Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Giver dig helt ret i, at det er overvejende sandsynligt, at det KN formentligt er et stort aktiv ift. at tiltrække KEP. Men som MaxHH også skriver, så har JH jo ansat KN. Ligesom KN og KEP har en fortid sammen, så har JH og KN det også, så man kan vel også forestille sig, at JH er stor grund til at Kent valgte netop os. Så skal JH vel også have noget kredit for at gøre os som klub (hele pakken) attraktiv for KEP.
    Man kunne næsten gå så langt at hævde, at KN anser JH for yderst kompetent, siden han gider at arbejde under/sammen med ham i så lang tid - ja, det er crazy....

    Comment


      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
      Som skrevet, han er pt på lunken hos mig... så vi er ikke uenige. Min pointe var at jeg kan flyttes, hvis han fortsætter med at lave flere gode end dårlige ting, mens det virker til at der er folk der ikke for alvor lader sig rykke, fordi de har committed sig at manden er en fiasko, og derfor ikke vil tillade fakta at mudre billedet... ,o)

      Mvh

      MaxHH
      Vi er jo i grunden ikke så langt fra hinanden. For jeg kan bestemt også flyttes. Jeg er flyttet. For det dér sker nu er betydeligt bedre end dét, der er sket hidtid. Men jeg synes stadig, der er nogle der forsøger at underkende betydningen af, hvad tillid er for en størrelse, og når man så kombinerer dét (eller rettere manglen derpå), med en hvis forskel i ambitions og tilfredshedsniveau , så får man nogle individer, for hvem hverken KEP, Izunna, Festersen, El Makrini, AKJ, Lund, Perreira m.m er nok.

      Jeg vil gerne understrege, at jeg ikke nødvendigvis er én af disse, siger bare at indtil jeg ser håndgribelige beviser på, at JH har løftet os med sine indkøb, hvilket jeg tror de kommer til at gøre, så er han stadig i minus. Hvorfor behøves jeg ikke at forklare, for så bliver jeg bare beskyldt for at gentage mig selv eller for at være over negativ.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        JH havde jo heller intet med ansættelsen af KN at gøre, det var bestyrelsen - eller hvordan er det nu den historie går - JH sad bare i sit sommerhus og da han kom hjem var der en ny træner, hvor han bare skulle skrive under på kontrakten, den havde green-keeperen udfærdiget, så inkompetente JH ikke skulle fucke den op? Sat lidt på spidsen.... .:o)

        Har JH heller ikke været involveret i at sammensætte en kontrakt, som både er attraktiv for KEP og OB?

        Jeg tror, at det er det som MaxHH og jeg anfægter ved de meget "negative". Man piller det ud af alle dispositioner i OB og det som kunne falde positivt ud for JH forties eller gøres til andres fortjeneste, hvis det er muligt. De negative ting, der kan tørres af på JH, fremhæves og gentages igen igen.

        På den måde skabes og vedligeholdes den negative historie. Man har en agenda, som man ikke vil væk fra.

        Wild guess: hvis det lykkes at etablere OB i toppen af dansk fodbold igen er det på trods af JH ikke på nogen måde på grund af og i øvrigt er det hans skyld at det tog så lang tid - andre ville kunne have gjort det meget hurtigere. Det er min forudsigelse - måske kommer den ikke fra dig men den skal nok komme.
        Jeg garanterer dig for, at den ikke vil komme fra mig. Men ellers har du ret. Der vil være nogen, der er umulige at tilfredsstille. Forskellen er så bare, at jeg accepterer dette som en naturlig del af det brede spektrum af måder at være fan på, til forskel fra visse andre, der nærmest flegner fuldstændigt over denne mangel på konsekvens og saglighed.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
          I øvrigt... JH skal naturligvis ikke sælge noget på sit glatte ansigt. Han skal sælge det på en konkurrencedygtig lønpakke, konkurrencedygtige faciliteter, og sportslige forhold der passer til spilleren, og dennes ambitioner. Hvis én af delene ikke er til spillerens tilfredshed, må man jo så hæve en af de andre, eller smide noget andet oveni, f.eks. en træner spilleren kender fra gode tider, eller *drømmen* om større sportslig fremgang end der pt er belæg for at hente. Men glat ansigt? Næppe.

          Mvh

          MaxHH
          Det var måske også forkert at bruge udtrykket i den sammenhæng, men der er ikke noget forkert i at påstå, at nogle trænere ved deres blotte tilstedeværelse kan være nærmest mere attraktive end alverdens lønpakker (til en hvis grad forståes) og også mere attraktive alene per navn, end hvis sportsdirektøren skulle gøre det.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
            Giver dig helt ret i, at det er overvejende sandsynligt, at det KN formentligt er et stort aktiv ift. at tiltrække KEP. Men som MaxHH også skriver, så har JH jo ansat KN. Ligesom KN og KEP har en fortid sammen, så har JH og KN det også, så man kan vel også forestille sig, at JH er stor grund til at Kent valgte netop os. Så skal JH vel også have noget kredit for at gøre os som klub (hele pakken) attraktiv for KEP.
            Bestemt. Men heller ikke Kent Nielsen har reelt bevist noget endnu. Der foreligger ikke et slutresultat. At jeg kan se positive tendenser i spillet ændrer ikke på det. Jeg vil sige min optimisme er større end tidligere, men Rom blev ikke bygget på én dag. Og ja, jeg er bekendt med det kan forekomme ironisk at bruge dette udtryk, i et forsøg på at argumentere for at vores sportsdirektør måske ikke er den rette...

            😉

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Men nu er det jo ikke vores rolle at fyrre JH - vi behøver jo ikke vurdere ham på samme måde som en bestyrelse gør - det står vel ikke skrevet nogen steder, selvom du ofte griber tilbage til den gamle traver - sådan er det i fodbold. Man har vel lov til at opstille egne kriterier for, hvordan en sportsdirektør skal bedømmes? Du plejer i hvert fald altid at fremhæve, hvordan "vi" ikke skal bestemme, hvad du skal mene og føle. Så gælder det vel også den anden vej rundt?
              Selvfølgelig, men jeg mener nu heller ikke, jeg har gjort mig til herre over, hvilke kriterier "I" har. Jeg har tværtom en fornemmelse af, at der er nogen, der har større problemer med "vores" kriterier, end "vi" har med "jeres". Som i "støt nu holdet" og "fald i et stort hul". Men fortæl mig, hvordan mine spørgsmål til Max på nogen som helst måder er min måde at udelukke andres kriterier.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Vi er jo i grunden ikke så langt fra hinanden. For jeg kan bestemt også flyttes. Jeg er flyttet. For det dér sker nu er betydeligt bedre end dét, der er sket hidtid. Men jeg synes stadig, der er nogle der forsøger at underkende betydningen af, hvad tillid er for en størrelse, og når man så kombinerer dét (eller rettere manglen derpå), med en hvis forskel i ambitions og tilfredshedsniveau , så får man nogle individer, for hvem hverken KEP, Izunna, Festersen, El Makrini, AKJ, Lund, Perreira m.m er nok.

                Jeg vil gerne understrege, at jeg ikke nødvendigvis er én af disse, siger bare at indtil jeg ser håndgribelige beviser på, at JH har løftet os med sine indkøb, hvilket jeg tror de kommer til at gøre, så er han stadig i minus. Hvorfor behøves jeg ikke at forklare, for så bliver jeg bare beskyldt for at gentage mig selv eller for at være over negativ.

                MvH ChrisOB
                Det VAR heller ikke dig jeg "sigtede" på.. ,o)

                Mvh

                MaxHH

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Det var måske også forkert at bruge udtrykket i den sammenhæng, men der er ikke noget forkert i at påstå, at nogle trænere ved deres blotte tilstedeværelse kan være nærmest mere attraktive end alverdens lønpakker (til en hvis grad forståes) og også mere attraktive alene per navn, end hvis sportsdirektøren skulle gøre det.

                  MvH ChrisOB
                  Det tror jeg... men hvis Kent havde været i Horsens nu, og vi havde Troels stadigvæk... så tror jeg nu stadig KEP var endt her, fremfor Horsens. Så jeg vil fastholde at selvom det er en stor hjælp for sportschefen, at han har et stærkt trænernavn, så kan navnet alene ikke flytte meget, hvis ikke lønpakken og klubben er interessant nok... ,o)

                  Mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                    Det tror jeg... men hvis Kent havde været i Horsens nu, og vi havde Troels stadigvæk... så tror jeg nu stadig KEP var endt her, fremfor Horsens. Så jeg vil fastholde at selvom det er en stor hjælp for sportschefen, at han har et stærkt trænernavn, så kan navnet alene ikke flytte meget, hvis ikke lønpakken og klubben er interessant nok... ,o)

                    Mvh

                    MaxHH
                    Jeg vil nu alligevel påstå, at rigtigt mange fodboldspillere først ser på de sportslige perspektiver, mulighed for spilletid, trænerens kapacitet etc før de i det hele taget sætter sig til forhandlingsbordet for at forhandle lønpakken. Tingene skal passe sammen, selvfølgelig, og jeg har sagt, at jeg ikke udelukker noget som helst. Det lød bare som om, du havde et særligt problem med, at der var nogen der gav større kredit til Kent for KEP end til JH. Og dermed ville udelukke, at der kan være tale om at Kent var en stor, hvis ikke den største dealbreaker i handlen. Jeg tror såmænd AGF også ville ha været interessant for KEP, og der ville han også kunne ha fået en god løn ordning. Tror jeg. Men han valgte vores projekt, tror jeg, fordi Kent er her, og fordi han har tiltro til, at Kent hverken bliver fyret lige foreløbigt eller at han kommer til at mangle tillid.

                    Som 31-årig har man ikke tid til større eksperimenter.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Jeg vil nu alligevel påstå, at rigtigt mange fodboldspillere først ser på de sportslige perspektiver, mulighed for spilletid, trænerens kapacitet etc før de i det hele taget sætter sig til forhandlingsbordet for at forhandle lønpakken. Tingene skal passe sammen, selvfølgelig, og jeg har sagt, at jeg ikke udelukker noget som helst. Det lød bare som om, du havde et særligt problem med, at der var nogen der gav større kredit til Kent for KEP end til JH. Og dermed ville udelukke, at der kan være tale om at Kent var en stor, hvis ikke den største dealbreaker i handlen. Jeg tror såmænd AGF også ville ha været interessant for KEP, og der ville han også kunne ha fået en god løn ordning. Tror jeg. Men han valgte vores projekt, tror jeg, fordi Kent er her, og fordi han har tiltro til, at Kent hverken bliver fyret lige foreløbigt eller at han kommer til at mangle tillid.

                      Som 31-årig har man ikke tid til større eksperimenter.

                      MvH ChrisOB
                      Jeg havde mere et problem med at folk ikke gav JH nogen point for KEP overhovedet, på trods af at han er sportschef, har kontaktet KEP, forhandlet kontrakt med ham, og fået underskriften på papir. Kent har siddet hjemme på sofaen i hele denne process, og så skal HAN have kreditten? Det synes jeg lød mere som usaglig nedsabling af JH end noget andet. Dermed ikke sagt at det at vi har KN ikke spiller ind, for naturligvis gør det det... ligesom lønnen gør det, fremtidsudsigterne, resten af truppen, træningsfaciliteterne, mulighederne for skole for ungerne, huspriserne i området, etc etc etc.

                      Mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                        Jeg havde mere et problem med at folk ikke gav JH nogen point for KEP overhovedet, på trods af at han er sportschef, har kontaktet KEP, forhandlet kontrakt med ham, og fået underskriften på papir. Kent har siddet hjemme på sofaen i hele denne process, og så skal HAN have kreditten? Det synes jeg lød mere som usaglig nedsabling af JH end noget andet. Dermed ikke sagt at det at vi har KN ikke spiller ind, for naturligvis gør det det... ligesom lønnen gør det, fremtidsudsigterne, resten af truppen, træningsfaciliteterne, mulighederne for skole for ungerne, huspriserne i området, etc etc etc.

                        Mvh

                        MaxHH
                        Men noget kan vægte så meget, at de andre ting blot er formaliteter/detaljer i det store billede.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                            Jeg er RET sikker på at JH rigtig gerne ville have lavet penge på Falk... men når spilleren hverken vil forlænge eller sælges, ér det jo lidt problematisk...

                            Mvh

                            MaxHH
                            En spiller skal vel ikke lade dig sælge til en klub han ikke ønsker at spille i , blot fordi sportsdirektøren ønsker at slå lidt mønt på ham , og en spiller skal vel heller ikke forlænge hvis den nuværende klub ikke kan opfylde spillerens ambitioner ?
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                              Jeg havde mere et problem med at folk ikke gav JH nogen point for KEP overhovedet, på trods af at han er sportschef, har kontaktet KEP, forhandlet kontrakt med ham, og fået underskriften på papir. Kent har siddet hjemme på sofaen i hele denne process, og så skal HAN have kreditten? Det synes jeg lød mere som usaglig nedsabling af JH end noget andet. Dermed ikke sagt at det at vi har KN ikke spiller ind, for naturligvis gør det det... ligesom lønnen gør det, fremtidsudsigterne, resten af truppen, træningsfaciliteterne, mulighederne for skole for ungerne, huspriserne i området, etc etc etc.

                              Mvh

                              MaxHH
                              JH skal selvfølgelig have kredit for KEP handlen lige som han skal for øvrige køb og salg . Men derfor kan KN. stadig godt have en stor indflydelse på KEP's beslutning , jeg er ikke i tvivl om at KEP har haft en snak med KN inden han satte sig til forhandlingsbordet .

                              JH er i stærk fremgang ift indkøb , og skal have kredit for det .
                              Men han meldinger er stadig komiske og han har stadig problemer med at få samlet en komplet trup , dog er han nu på rette vej .

                              De nye "ukendte " spillere fra de lavere rækker skal have chancen for at bevise at JH/KN har set rigtigt .

                              Iøvrigt fedt han selv er i gang med at rydde op i den række spillere som vi negative til hudløshed har kritiseret ham for at have indkøbt ;-) .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                JH skal selvfølgelig have kredit for KEP handlen lige som han skal for øvrige køb og salg . Men derfor kan KN. stadig godt have en stor indflydelse på KEP's beslutning , jeg er ikke i tvivl om at KEP har haft en snak med KN inden han satte sig til forhandlingsbordet .

                                JH er i stærk fremgang ift indkøb , og skal have kredit for det .
                                Men han meldinger er stadig komiske og han har stadig problemer med at få samlet en komplet trup , dog er han nu på rette vej .

                                De nye "ukendte " spillere fra de lavere rækker skal have chancen for at bevise at JH/KN har set rigtigt .

                                Iøvrigt fedt han selv er i gang med at rydde op i den række spillere som vi negative til hudløshed har kritiseret ham for at have indkøbt ;-) .
                                Tror der er nogle, der forveksler "på rette vej" med "nu er alt godt igen". Dér ligger problemet, hvis du spørger mig.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X