Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    min fornemmelse siger mig at os "level headede" debatører måske mest er i følelsernes vold efter en sejr hvor glæden kan tage overhånd, men selv her mener jeg at der er debattører der ikke genere sig for at kalde os "lalleglade jubeloptimister" og andre nedladende ting, og at navngivne spillere og andre ofte skal "trækkes ned på plads" med nogen mavesure kommentarere
    Vi kan hurtigt blive enige om, at vi alle skal anstrenge os noget mere på ikke at komme med mavesure kommentarer. Alle. Også de såkaldte positive, der også er leveringsdygtige i det mavesure. (og overdrivelser af kritikkens karakter...)

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Vi kan hurtigt blive enige om, at vi alle skal anstrenge os noget mere på ikke at komme med mavesure kommentarer. Alle. Også de såkaldte positive, der også er leveringsdygtige i det mavesure. (og overdrivelser af kritikkens karakter...)

      MvH ChrisOB
      Det ender jo med at det her forum bliver 100% stuerent

      Men det er sgu også lettere at være positiv, når man ikke spiller med om nedrykning - ikke dermed sagt at vi skal være helt tilfredse nogensinde - når der står en ny pokal i Ådalen kan vi tage arbejdshandskerne af i 20 minutter.... mens vi køber nogle bedre og tager dem på!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        Det ender jo med at det her forum bliver 100% stuerent

        Men det er sgu også lettere at være positiv, når man ikke spiller med om nedrykning - ikke dermed sagt at vi skal være helt tilfredse nogensinde - når der står en ny pokal i Ådalen kan vi tage arbejdshandskerne af i 20 minutter.... mens vi køber nogle bedre og tager dem på!
        Der skal mere til for at gøre mig "stueren" Er godt klar over, jeg automatisk træder nogen over tæerne ved min blotte tilstedeværelse... ;-)

        Jeg er overvejende positiv, fordi kvaliteten af indkøb er steget og træneren er den rigtige.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
          Det er nok muligt at der er det. Jeg kunne dog godt tænke mig at se den samlede spiller-omkostning (løn + transfer) blive inddraget i folks argumenter i stedet for kun transferbeløb. Der er altså rigtigt mange penge at hente på en spiller der går for 50k/md i fht en spiller der går for 100k/md.
          Det kommer vel an på om den spiller er brugbar . Det nytter ikke at hente spiller A til 50.000 ,- pr md for efter få kampe at smide ham på bænken og så i næste vindue hente spiller B til samme plads og give ham 50.000,- pr md også . Så har du omkostninger , signon osv på 2 spillere ;-)


          Så kunne man faktisk have startet med at hente spiller C på en lidt højere hylde og give ham 75.000 ,- pr md . Bonussen her kunne så blive ro , kontinuitet og måske større andel i tv-penge .
          Last edited by Magge; 27-04-2016, 10:34.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Det kommer vel an på om den spiller er brugbar . Det nytter ikke at hente spiller A til 50.000 ,- pr md for efter få kampe at smide ham på bænken og så i næste vindue hente spiller B til samme plads og give ham 50.000,- pr md også . Så har du omkostninger , signon osv på 2 spillere ;-)


            Så kunne man faktisk have startet med at hente spiller C på en lidt højere hylde og give ham 75.000 ,- pr md . Bonussen her kunne så blive ro , kontinuitet og måske større andel i tv-penge .
            Det er bare lidt forenklet - det viser vores målmandshistorie meget fint - målet var hele tiden (hvis JH da ikke lyver - men det tillader jeg mig at gå ud fra at han ikke gør) at Grytebust var 1. målmandsplanen - det lykkedes så ikke i første omgang - så tænker man - ok, så kan vi måske få ham i vintervinduet. Men hvad gør vi så i mellemtiden. Vi lader sgu Falkesgaard stå det halve år og lader ham få lidt hår på brystet og hvis han endda står fænomenalt - er han måske vores nye 1. målmand. Så er vi pisse uheldige og Falke bliver skadet. Så er JH presset for udbudet af målmænd er naturligvis bare langt mindre end andre spillertyper. Han henter Tørnes ind, som skal løse problemet indtil senest sommer, hvor man regner med at man senest har signet Grytebust. Det viser sig at han er så som så - så åbner muligheden sig pludselig for at hente en på papiret top-målmand med CL-kampe på CVet. Skal man sige nej og lade Tørnes stå? Tjah. Den er svær.

            Man kunne jo have hentet spiller C, som i det tilfælde er Grytebust - men, nej, det var han ikke klar til, da vi havde brug for ham. Jeg tror man skal se handlerne i det lys - man har haft / har en plan for hvem man gerne vil have - men at man nogen gange må få ham af omveje fordi man bare ikke har de økomiske muskler at spille med lige nu og her, så er listen over rigtig attraktive spillere bare er ekstremt kort.

            Bare mit syn på sagen :o)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Det er bare lidt forenklet - det viser vores målmandshistorie meget fint - målet var hele tiden (hvis JH da ikke lyver - men det tillader jeg mig at gå ud fra at han ikke gør) at Grytebust var 1. målmandsplanen - det lykkedes så ikke i første omgang - så tænker man - ok, så kan vi måske få ham i vintervinduet. Men hvad gør vi så i mellemtiden. Vi lader sgu Falkesgaard stå det halve år og lader ham få lidt hår på brystet og hvis han endda står fænomenalt - er han måske vores nye 1. målmand. Så er vi pisse uheldige og Falke bliver skadet. Så er JH presset for udbudet af målmænd er naturligvis bare langt mindre end andre spillertyper. Han henter Tørnes ind, som skal løse problemet indtil senest sommer, hvor man regner med at man senest har signet Grytebust. Det viser sig at han er så som så - så åbner muligheden sig pludselig for at hente en på papiret top-målmand med CL-kampe på CVet. Skal man sige nej og lade Tørnes stå? Tjah. Den er svær.

              Man kunne jo have hentet spiller C, som i det tilfælde er Grytebust - men, nej, det var han ikke klar til, da vi havde brug for ham. Jeg tror man skal se handlerne i det lys - man har haft / har en plan for hvem man gerne vil have - men at man nogen gange må få ham af omveje fordi man bare ikke har de økomiske muskler at spille med lige nu og her, så er listen over rigtig attraktive spillere bare er ekstremt kort.

              Bare mit syn på sagen :o)
              Ja måske forenklet , men stadigvæk så handler det ikke blot om at spare lønkroner. Og det var også bare for at skære det ud i pap :-) .. For den anden vej var det også ret forenklet at man som en selvfølge ville spare ved at hente en spiller til 50.000,- fremfor en til 100.000 .- . Det gør man helt klart hvis denne spiller er brugbar


              Højre back er så et andet eksempel vi kunne bruge ;-) med Kryger , Skogskied , Ruud og hvem der ellers var omkring den plads . Lado og TM i angrebet ..

              Orker ikke at tage den igen , men de fleste kender nok også min mening omkring målmands indkøbene :-) .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Ja måske forenklet , men stadigvæk så handler det ikke blot om at spare lønkroner. Og det var også bare for at skære det ud i pap :-) .. For den anden vej var det også ret forenklet at man som en selvfølge ville spare ved at hente en spiller til 50.000,- fremfor en til 100.000 .- . Det gør man helt klart hvis denne spiller er brugbar


                Højre back er så et andet eksempel vi kunne bruge ;-) med Kryger , Skogskied , Ruud og hvem der ellers var omkring den plads . Lado og TM i angrebet ..

                Orker ikke at tage den igen , men de fleste kender nok også min mening omkring målmands indkøbene :-) .
                bare ok!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  er lige nødt til at spørge; er jeg i dine øjne en af dem med "ekstreme" holdninger? Jeg spørger for jeg føler selv jeg befinder mig rimeligt i midten som du beskriver sidst i dit indlæg - nok hældende mere til den negative opfattelse af JH men så heller ikke værre. Og det kan nu engang være lidt svært ved afsender/modtager forhold herinde. Ikke altid det man skriver bliver opfattet som man havde tænkt sig det.

                  Men jeg kan sagtens følge din tankegang - jeg gør det selv, her når Manner i mine øjne i den grad forherliger JH og hans præstationer så trækker jeg den anden vej. For syntes ganske enkelt ikke der er belæg for så positiv en udlægning af hans præstationer. Ikke at der ikke er nuancer - han har haft vanskelige forhold - bestemt, og hans formkurve er bestemt for opadgående - nuancer som jeg nu også mener jeg betoner....men det er jo ikke sikkert andre læser det på samme måde ;)
                  Jeg har ikke en liste med navne på "rabiate" debattører, men nogen slår naturligt deres navn mere fast end andre... ,o)

                  Men nej, jeg du ville ikke være en jeg havde tænkt på, hvis jeg SKULLE skrive en liste..

                  Mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Jeg vil igen opfordre folk til at skrive hvad de lyster, og i den stemning folk nu engang måtte være i...

                    Så må folk altså bare æde at det kan blive for sort eller lyserødt... og kan folk ikke det, så må de gøre op med sig selv om de hører hjemme på et offentligt debatforum...
                    Det ér et rimelig frit forum, hvor der er meget få begrænsninger på folks muligheder for at udtrykke sig, og det er ikke min opfattelse at nogen bør føle sig forhindret i at skrive som de lyster... men det betyder jo ikke nødvendigvis at man ikke kan, og bør, tænke sig om inden man ytrer sig, blot fordi man kan og må gøre det...

                    Mvh

                    MaxHH

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Det kommer vel an på om den spiller er brugbar . Det nytter ikke at hente spiller A til 50.000 ,- pr md for efter få kampe at smide ham på bænken og så i næste vindue hente spiller B til samme plads og give ham 50.000,- pr md også . Så har du omkostninger , signon osv på 2 spillere ;-)


                      Så kunne man faktisk have startet med at hente spiller C på en lidt højere hylde og give ham 75.000 ,- pr md . Bonussen her kunne så blive ro , kontinuitet og måske større andel i tv-penge .
                      Absolut. Men tænk sig, hvis nu vi havde hentet flere spillere til dobbelt hyre, der heller ikke slog til

                      Jeg prøver at sige, at TM, Kirke, Kryger handlerne, trods mere fejlslagne end vellykkede, ikke har været så store udgifter som de udlægges som.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Er du kommet på flere eksempler siden sidst, hvor du nævnte Skogseid som det eneste..? Skogseid som JH gerne ville have skrevet en lang kontrakt med...

                        (Beklager, jeg kunne ikke lade være )
                        hmm..det er ok, men jeg er nu lidt usikker på hvad du hentyder til her, men indvi gerne i dine tanker. Så må må jeg se om jeg kan komme på et godt svar til dig
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                          Det ér et rimelig frit forum, hvor der er meget få begrænsninger på folks muligheder for at udtrykke sig, og det er ikke min opfattelse at nogen bør føle sig forhindret i at skrive som de lyster... men det betyder jo ikke nødvendigvis at man ikke kan, og bør, tænke sig om inden man ytrer sig, blot fordi man kan og må gøre det...

                          Mvh

                          MaxHH
                          Det gør folk jo generelt også... men alle kan ikke gøre det/gøre det hver gang, der vil komme indlæg som nu det der startede balladen, sådan er det bare, og det bliver ikke anderledes...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            hmm..det er ok, men jeg er nu lidt usikker på hvad du hentyder til her, men indvi gerne i dine tanker. Så må må jeg se om jeg kan komme på et godt svar til dig
                            Det var bare de der lidt mærkelige midlertidige lappeløsninger vi har snakket om, og som JH efter sigende også skulle have sagt der kunne være nogen af...

                            ... men du skal ikke tage det så seriøst, det var bare for at prikke lidt :-)
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Det var bare de der lidt mærkelige midlertidige lappeløsninger vi har snakket om, og som JH efter sigende også skulle have sagt der kunne være nogen af...

                              ... men du skal ikke tage det så seriøst, det var bare for at prikke lidt :-)
                              Jeg har forstået prikkeriet og at det er aldeles morsomt ment :-) Jeg ernu bare ikke sikker på at JH ville lave en længervarende kontrakt med ham. Han blev vel hentet til Ove for at have en defensiv hb som kunne hjælpe med at parkere bussen, og have det lave udgangspunkt som kendetegner Oves opstilinger
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Jeg har forstået prikkeriet og at det er aldeles morsomt ment :-) Jeg ernu bare ikke sikker på at JH ville lave en længervarende kontrakt med ham. Han blev vel hentet til Ove for at have en defensiv hb som kunne hjælpe med at parkere bussen, og have det lave udgangspunkt som kendetegner Oves opstilinger
                                Jeg mener nu at JH udtalte dengang man hentede ham at man gerne ville have skrevet en længere aftale med ham..
                                Det burde stå i en bold.dk artikel et sted

                                Comment

                                Working...
                                X