Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
    Jeg har svært ved at se nogen. Men det skal vel ikke partout være en klubmand på den post?
    Næhh. Alt andet en JH er jeg med på i første omgang.. Men hvis Troels Bech og Allan Gaarde kan lære det så kan Helveg vel også tænker jeg

    Comment


      Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
      Det var fantastisk godt at vi fik lært at spille uden Falk i foråret så det ikke rammer os nu.....

      Det er så ringe ledelse at man kun kan grine og ryste på hovedet.

      Jeg trøster mig med, at vi er med i toppen næste år....
      Så nemt er det jo heller ikke at spille sig op igen....

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Jeg vil bytte alt med JH, selv Lars Jacobsen
        Han må komme på arbejde første dag i en FCK trøje for min skyld

        Comment


          Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
          Det var der dæleme også mange der sagde om Poul Hansen da han blev ansat. Der er godt nok langt fra at lave den rigtige analyse fra "sidelinien" til at træffe de rigtige beslutninger når man sidder i sædet. Der er ingen tvivl om, at Helveg ville være et kanon navn ift. tiltrækning, men jeg mener ikke vi er i en position til at tage den slags chancer på så afgørende en post.
          Du har da helt ret i at det vil være en stor chance at tage.

          Ved ikke hvad OB ledelsen tidligere har valgt udfra men de sidste 2 valg er i mine øjne en stor fiasko.

          Ikke sikkert at OB ledelsen ser sådan på det at JH egentlig har gjort det som de ønskede. Sport er jo sport, og så har vi bare været lidt uheldig med resultaterne.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Men Helveg var jo ingen succes som assistent ... hvor smertefuldt det end må være at erkende, så var han pænt meget tættere på at være en fiasko.
            Fiasko måske, men hvilken og hvor meget indflydelse havde han.

            Sportdirektør nok noget voldsomt, men så gerne en post hvor han måske kan være højre hånden for en ny sportsdirektør, hvis evnerne viser sig at række kan han måske afløse engang.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
              Det var fantastisk godt at vi fik lært at spille uden Falk i foråret så det ikke rammer os nu.....

              Det er så ringe ledelse at man kun kan grine og ryste på hovedet.

              Jeg trøster mig med, at vi er med i toppen næste år....
              Falk blev brugt i bestræbelserne på at opfylde målsætningen . Der var dengang som nu ingen at bygge det offensive spil op omkring . Vi ville have fået et rigtig skidt forår hvis vi havde sat Falk på bænken . Den store fejl var manglen på en afløser allerede der . Havde man handlet med rettidig omhu og hentet afløseren i vinter ville man have haft en halvsæson til at spille ham ind frem mod denne sæson .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Næhh. Alt andet en JH er jeg med på i første omgang.. Men hvis Troels Bech og Allan Gaarde kan lære det så kan Helveg vel også tænker jeg
                Så enkelt er det vel heller ikke? Allan Gaarde overtog en solid biks og spillertrup i AaB, som Lynge Jakobsen havde styret med sikker hånd i årevis, og uden alle de problemer som vi står overfor i vores nuværende situation. Jeg ved ikke hvor meget af BIFs succes Troels har ansvaret for, men de mest markante indkøb op til denne sæson har lugtet langt væk af Zorniger. Der er dog ingen tvivl om, at Troels' hitrate har været markant bedre end JHs - det var eksempelvis ham som hentede Rønnow - men Brøndby er altså også en helt anden klub. Min pointe er egentlig bare, at når vi er i så presset en situation, så har jeg i hvert fald ikke mod på at hente så ubeskrevet et blad som sportsdirektør.

                Men jeg skal da ikke afvise, at han kunne blive en god sportsdirektør en dag.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                  Så enkelt er det vel heller ikke? Allan Gaarde overtog en solid biks og spillertrup i AaB, som Lynge Jakobsen havde styret med sikker hånd i årevis, og uden alle de problemer som vi står overfor i vores nuværende situation. Jeg ved ikke hvor meget af BIFs succes Troels har ansvaret for, men de mest markante indkøb op til denne sæson har lugtet langt væk af Zorniger. Der er dog ingen tvivl om, at Troels' hitrate har været markant bedre end JHs - det var eksempelvis ham som hentede Rønnow - men Brøndby er altså også en helt anden klub. Min pointe er egentlig bare, at når vi er i så presset en situation, så har jeg i hvert fald ikke mod på at hente så ubeskrevet et blad som sportsdirektør.

                  Men jeg skal da ikke afvise, at han kunne blive en god sportsdirektør en dag.
                  Vi mangler personer i OB som vi alle respekterer og kan samles om. En folkets mand. En der er ærlige over for sine fans og vil det bedste for fodboldklubben..
                  En mand der tør at få skæld ud over at gå 5kr over budget istedet for at foretrække klap på skulderen af Thorborg når man kommer ind under budget..

                  I det kunne jeg godt se Helveg. Med de evt svagheder han kunne have. Så må han få lidt hjælp til det boglige hvis det skulle knibe

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Vi mangler personer i OB som vi alle respekterer og kan samles om. En folkets mand. En der er ærlige over for sine fans og vil det bedste for fodboldklubben..
                    En mand der tør at få skæld ud over at gå 5kr over budget istedet for at foretrække klap på skulderen af Thorborg når man kommer ind under budget..

                    I det kunne jeg godt se Helveg. Med de evt svagheder han kunne have. Så må han få lidt hjælp til det boglige hvis det skulle knibe
                    Tror ikke JH på den lange bane giver overskud. Vi mister indtægter, brand og ikke mindst næste generation. Samlet set er JH mønster dyr, også selvom Excel, viser sorte tal i år.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                      Du har da helt ret i at det vil være en stor chance at tage.

                      Ved ikke hvad OB ledelsen tidligere har valgt udfra men de sidste 2 valg er i mine øjne en stor fiasko.

                      Ikke sikkert at OB ledelsen ser sådan på det at JH egentlig har gjort det som de ønskede. Sport er jo sport, og så har vi bare været lidt uheldig med resultaterne.
                      Du kan være "sikker som amen i kirken" på at JH er ansat på primært økonomisk ansvarlighed som største/første parameter. Efter det har han, sammen med vores nuværende træner ført ACH til noget der ligner succes, (jeg mener det var Mølby der fik ACH i Europa) og det er vel en par af de tungeste sten i fht. OB, og de ambitioner der forhåbentlig stadig er der.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Du kan være "sikker som amen i kirken" på at JH er ansat på primært økonomisk ansvarlighed som største/første parameter. Efter det har han, sammen med vores nuværende træner ført ACH til noget der ligner succes, (jeg mener det var Mølby der fik ACH i Europa) og det er vel en par af de tungeste sten i fht. OB, og de ambitioner der forhåbentlig stadig er der.
                        Det var en anden tid da de samlede affald fra de riges bord i Horsens , dengang havde flere klubber et overforbrug og derfor var affaldet bedre end det er i dag .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Det var en anden tid da de samlede affald fra de riges bord i Horsens , dengang havde flere klubber et overforbrug og derfor var affaldet bedre end det er i dag .
                          JH var dygtig i en lille bonderøvsklub, hvor hver en mønt skulle vendes, og der ingen forventninger var. Og så lukrerede han lidt heldigt på Brøndbys dårlig år, hvor de smed en masse habile spillere på porten. Horsens hold under JH var meget præget af BIF spillere.

                          That's it, han har ikke evnerne til, at bestride en klub af OBs kaliber.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Du kan være "sikker som amen i kirken" på at JH er ansat på primært økonomisk ansvarlighed som største/første parameter. Efter det har han, sammen med vores nuværende træner ført ACH til noget der ligner succes, (jeg mener det var Mølby der fik ACH i Europa) og det er vel en par af de tungeste sten i fht. OB, og de ambitioner der forhåbentlig stadig er der.
                            Hvor godt synes du så det går, med at håndtere økonomien? Han må være en dyr herre, med alle de fejlkøb og manglende resultater til følge.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                              JH var dygtig i en lille bonderøvsklub, hvor hver en mønt skulle vendes, og der ingen forventninger var. Og så lukrerede han lidt heldigt på Brøndbys dårlig år, hvor de smed en masse habile spillere på porten. Horsens hold under JH var meget præget af BIF spillere.

                              That's it, han har ikke evnerne til, at bestride en klub af OBs kaliber.
                              måske netop derfor han er i OB pt..
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                måske netop derfor han er i OB pt..
                                også det gør han dårligt.

                                Comment

                                Working...
                                X