Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

    Du kan eventuelt bare ændre det til den næste du skal brokke dig over. En anelse sørgeligt at din forum-identitet udelukkende er hængt op på utilfredsheden med én person.
    Personligt synes jeg, ikke overraskende, at det mere er udtryk for berettiget frustration end det er decideret sørgeligt, at der er nogen, der bygger deres identitet op omkring én bestemt person. En bestemt person der direkte forpestede personens oplevelse af sin hjerteklub. Men sådan er vi forskellige.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
      Kom så med Frank Arnesen...
      Det gider han da ikke. Og han er ulidelig at høre på når han kloger sig på TV.
      OB: Danske mestre i 2075/6

      Comment


        Lykkens dag! Den dag mange af os har ventet på siden i hvert fald 2014. Tingene ser bedre ud nu end i 2013, bevares, men det skyldes i mine øjne ene og alene Jakob Michelsen. Jesper Hansen skal da have tak for sin indsats. Ingen er jo forpligtede over deres evner, men savnet i Odense vil han ikke blive. Nu håber jeg bare ikke, at vi skal trækkes med Troels Bech for gud ved hvilken gang. Han skal aldrig mere tilbage til OB. Giv mig så hellere Steen Nedergaard eller Thomas Helveg, hvis det endelig skal være en der kender klubben indefra.
        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

          Personligt synes jeg, ikke overraskende, at det mere er udtryk for berettiget frustration end det er decideret sørgeligt, at der er nogen, der bygger deres identitet op omkring én bestemt person. En bestemt person der direkte forpestede personens oplevelse af sin hjerteklub. Men sådan er vi forskellige.

          MvH ChrisOB
          Ja, sådan er vi så forskellige. For mig betyder min kærlighed til klubben væsentligt mere end én person jeg kan eller ikke kan lide. Det er kun syge ekstremister der bygger deres identitet op på had.

          Comment


            Tak for nu JH. Den større satsning på talentarbejdet og din kamp for opgradering af faciliteter er ting som du skal have ros for.

            Tidspunktet virker for mig fornuftigt, klubben er i den grad klar til en ny profil som forhåbentlig kan rykke klubben yderliger fremad. Frank Arnesen kunne være vandvittigt, men jeg tror desværre ikke OB passer til hans selvforståelse. Troels Bech vil jeg være lidt lunken ved, han fik meget ros i Brøndby for den meget accelererede genrejsning, men siden også meget ris for en klub der nu bøvler med en dårlig trupsammensætning og mange dyre marginalspillere. Det er jo vandvittigt hvor lidt BIF har fået ud af deres investering i eksempelvis Gammelby

            Comment


              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
              Lykkens dag! Den dag mange af os har ventet på siden i hvert fald 2014. Tingene ser bedre ud nu end i 2013, bevares, men det skyldes i mine øjne ene og alene Jakob Michelsen. Jesper Hansen skal da have tak for sin indsats. Ingen er jo forpligtede over deres evner, men savnet i Odense vil han ikke blive. Nu håber jeg bare ikke, at vi skal trækkes med Troels Bech for gud ved hvilken gang. Han skal aldrig mere tilbage til OB. Giv mig så hellere Steen Nedergaard eller Thomas Helveg, hvis det endelig skal være en der kender klubben indefra.
              Syntes også det er godt at vi skal have en ny sportsdirektør, største kritik mod JH er hans handler han har gjort et fint arbejde med talent afdelingen det skal have tak for.

              Syntes Helveg vil være et for stort sats på grund af manglende erfaring, Sten Nedegaard kunne muligvis være et godt bud,

              Kan forstå at Jesper Hansen først stopper efter Januars transfervindue, håber at der vil være et overlap, så den nye sportsdirektør får indflydelse på handlerne.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                Ja, sådan er vi så forskellige. For mig betyder min kærlighed til klubben væsentligt mere end én person jeg kan eller ikke kan lide. Det er kun syge ekstremister der bygger deres identitet op på had.
                Der er forskel på fodboldhad og "had". Man kan hade en persons virke, inklusiv evnen til at "sælge" ens klub, uden at hade på et niveau der svarer til "syg ekstremisme".

                Der er ingen her, der har noget personligt mod Jesper Hansen. Jo sportsdirektøren Jesper Hansen. Heldigvis kan de fleste skelne, måske til forskel fra dig.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                  Der er forskel på fodboldhad og "had". Man kan hade en persons virke, inklusiv evnen til at "sælge" ens klub, uden at hade på et niveau der svarer til "syg ekstremisme".

                  Der er ingen her, der har noget personligt mod Jesper Hansen. Jo sportsdirektøren Jesper Hansen. Heldigvis kan de fleste skelne, måske til forskel fra dig.

                  MvH ChrisOB
                  Det er altid en fornøjelse med dine skarpe analyser af hvem jeg er, hvad jeg kan og ikke mindst hvad jeg ikke kan. Så fedt at have dig tilbage!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                    Ja, sådan er vi så forskellige. For mig betyder min kærlighed til klubben væsentligt mere end én person jeg kan eller ikke kan lide. Det er kun syge ekstremister der bygger deres identitet op på had.
                    Vi er oppe på de høje nagler her. Man kan godt være et hæderligt menneske og så ønske en sportsdirektør hen hvor peberet gror. Selvom vi er mange der har været trætte af Jesper Hansen siden ankomsten har skærmydslerne holdt sig på i et online fodboldforum, hvor der bør være plads til at komme af med frustration over hans dispositioner.
                    OB: Danske mestre i 2075/6

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

                      Vi er oppe på de høje nagler her. Man kan godt være et hæderligt menneske og så ønske en sportsdirektør hen hvor peberet gror. Selvom vi er mange der har været trætte af Jesper Hansen siden ankomsten har skærmydslerne holdt sig på i et online fodboldforum, hvor der bør være plads til at komme af med frustration over hans dispositioner.
                      Selvfølgelig kan man det. Men hvis man ikke kan forholde sig til andet end hvor forfærdelig man synes et andet menneske er til sit job, så er man mere forblændet af dét had, end man reelt har kærlighed til sin klub. Det ER faktisk lidt sygeligt.

                      Man skal forøvrigt ikke lede længe for at finde mennesker der har taget deres had fra den digitale verden og ud i virkeligheden. Heldigvis har de fleste væsentligt mere i munden online, end når de kommer ud i den virkelige verden.

                      EDIT: Forøvrigt, en aktiv bruger i denne diskussion har før understreget vigtigheden af at kalde en spade for en spade - så det tillader jeg mig; også selvom spaden ikke er Jesper Hansen i dette tilfælde.
                      Last edited by driflin; 10-10-2019, 10:27.

                      Comment


                        Må indrømme jeg ikke er Troels Bech fan, utrolig velformuleret, men Brøndbys succes, der tænker jeg Zorniger først og fremmest.

                        Hans Jørgen Haysen var min første tanke.

                        Vil elske hvis Steen Nedergaard kan og vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                          Selvfølgelig kan man det. Men hvis man ikke kan forholde sig til andet end hvor forfærdelig man synes et andet menneske er til sit job, så er man mere forblændet af dét had, end man reelt har kærlighed til sin klub. Det ER faktisk lidt sygeligt.

                          Man skal forøvrigt ikke lede længe for at finde mennesker der har taget deres had fra den digitale verden og ud i virkeligheden. Heldigvis har de fleste væsentligt mere i munden online, end når de kommer ud i den virkelige verden.

                          EDIT: Forøvrigt, en aktiv bruger i denne diskussion har før understreget vigtigheden af at kalde en spade for en spade - så det tillader jeg mig; også selvom spaden ikke er Jesper Hansen i dette tilfælde.
                          Det modsatte af kærlighed er IKKE had, men ligegyldighed. Det ene udelukker ikke det andet. Så det du siger er noget vrøvl. Spade?

                          Fodboldhad er IKKE det samme som HAD. For langt de fleste. Og specielt i et pudsehyggeligt land som Danmark.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Jesper Hansen har været god til at lave en "Turn around" i OB, ovenpå alle de besparelser som blev gennemført i starten af hans tid. Han har om nogen kæmpet om faciliteterne i Ådalen med kommune, m.m., og genrejst talentarbejdet. Dog har der ind imellem været nogle svipsere, men nok ikke mere end i andre klubber som har været ude for samme skæbne som OB. Dog har han på det sidste siddet lidt for meget på pengepungen, og ventet for meget til sidste dag på at rette spiller kunne hentes. Mit indtryk er at han er for nærig til en topklub i Superligaen, som skal lande i top 6, og spille med om medaljer hvert år. Jeg tænker at den nye Direktør i OSE har haft de samme tanker. God vind herfra...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                              Det modsatte af kærlighed er IKKE had, men ligegyldighed. Det ene udelukker ikke det andet. Så det du siger er noget vrøvl. Spade?

                              Fodboldhad er IKKE det samme som HAD. For langt de fleste. Og specielt i et pudsehyggeligt land som Danmark.

                              MvH ChrisOB
                              Du skal være velkommen til selv at definere betydningen af forskellige ord, også når de går imod almen praksis. Men så bliver det altså en smule omsonst at debatere med dig, så det vil jeg undlade.

                              Fortsat god dag!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                                Du skal være velkommen til selv at definere betydningen af forskellige ord, også når de går imod almen praksis. Men så bliver det altså en smule omsonst at debatere med dig, så det vil jeg undlade.

                                Fortsat god dag!
                                Når nogen ikke vil skelne imellem fodboldhad og had, og heller ikke vil anerkende at fodboldhad rent faktisk kan være et udtryk for kærlighed, så må man jo reagere, som man nu kan. Og det er faktisk ret alment også at man kan mene, at det modsatte af kærlighed ikke er had, men ligegyldighed. Kærlighed og had er to stærke følelser og har derfor meget tilfælles - ligegyldighed er det modsatte af begge dele.

                                Og så kan man jo nemt bare stikke halen imellem benene uden at diskutere yderligere - du må virkelig hade mig så.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X