Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Enig i at meget kan ændres hurtigt. 1-2 kampe kan ændre billedet..
    Jeg frygter at vi søndag aften ligger sjok i superligaen.. Max henter 1p de næste 2 kampe. Så spørger jeg dig nok igen om hvordan du syntes det går :)
    Står vi der imod med 4-6 p kan jeg også godt acceptere at du lige prikker til mig
    Jeg tror på sejr i morgen meget, lige så meget som jeg tror på store smæk på søndag. Men så skal vi også rejse os næste fredag igen, hvis det skal være til at leve med, set med mine øjne.
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Fair nok. Jeg tror ikke vi har set 100% endnu og håber på at han ser endnu bedre ud hvis vi fik nogle offentlige forstærkninger.
      Jeg gætter på at han scorer ca 8-10 mål i denne sæson som må være mere end godkendt og hvis man ser hvor meget han egentlig løber og kæmper må det give et samlet "Mere end godkendt"

      Vi må se
      8 eller over og du får en økologisk øl af undertegnede.
      Alt under og jeg skal have en ...?
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
        Jeg forstår ikke de fremhævede ting. Du virker lidt forsmået, specielt i det første, og jeg synes ikke at der var noget i mit indlæg der burde trække dig i sådan en retning?
        Argghh men for helvede. Lad nu være med at tage mit indlæg personligt.
        Det er muligt det har været en møgdag for mig og jeg er lidt bidsk men min vrede er rettet mod ledelsen. Ikke mod dig

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          8 eller over og du får en økologisk øl af undertegnede.
          Alt under og jeg skal have en ...?
          Det lyder som en aftale. Det er nok også ca der jeg lander med Magge. Ellers bliver det svært at afgøre væddemålet..

          Men det der økogejl der

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Det lyder som en aftale. Det er nok også ca der jeg lander med Magge. Ellers bliver det svært at afgøre væddemålet..

            Men det der økogejl der
            Selv hvis du ikke er til det ... så laver Ørbæk Bryggeri fremragende øl!
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
              Jeg tror på sejr i morgen meget, lige så meget som jeg tror på store smæk på søndag. Men så skal vi også rejse os næste fredag igen, hvis det skal være til at leve med, set med mine øjne.
              Hvad så hvis vi taber i morgen? Hvadskal der så til for at vi kan leve med det?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Selv hvis du ikke er til det ... så laver Ørbæk Bryggeri fremragende øl!
                Muligt
                Jeg er den der tager med til ølsmagninger kun for turens skyld og ender sjældent med at finde noget jeg kan lide...

                Nææææh du. Stik mig en O'nse Classic

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                  Jeg tænker at minus Falk, som vi ikke kan erstatte, er truppen forbedret. Vi kan stadig nå top 6, og han siger også at det holder vi fast i så længe vi kan nå det. PT er det vel ikke idioti - Så langt er vi heller ikke efter. Havde der været få runder tilbage ville det selvfølgelig have lydt anderledes dumt. Men det er igen øjnene der ser, og hvad ørene høre.

                  Den med transferen synes jeg at du famler i blinde efter. Hverken du eller jeg ved hvad han/vi har søgt, forhørt eller budt på. Det du skriver er at skyde med sprede hagl. Men jeg skal gerne indrømme at jeg gerne havde set en eller to spillere ind, hvis det var nogle der med sikkerhed kunne løfte holdet.

                  Pt synes jeg hverken jeg selv eller kritikere skal have lidt goodwill. Tingene kan hurtigt ændre sig. Jeg husker at du var pænt skuffet over Joan, hvorefter at du for et par kampe siden pludselig var fan - Jeg kan huske forkert, og prøver ikke at skyde dig noget i skoene, men sådan husker jeg det. Der skel stadig ikke meget til før at det ser anderledes ud.

                  Men jeg forstår godt utilfredsheden generelt. Jeg er selv i syvsind med noget af truppen og Kent pt. Jeg synes dog ikke at hverken Jesper eller Kent bør fyres. Det vil være dumt at begynde forfra iegn igen.
                  Du hænger det hele på "tingene kan hurtigt ændre sig"? Fair nok. Det er jo også rigtigt nok. Men det er jo ikke meget anderledes, end hvis der er én, der siger "Det kan hurtigt blive meget værre". Specielt hvis vi begynder at få flere skader og eventuelle karantæner.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Men en stor tak til Leif for at få stillet spørgsmålene i det mindste

                    Comment


                      Yes👍Endelig får JH lidt kritiske spørgsmål fra den lokale presse.

                      Og i øvr. Mange tak for dine fantastiske svar JH👍👍 beviser med al tydelighed at du er vores rette sportschef.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Men en stor tak til Leif for at få stillet spørgsmålene i det mindste
                        Menlig . Stor tak til Leif , håber han fortsætter sin med at stille spørgsmål og være kritisk . Og at han begynder at bore i JH's arbejde .

                        Kan afsløre at jeg for et par dage siden skrev en mail til ham og opfordrede ham til at sætte OB og især JH under lup . Kigge på den manglende rettidige omhu , sammenhæng mellem udmeldinger - indkøb og ambitioner . Om han har taget det til sig ved jeg ikke , men håber da at han fremover vil tage fløjlshandskerne af og give OB lidt journalistisk modstand fremfor at sluge alle de posetive udmeldinger fra klubben , som så viser sig ikke at være så posetive endda . Vi mangler nogle som sætter spørgsmål ved den måde klubben drives på .

                        Fik dag ikke et direkte svar på om han ville " gå til ham ". Men dette interview er da en god start .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Menlig . Stor tak til Leif , håber han fortsætter sin med at stille spørgsmål og være kritisk . Og at han begynder at bore i JH's arbejde .

                          Kan afsløre at jeg for et par dage siden skrev en mail til ham og opfordrede ham til at sætte OB og især JH under lup . Kigge på den manglende rettidige omhu , sammenhæng mellem udmeldinger - indkøb og ambitioner . Om han har taget det til sig ved jeg ikke , men håber da at han fremover vil tage fløjlshandskerne af og give OB lidt journalistisk modstand fremfor at sluge alle de posetive udmeldinger fra klubben , som så viser sig ikke at være så posetive endda . Vi mangler nogle som sætter spørgsmål ved den måde klubben drives på .

                          Fik dag ikke et direkte svar på om han ville " gå til ham ". Men dette interview er da en god start .

                          Ja han kan jo ikke styre hvilke svar JH giver. Han kan kun stille de rigtige spørgsmål

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Argghh men for helvede. Lad nu være med at tage mit indlæg personligt.
                            Det er muligt det har været en møgdag for mig og jeg er lidt bidsk men min vrede er rettet mod ledelsen. Ikke mod dig
                            hehe jamen jeg tænkte efterfølgende om jeg havde læst noget jeg ikke skulle. Ingen skade sket :)
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Hvad så hvis vi taber i morgen? Hvadskal der så til for at vi kan leve med det?
                              Jamen det er svært at vurdere, men det er klart jo mere vi taber jo værre bliver situationen. Jeg synes at kampen i dag er lidt en must win. Vi har brug for det og SønderjydskE har ikke imponeret mig i denne sæson. Det har vi nu heller ikke med andet end god fight i de seneste kampe, men som for alle andre vender det også for os og jeg tror at det bliver i dag.
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                                Jamen det er svært at vurdere, men det er klart jo mere vi taber jo værre bliver situationen. Jeg synes at kampen i dag er lidt en must win. Vi har brug for det og SønderjydskE har ikke imponeret mig i denne sæson. Det har vi nu heller ikke med andet end god fight i de seneste kampe, men som for alle andre vender det også for os og jeg tror at det bliver i dag.
                                Håber så meget på du får ret
                                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                                Comment

                                Working...
                                X