejer vi at gøre". JH er ikke "træt" siger han selv undervejs. Jeg opfatter det mest som at han siger han har opnået det der oprindeligt var hans opgave, og at nye øjne og ører er godt for ikke at stagnere, som tingene åbenlyst var gjort i fht. facilitets debatten internt i klubben.

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Bare vi holder os langt væk fra Allan Gaarde er jeg tilfreds. Han skulle efter sigende være tæt på at være forhenværende i AaB.
        Kunne sagtens se Bo Henriksen som ny mand på posten, men er i tvivl om han kan hente andre end 2.divisions spillere. Hvis han har et større netværk internationalt er han bestemt en kandidat.
        Kan godt lide folk der ikke pakker tingene ind men bare siger hvad de mener.
        Han har noget personlighed som ville være et frisk pust.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Bare vi holder os langt væk fra Allan Gaarde er jeg tilfreds. Han skulle efter sigende være tæt på at være forhenværende i AaB.
          Kunne sagtens se Bo Henriksen som ny mand på posten, men er i tvivl om han kan hente andre end 2.divisions spillere. Hvis han har et større netværk internationalt er han bestemt en kandidat.
          Kan godt lide folk der ikke pakker tingene ind men bare siger hvad de mener.
          Han har noget personlighed som ville være et frisk pust.
          Det risikerer vel havne i "trænerkarusellen" bare på sportschef-niveau. Bare se på de navne der har været nævnt i div. artikler - Ole Nielsen og Ove P., blandt andre. Bo Henriksen har i hvert fald fynsk identitet og karisma og han er en dygtig motivator så det vil sikkert ikke være det værste valg .. i hvert fald bedre end Gaarde imø
          Last edited by manner; 12-10-2019, 18:42.
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Jeg håber nu stadig på TB. Syntes han har de ting der skal til og har nok lært af sine fejl i BIF. Klart mit 1. Valg

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Jeg håber nu stadig på TB. Syntes han har de ting der skal til og har nok lært af sine fejl i BIF. Klart mit 1. Valg
              Mon, han lærte ikke af sine fejl som træner.
              Håber på en international

              Comment


                Jeg synes Troels Bechs indkøb i Brøndby var mærkelige. I samme vindue som Zorninger kommer til, henter man Jonas Boring. Definitionen på en kantspiller til en træner der spiller uden kanter og derefter køber man stort set kun tyskere som er offensive midtbanespillere (og et par keepere). Det er at binde sig totalt op på træneren og hvorfor 8-9 midtbanespillere der er supergode, når forsvaret sejler........

                Jeg stemmer på Bo Henriksen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Jeg synes Troels Bechs indkøb i Brøndby var mærkelige. I samme vindue som Zorninger kommer til, henter man Jonas Boring. Definitionen på en kantspiller til en træner der spiller uden kanter og derefter køber man stort set kun tyskere som er offensive midtbanespillere (og et par keepere). Det er at binde sig totalt op på træneren og hvorfor 8-9 midtbanespillere der er supergode, når forsvaret sejler........

                  Jeg stemmer på Bo Henriksen.
                  Borring blev hentet på en fri transfer 1 mdr- før Zorniger blev præsenteret og han startede senere. . Men ja underligt at Borring blev hentet når AZ ikke brugte kanter. Borring har dog selv sagt at AZ gerne ville bruge ham, men ikke så meget som Borring ville. så mon ikke TB og AZ har gennemgået truppen. AZ brugte mange kantspillere i angrebet. Hans fart kunne godt bruges.

                  Man kan godt sige at mange af de gode indkøb BIF lavede under TB, var pga AZ, men det samme kan siges om de dårlige. Det var AZ der f.eks. ville have Halimi og Ante Erceg f.eks. rygtet går på at AZ gik udenom TB direkte til JBA fordi han ikke var enig med TB vedr. spillerkøb. AZ ville have Halimi, TB ville have Hjulsager. AZ vandt den kamp og endte med at TB smuttede

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af PerserBIF Se indlæg

                    Borring blev hentet på en fri transfer 1 mdr- før Zorniger blev præsenteret og han startede senere. . Men ja underligt at Borring blev hentet når AZ ikke brugte kanter. Borring har dog selv sagt at AZ gerne ville bruge ham, men ikke så meget som Borring ville. så mon ikke TB og AZ har gennemgået truppen. AZ brugte mange kantspillere i angrebet. Hans fart kunne godt bruges.

                    Man kan godt sige at mange af de gode indkøb BIF lavede under TB, var pga AZ, men det samme kan siges om de dårlige. Det var AZ der f.eks. ville have Halimi og Ante Erceg f.eks. rygtet går på at AZ gik udenom TB direkte til JBA fordi han ikke var enig med TB vedr. spillerkøb. AZ ville have Halimi, TB ville have Hjulsager. AZ vandt den kamp og endte med at TB smuttede
                    TB har uden tvivl taget mange kampe med AZ. Det vil slet ikke opstå i OB under JM og måske HH efter ham.

                    Jeg syntes bare at TB rummer en masse kvaliteter og har fået noget værdifuld erfaring. Og næst tror jeg at han vil passe meget bedre ind i OB end på Vestegnen. AZ fyldte alt alt alt for meget i BIF til at man kan dømme ham som en dårlig sportschef

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                      Jeg synes Troels Bechs indkøb i Brøndby var mærkelige. I samme vindue som Zorninger kommer til, henter man Jonas Boring. Definitionen på en kantspiller til en træner der spiller uden kanter og derefter køber man stort set kun tyskere som er offensive midtbanespillere (og et par keepere). Det er at binde sig totalt op på træneren og hvorfor 8-9 midtbanespillere der er supergode, når forsvaret sejler........

                      Jeg stemmer på Bo Henriksen.
                      Ja det fatter jeg så ingenting af. Fair nok du ikke vil have TB. Men at hente den brølabe der absolut ingen erfaring har giver ingen mening.
                      BH er en motivator er højeste karat. Det er hans største force. Hvordan skulle dette kunne bruges som sportschef.

                      Nej tak til Bo Henriksen

                      Comment


                        Det var et chok at høre med Jesper Hansen. Jeg synes jo, at han er blevet svinet til - og langt overvejende uden reel grund. Manden tog nogle tunge tæsk for nedturen efter 2009.

                        Jeg tror, OB kommer til at savne en hårdtarbejdende type, som har lavet meget bagved kulisserne. Han skal have tak for et hårdt stykke arbejde under svære betingelser.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Ja det fatter jeg så ingenting af. Fair nok du ikke vil have TB. Men at hente den brølabe der absolut ingen erfaring har giver ingen mening.
                          BH er en motivator er højeste karat. Det er hans største force. Hvordan skulle dette kunne bruges som sportschef.

                          Nej tak til Bo Henriksen
                          Helt enig. Motivation er trænerens og ikke sportdirektørens arbejdsfelt. Og hvem har brug for en motivator som sportsdirektør den har en træner som passer ikke sit arbejde...
                          Det er sikker fint hvad Bo Henriksen præsterer der i Horsens: at skabe år efter år et hold som lykkes med at overleve i Suppen selvom man år efter år taber de bedste og vigtigste spiller. Men "overlevelsesårene" ligger bag os og vi har ikke brug for en mand som er god i årlig nyopbygning på middelmådig/bundniveau men en som udvikler et hold videre år efter år i toppen af dansk fodbold. Vi har brug for nogen som arbejder på og med en højere hylde end Bo Henriksen.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Helt enig. Motivation er trænerens og ikke sportdirektørens arbejdsfelt. Og hvem har brug for en motivator som sportsdirektør den har en træner som passer ikke sit arbejde...
                            Det er sikker fint hvad Bo Henriksen præsterer der i Horsens: at skabe år efter år et hold som lykkes med at overleve i Suppen selvom man år efter år taber de bedste og vigtigste spiller. Men "overlevelsesårene" ligger bag os og vi har ikke brug for en mand som er god i årlig nyopbygning på middelmådig/bundniveau men en som udvikler et hold videre år efter år i toppen af dansk fodbold. Vi har brug for nogen som arbejder på og med en højere hylde end Bo Henriksen.
                            True shit andlox

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              Helt enig. Motivation er trænerens og ikke sportdirektørens arbejdsfelt. Og hvem har brug for en motivator som sportsdirektør den har en træner som passer ikke sit arbejde...
                              Det er sikker fint hvad Bo Henriksen præsterer der i Horsens: at skabe år efter år et hold som lykkes med at overleve i Suppen selvom man år efter år taber de bedste og vigtigste spiller. Men "overlevelsesårene" ligger bag os og vi har ikke brug for en mand som er god i årlig nyopbygning på middelmådig/bundniveau men en som udvikler et hold videre år efter år i toppen af dansk fodbold. Vi har brug for nogen som arbejder på og med en højere hylde end Bo Henriksen.
                              Helt fair Andlox.

                              Jeg synes dog Bo har overpræsteret både i Brønshøj og Horsens, i forhold til de budgetter han har arbejdet med. Sammenholdt med at han gerne ville have haft Brian Priske til Horsens som træner, det viser mig han er på vej til at blive sportsdirektør et sted. Jeg har ikke grund til at tro, at han har dårligere netværk end Troels. Bo har trods alt haft ansvaret for køb og salg af spillere et stykke tid efterhånden. De agenter/kontakter/netværk Bo kender, har nok spillere på forskellige niveauer.

                              Hvem der er bedst, finder vi jo så aldrig ud af, da vi kun skal bruge en sportsdirektør.

                              Venligst, en med næsten ligeså slidt dåbsattest som Andlox

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Bare vi holder os langt væk fra Allan Gaarde er jeg tilfreds. Han skulle efter sigende være tæt på at være forhenværende i AaB.
                                Kunne sagtens se Bo Henriksen som ny mand på posten, men er i tvivl om han kan hente andre end 2.divisions spillere. Hvis han har et større netværk internationalt er han bestemt en kandidat.
                                Kan godt lide folk der ikke pakker tingene ind men bare siger hvad de mener.
                                Han har noget personlighed som ville være et frisk pust.
                                Bo er en spøjs "fætter" og gammel OB`er, men jeg kan ikke forestille mig et professionelt samarbejde mellem ham og Niels Thorborg eller Sportsudvalget med Thomas Christensen.

                                Comment

                                Working...
                                X