Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    LR sender en ny stime afsted mod JH og OB...

    http://www.fyens.dk/article/3075180?...d8b53adb25f05b

    Og som så ofte har han lige lidt stats til os også: Når anden halvleg starter på søndag i Brøndby har OB forhåbentlig scoret et mål inden pausen.
    Ellers slår man klubbens egen hidtidige negativ-serie i Superligaen fra april 2010 på 443 minutter uden at have scoret, fordi den hårdtprøvede fynske Superliga-klub lige nu står på 397 minutter siden den sidste scoring
    Kan ikke læse det , men vil igen takke Leif for at have hvæsset kløerne ift OB og ledelsen .
    Det har været savnet at pressen er kritiske .

    Vil købe adgang senere , når nu avisen er blevet skarpere vil jeg selvfølgelig støtte den , også som tak til Leif for svaret på min mail omkring emnet i mandags .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Endelig endelig endelig.... Endelig noget der fra pressens side er substans i.. Stort tak igen til Leif Rasmussen..

      Dette er specielt spot on:
      Hvis det skulle ske, at den professionelle bestyrelse skulle ty til det skridt, så må hele ledelseslaget over træneren se indad og vurdere, om de selv er dygtige nok til at have med top-professionel fodbold at gøre i en af landets største byer.
      Synes i den grad Leif Rasmussen er steppet up og nu laver rigtig god, kritisk journalistik om OB. Tidligere har de virket for nervøse ved at gå til ledelsen. Se bare hvor hoven og arrogant Jesper Hansen svarer, når han stilles kritiske spørgsmål. Den mand er snart færdig i OB, og det SKAL medierne hjælpe til med ved deres kritiske tilgang. Helt som fortjent har sporten k dagens avis også bragt kriselogoet frem. Der ER en enorm krise i OB, og den begynder med vores uduelige sportsdirektør, som nok skal være glad, hvis han overhovedet nogensinde får lov at få ansvaret for en nogen som helst fodboldklub igen.
      Last edited by StateTrooper; 23-09-2016, 13:06.
      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Kan ikke læse det , men vil igen takke Leif for at have hvæsset kløerne ift OB og ledelsen .
        Det har været savnet at pressen er kritiske .
        Du burde kunne læse det, så vidt jeg kan se, så er der gratis adgang i 24 timer?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
          Du burde kunne læse det, så vidt jeg kan se, så er der gratis adgang i 24 timer?
          Har rettet i mit indlæg , køber gerne adgang når nu endelig der er kommet kritiske øjne på OB .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Har rettet i mit indlæg , køber gerne adgang når nu endelig der er kommet kritiske øjne på OB .
            Enig! Det er værd at betale for kritisk journalistik som det der. Endelig bliver der stillet kritiske spørsmål ved ledelsen af OB. Det har været savnet i mange år!
            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Har rettet i mit indlæg , køber gerne adgang når nu endelig der er kommet kritiske øjne på OB .
              Når du klikker på linket, skal du så betale før du kan læse artiklen? Den burde være gratis i 24 timer.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                Når du klikker på linket, skal du så betale før du kan læse artiklen? Den burde være gratis i 24 timer.
                Jeg kunne sagtens læse det

                Comment


                  TH skriver vist indirekte at JH har fejlet - der er ingen kerne på holdet

                  http://www.bt.dk/superligaen/klar-ta...problemet-i-ob

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                    Enig! Det er værd at betale for kritisk journalistik som det der. Endelig bliver der stillet kritiske spørsmål ved ledelsen af OB. Det har været savnet i mange år!
                    Så er adgangen købt og artiklen læst .

                    Mere af den slags tak .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                      Når du klikker på linket, skal du så betale før du kan læse artiklen? Den burde være gratis i 24 timer.
                      Ja skulle logge ind for at læse artiklen , hvilket er gjort nu .

                      Betaler gerne , især nu når jeg skrev til Leif i mandags og opfordrede ham til en mere kritisk tilgang til ledelsen , så skal jeg også støtte op om det .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        LR sender en ny stime afsted mod JH og OB...

                        http://www.fyens.dk/article/3075180?...d8b53adb25f05b

                        Og som så ofte har han lige lidt stats til os også: Når anden halvleg starter på søndag i Brøndby har OB forhåbentlig scoret et mål inden pausen.
                        Ellers slår man klubbens egen hidtidige negativ-serie i Superligaen fra april 2010 på 443 minutter uden at have scoret, fordi den hårdtprøvede fynske Superliga-klub lige nu står på 397 minutter siden den sidste scoring
                        Leif Rasmussen skriver i sin kommentar:

                        "Kent Nielsen har bidraget med nøjagtig den spil-filosofi, som han er blevet bedt om og som OB vil gå koncentreret efter i jagten på kontinuitet."

                        I mine øjne indrammer det det største problem i OB de seneste år.

                        Morten Olsen har sagt meget sludder, men en ting har han ramt rigtigt med:

                        "Den største styrke er at erkende sine begrænsninger."

                        Jeg forstår ikke den tankegang med at trække en måde at spille på ned over en træner - og da slet ikke, når man går efter en stil, der kræver økonomisk pondus og/eller årelang satsning på ungdomsafdelingen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                          Leif Rasmussen skriver i sin kommentar:

                          "Kent Nielsen har bidraget med nøjagtig den spil-filosofi, som han er blevet bedt om og som OB vil gå koncentreret efter i jagten på kontinuitet."

                          I mine øjne indrammer det det største problem i OB de seneste år.

                          Morten Olsen har sagt meget sludder, men en ting har han ramt rigtigt med:

                          "Den største styrke er at erkende sine begrænsninger."

                          Jeg forstår ikke den tankegang med at trække en måde at spille på ned over en træner - og da slet ikke, når man går efter en stil, der kræver økonomisk pondus og/eller årelang satsning på ungdomsafdelingen.
                          Hvis man købte spillerne ind til den spillestil, så kunne det måske fungere, men heller ikke dét, har vi jo gjort. Vores centrale midtbane er begge to opryddere; ikke fordelere. Vores kantspillere er mere løb end bold. Det samme gælder vores backs. KEP havde ry for at være god med bolden; men har overhovedet ikke vist det i OB. Ja faktisk har han været mere Jonasson på det punkt, end så meget andet.

                          Den største styrke er netop at erkende sine begrænsninger. Men ligesom Morten Olsen ikke levede, hvad han prædikede, så erkender Jesper Hansen jo heller ikke OB's begrænsninger; han bruger dem bare som undskyldning for, når resultaterne svigter. Så skal man ikke sætte en TOP-6 målsætning. Den syntes jeg allerede var tåbelig, før sæsonen begyndte; fordi der var så mange ubekendte; mange nye spillere; en skidt afslutning på halvsæsonen; Falks afgang; diskussionen om hvor vidt det var klogt at lade ham spille i foråret; når vi skulle øve os på at spille uden ham. Alle de ting var der flere, der påpegede; og nu er det virkelighed. Selvfølgelig kunne vi ikke skabe et TOP-6 ud fra den trup; og de omstændigheder.

                          Man kan godt trække en spillestil ned over hovedet på en træner; hvis man vel at mærke køber ind til at spille den. Og det har man bare ikke gjort. Kent Nielsen kunne vinde guld i AaB, fordi kernen, som Helveg snakkede om, den allerede var der. Så kunne alting falde på plads.

                          I OB falder den ikke på plads, fordi man bruger begrænsningerne som undskyldning; ikke som et pejlemærke for at blive bedre. Forstået på den måde; at man kun bruger begrænsningerne, når man skal undskylde for, at tingene ikke kører. I stedet for at sige "okay. Vi var måske lidt forhastede med vores målsætning, måske vi skulle tune det ned". Det kan man gøre uden at opgive de langsigtede ambitioner.

                          Det her bliver jo et spørgsmål om overlevelse; ikke opbygning.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            ved ikke om den har været lagt op herinde

                            http://www.bt.dk/blogs/bts-sportsred...u-laengere-vae

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              ved ikke om den har været lagt op herinde

                              http://www.bt.dk/blogs/bts-sportsred...u-laengere-vae
                              Endelig en som sætter fokus på den del af det:

                              "Og hurtigere går det ikke af, at OB har været igennem en udskiftning, der på ingen måde harmonerer med sportschef Jesper Hansens indledende bemærkninger fra dengang han tiltrådte i 2013, om at han skulle sørge for ’at skabe kontinuitet og en linje i tingene.

                              Kontinuitet er et af de sidste begreber, man kan sætte på den periode, der er gået siden"

                              God artikel der...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                ved ikke om den har været lagt op herinde

                                http://www.bt.dk/blogs/bts-sportsred...u-laengere-vae
                                ÅÅhhhhhhhh MCS man får da lyst til at smækKysse dig en ordentlig tungeslasker.....endeligt en der rettet den kritiske lup mod Krejleren......keep it comming
                                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                                Comment

                                Working...
                                X