Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg mener nu at JH udtalte dengang man hentede ham at man gerne ville have skrevet en længere aftale med ham..
    Det burde stå i en bold.dk artikel et sted
    Det er helt rigtigt ment.

    Men det ville Skogs ikke, han ville lige se tiden an.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
      Det er helt rigtigt ment.

      Men det ville Skogs ikke, han ville lige se tiden an.
      Yes. Officielt pga familien

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
        Det er helt rigtigt ment.

        Men det ville Skogs ikke, han ville lige se tiden an.
        jeg husker det sådan set også godt, men så vidt jeg husker var der også noget snak om blandt forummets klogeste brugere at det også sagtens kunne forholde dig omvendt, når Ove nu kun var brandslukker med det formål at overleve i SL. Uanset hvad så er det fint at det kun blev til 6 mdr. for Skog
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
          Det er helt rigtigt ment.

          Men det ville Skogs ikke, han ville lige se tiden an.
          Det er vist det amerikanerne kalder "to dodge a bullet"
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Det er vist det amerikanerne kalder "to dodge a bullet"
            Yes, men er nu fint tilfreds med det vi har til HB nu :)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
              Yes, men er nu fint tilfreds med det vi har til HB nu :)
              I modsætning til mange andre, mener jeg at Desler ville være den perfekte moderne back. Hans offensive talent er ikke i Bashkim-klassen (han bliver aldrig angriber), så det ville ikke være "spild" på samme måde at flytte ham derned permanent. Tværtimod ville det kunne udnytte hans arbejdsradius, og give os et offensivt våben i defensiven.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                I modsætning til mange andre, mener jeg at Desler ville være den perfekte moderne back. Hans offensive talent er ikke i Bashkim-klassen (han bliver aldrig angriber), så det ville ikke være "spild" på samme måde at flytte ham derned permanent. Tværtimod ville det kunne udnytte hans arbejdsradius, og give os et offensivt våben i defensiven.
                Det kan jeg forestille mig også meget god. Især da Kent vil gerne have kantspiller som trækker ind. I det system kan Desler blive en fantastisk hb imo.
                Last edited by andlox; 28-04-2016, 16:56.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Jeg mener nu at JH udtalte dengang man hentede ham at man gerne ville have skrevet en længere aftale med ham..
                  Det burde stå i en bold.dk artikel et sted
                  Jeps... http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/skogseid-faar-kort-ob-kontrakt/
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    I modsætning til mange andre, mener jeg at Desler ville være den perfekte moderne back. Hans offensive talent er ikke i Bashkim-klassen (han bliver aldrig angriber), så det ville ikke være "spild" på samme måde at flytte ham derned permanent. Tværtimod ville det kunne udnytte hans arbejdsradius, og give os et offensivt våben i defensiven.
                    Enig, det giver mening. Hans bedste offensive kompetencer er jo også at drive bolden frem og hans gode blik for holdkammerater på hans i øvrigt skarpe indlæg. Han kommer ikke frem til mange chancer, og virker ikke som nogen målscorer type, mere som oplægger. Så på det grundlag er han mere en moderne back end en moderne kantspiller.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Det gør folk jo generelt også... men alle kan ikke gøre det/gøre det hver gang, der vil komme indlæg som nu det der startede balladen, sådan er det bare, og det bliver ikke anderledes...
                      Det kan aldrig forhindres helt... men det betyder jo ikke at vi bare skal give op, og skrive hvad vi har lyst til, uden omtanke... ,o)

                      Mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                        Det kan aldrig forhindres helt... men det betyder jo ikke at vi bare skal give op, og skrive hvad vi har lyst til, uden omtanke... ,o)

                        Mvh

                        MaxHH
                        Nej, og der står jo heller ingen steder at det skal forhindres... Nej det betyder at vi bare skal skrive som vi hele tiden har gjort det...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Nej, og der står jo heller ingen steder at det skal forhindres... Nej det betyder at vi bare skal skrive som vi hele tiden har gjort det...
                          Mja, det kan der jo så være delte meninger om... ,o)

                          Mvh

                          MaxHH

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                            Mja, det kan der jo så være delte meninger om... ,o)

                            Mvh

                            MaxHH
                            Det kan der sikkert... men om det bliver for sort eller om det går AGF i den, så må begge sider ganske enkelt bare indse at sådan er det bare... jo før det sker jo før kan Forum komme videre...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Det kan der sikkert... men om det bliver for sort eller om det går AGF i den, så må begge sider ganske enkelt bare indse at sådan er det bare... jo før det sker jo før kan Forum komme videre...
                              Igen, når det skader forum, og i forlængelse deraf, mit hold, så har jeg ikke lyst til at "bare indse at sådan er det bare"... så gør jeg min del for at få folk til at tænke sig om engang i mellem... ,o)

                              Mvh

                              MaxHH

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                                Igen, når det skader forum, og i forlængelse deraf, mit hold, så har jeg ikke lyst til at "bare indse at sådan er det bare"... så gør jeg min del for at få folk til at tænke sig om engang i mellem... ,o)

                                Mvh

                                MaxHH
                                Jamen held og lykke med det... jeg ved ikke hvad det er du regner med, eller hvorfor du ser det så utroligt sort, men dig om det...
                                Jeg oplever en masse mennesker herinde der tænker sig meget om, på et velfungerende Forum... Flere har skruet meget ned for gentagelserne, og der er endda et par af de værste sortseere der helt er stoppet... men det vil stadig være sort, og det vil stadig være lyserødt, det kommer du aldrig til at kunne ændre på...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X