Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Ja, og så længe det er fair og afvejet vurdering, har jeg personligt ingen problemer med det. Med JH er jeg blevet både skuffet og imponeret, og ender på en lunken mellemting, dog med en opadgående tendens, efterhånden som planen begynder at manifestere sig. Jeg er stadig ikke helt overbevist om at han kan få os det sidste stykke, men han har købt sig tid til at bevise om han har det i sig, i min bog. Det virker dog til at der er nogen der HAR besluttet sig, og ikke lader noget påvirke den beslutning, og twister alt omkring klubben til at afspejle hvor elendig JH er til sit job... og tager alle positive ting og krediterer dem til alle andre end JH. Det er hverken fair eller objektivt, imo...

    Mvh

    MaxHH
    Lad mig lige spørge dig.. Når folk bliver fyret i en fodboldklub, hvad enten det er en træner eller den sportslige ledelse, er det så ALTID en "afvejet" og "fair" vurdering, der ligger til grund? Eller handler beslutninger, til en hvis grad, også om ganske simpel tillid? Som altid er en skrøbelig størrelse?

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Fuldstændig enig. Og OB må bare snart til at erkende at det også er en stor del af jobbet..
      Jeg har taget hans stil til mig, synes egentlig den er ok... Frisk pust om man vil, i forhold til de noget mere snakkende KB, TC, TB, og PH...

      Men jeg er som andre dog ikke imponeret ligefrem, og slet ikke så meget at det går i nul med skuffelserne... det har jeg svært ved at se hvordan skulle gå lige op...

      ... og inden nogen så ser spøgelser, så nej, det er IKKE for at han skal fyres, det er IKKE kun skidt det hele, jeg har IKKE kun talt det sprog som kaldes negativt...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        Enig. JHs jydestil passede fint til anonyme Horsens, men i Odense er det en kommunikativ katastrofe.
        "Jydestil" lød som en dårlig rapplade fra 90erne. Jeg blev lige inspireret

        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          "Jydestil" lød som en dårlig rapplade fra 90erne. Jeg blev lige inspireret


          Comment


            Hahaha
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Jeg er nok en af hans største kritikkere herinde og indrømmer gerne at jeg ikke er den store fan.. Men det er ikke sådan at jeg ikke dansede en JH JUBELSANG da Izunna kom i hus.. Det var godt arbejde.. KEP handel som også er god tilkender jeg Kent Nielsen..

              Som beskrevet længere oppe mangler han at forklare og begrunde noget bedre end han gør nu. Jeg blev fuldstændig SINDSSYG i sommers da man solgte de 2 bedste forsvarsspillere man havde og skulle høre begrundelsen: Vi er godt tilfreds med hvad vi har.. Der er ikke økonomi til mere sagde han efter et salg til 7 mill og 3,5 mill.. Hvor ALLE kunne se at det ikke kom til at fungere..
              Det kan han simpelthen ikke være bekendt og samtidig forvente at vi hardcore fans accepterer...
              Begrund nu jeres valg så vi forstår det bedre. Sweettalk os med snak om at de unge skal have chancen eller sig at vi aldrig fandt den rigtige erstatning men leder videre med lys og lygte.. Der kan være mange andre begrundelser jeg bedre vil kunne acceptere..

              jeg mener at JH udtalte for et stykke tid siden at man gerne ville have 4 kompetente angribere i truppen. Nu har man 2.. Men så er det jo godt at man kan trække på den gode gamle "vi har jo også ham og ham der kan spille angriber".. Jeg er ikke imponeret men erkender at lysere tider burde komme når vi rammer sommerferien..
              Det ligner at der kommer endnu en udrensning med følgende oprustning.. Om det er tidsnok til at ramme top 6 næste år med en kort sommer opstart kan jeg godt have min tvivl om...
              Se, det er jo bl.a. en af de ting jeg mener... KEP-handlen, som er en god handel, hvor JH har fået en rutineret forsvarsspillers underskrift på en kontrakt, uden transfersum til AaB, får han ingen kredit for... Hvorfor ikke? Ja, naturligvis har det da ikke skadet at KEP har vidst at Kent var træner her, men det er jo ikke eneste parameter når man skriver under for en ny klub. Og hvis man går den vej, ender kreditten alligevel hos JH, for det var trods alt ham der ansatte Kent... ,o)

              Mvh

              MaxHH

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Lad mig lige spørge dig.. Når folk bliver fyret i en fodboldklub, hvad enten det er en træner eller den sportslige ledelse, er det så ALTID en "afvejet" og "fair" vurdering, der ligger til grund? Eller handler beslutninger, til en hvis grad, også om ganske simpel tillid? Som altid er en skrøbelig størrelse?

                MvH ChrisOB
                I langt de fleste tilfælde spiller der utvivlsomt en del faktorer ind, bl.a. tillid, resultater, udvikling og kemi. Og ja, der skal nok være en enkelt klubejer eller to, der fyrer trænere bare fordi de ikke kan lide dem, uden at kigge på hvad der sker, eller hvorfor... ,o)

                Mvh

                MaxHH

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                  Se, det er jo bl.a. en af de ting jeg mener... KEP-handlen, som er en god handel, hvor JH har fået en rutineret forsvarsspillers underskrift på en kontrakt, uden transfersum til AaB, får han ingen kredit for... Hvorfor ikke? Ja, naturligvis har det da ikke skadet at KEP har vidst at Kent var træner her, men det er jo ikke eneste parameter når man skriver under for en ny klub. Og hvis man går den vej, ender kreditten alligevel hos JH, for det var trods alt ham der ansatte Kent... ,o)

                  Mvh

                  MaxHH
                  Ah come on.. Uden at udelukke noget, ville du så ikke sige, at man godt kunne argumentere for at Kent ved sin blotte tilstedeværelse, som spydspids for projektet, kan ha været den afgørende faktor for at en spiller som KEP vælger lige præcis vores udfordring? Personligt tror jeg også at hvis ikke Kent var her, så ville det være betydeligt sværere for JH at "sælge" vores projekt til en spiller, der i teorien kan stå med 2 Danske mesterskaber, når han tiltræder til sommer.

                  Jeg udelukker ikke noget, men jeg synes det ville være naivt at påstå at Kent ikke har dén væsentlige faktor for at sælge vores projekt, frem for at JH på sit glatte ansigt kan gøre det samme, vores nyelige historie taget i betragtning.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                    I langt de fleste tilfælde spiller der utvivlsomt en del faktorer ind, bl.a. tillid, resultater, udvikling og kemi. Og ja, der skal nok være en enkelt klubejer eller to, der fyrer trænere bare fordi de ikke kan lide dem, uden at kigge på hvad der sker, eller hvorfor... ,o)

                    Mvh

                    MaxHH
                    Pointen er, at JH har et massivt bjerg at bestige, før den skrøbelige tillid kan vindes/genoprettes. Lige nu er han kun halvvejs.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Ah come on.. Uden at udelukke noget, ville du så ikke sige, at man godt kunne argumentere for at Kent ved sin blotte tilstedeværelse, som spydspids for projektet, kan ha været den afgørende faktor for at en spiller som KEP vælger lige præcis vores udfordring? Personligt tror jeg også at hvis ikke Kent var her, så ville det være betydeligt sværere for JH at "sælge" vores projekt til en spiller, der i teorien kan stå med 2 Danske mesterskaber, når han tiltræder til sommer.

                      Jeg udelukker ikke noget, men jeg synes det ville være naivt at påstå at Kent ikke har dén væsentlige faktor for at sælge vores projekt, frem for at JH på sit glatte ansigt kan gøre det samme, vores nyelige historie taget i betragtning.

                      MvH ChrisOB
                      Tja, i betragtning af at trænere kan være væk dagen efter man har skrevet under, ville det være pænt dumt af en spiller at skrive under på en kontrakt blot fordi der er en træner i klubben man kender... ,o)

                      Og jeg siger ikke at det ikke har spillet ind at Kent er her, på ingen måde. Træneren er bestemt en del af den pakke man som sportschef skal sælge, når man skal forhandle en kontrakt i land. En træner JH har tilknyttet, i øvrigt...

                      Det jeg siger er, at hvis man vil læsse de dårlige handler op foran JH's dør, er man også nødt til at læsse de gode op ved siden af... man kan ikke plukke i dem, og give vejret, træneren, heldet eller noget fjerde æren for sportschefens arbejde. Ansvaret er hans, både for de gode og dårlige handler. Det er ikke sikkert det er hans skyld, men ansvaret er hans, og han bør bedømmes på begge dele... ,o)

                      Mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Pointen er, at JH har et massivt bjerg at bestige, før den skrøbelige tillid kan vindes/genoprettes. Lige nu er han kun halvvejs.

                        MvH ChrisOB
                        Som skrevet, han er pt på lunken hos mig... så vi er ikke uenige. Min pointe var at jeg kan flyttes, hvis han fortsætter med at lave flere gode end dårlige ting, mens det virker til at der er folk der ikke for alvor lader sig rykke, fordi de har committed sig at manden er en fiasko, og derfor ikke vil tillade fakta at mudre billedet... ,o)

                        Mvh

                        MaxHH

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Lad mig lige spørge dig.. Når folk bliver fyret i en fodboldklub, hvad enten det er en træner eller den sportslige ledelse, er det så ALTID en "afvejet" og "fair" vurdering, der ligger til grund? Eller handler beslutninger, til en hvis grad, også om ganske simpel tillid? Som altid er en skrøbelig størrelse?

                          MvH ChrisOB
                          Men nu er det jo ikke vores rolle at fyrre JH - vi behøver jo ikke vurdere ham på samme måde som en bestyrelse gør - det står vel ikke skrevet nogen steder, selvom du ofte griber tilbage til den gamle traver - sådan er det i fodbold. Man har vel lov til at opstille egne kriterier for, hvordan en sportsdirektør skal bedømmes? Du plejer i hvert fald altid at fremhæve, hvordan "vi" ikke skal bestemme, hvad du skal mene og føle. Så gælder det vel også den anden vej rundt?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Ah come on.. Uden at udelukke noget, ville du så ikke sige, at man godt kunne argumentere for at Kent ved sin blotte tilstedeværelse, som spydspids for projektet, kan ha været den afgørende faktor for at en spiller som KEP vælger lige præcis vores udfordring? Personligt tror jeg også at hvis ikke Kent var her, så ville det være betydeligt sværere for JH at "sælge" vores projekt til en spiller, der i teorien kan stå med 2 Danske mesterskaber, når han tiltræder til sommer.

                            Jeg udelukker ikke noget, men jeg synes det ville være naivt at påstå at Kent ikke har dén væsentlige faktor for at sælge vores projekt, frem for at JH på sit glatte ansigt kan gøre det samme, vores nyelige historie taget i betragtning.

                            MvH ChrisOB
                            Giver dig helt ret i, at det er overvejende sandsynligt, at det KN formentligt er et stort aktiv ift. at tiltrække KEP. Men som MaxHH også skriver, så har JH jo ansat KN. Ligesom KN og KEP har en fortid sammen, så har JH og KN det også, så man kan vel også forestille sig, at JH er stor grund til at Kent valgte netop os. Så skal JH vel også have noget kredit for at gøre os som klub (hele pakken) attraktiv for KEP.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Ah come on.. Uden at udelukke noget, ville du så ikke sige, at man godt kunne argumentere for at Kent ved sin blotte tilstedeværelse, som spydspids for projektet, kan ha været den afgørende faktor for at en spiller som KEP vælger lige præcis vores udfordring? Personligt tror jeg også at hvis ikke Kent var her, så ville det være betydeligt sværere for JH at "sælge" vores projekt til en spiller, der i teorien kan stå med 2 Danske mesterskaber, når han tiltræder til sommer.

                              Jeg udelukker ikke noget, men jeg synes det ville være naivt at påstå at Kent ikke har dén væsentlige faktor for at sælge vores projekt, frem for at JH på sit glatte ansigt kan gøre det samme, vores nyelige historie taget i betragtning.

                              MvH ChrisOB
                              I øvrigt... JH skal naturligvis ikke sælge noget på sit glatte ansigt. Han skal sælge det på en konkurrencedygtig lønpakke, konkurrencedygtige faciliteter, og sportslige forhold der passer til spilleren, og dennes ambitioner. Hvis én af delene ikke er til spillerens tilfredshed, må man jo så hæve en af de andre, eller smide noget andet oveni, f.eks. en træner spilleren kender fra gode tider, eller *drømmen* om større sportslig fremgang end der pt er belæg for at hente. Men glat ansigt? Næppe.

                              Mvh

                              MaxHH

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Ah come on.. Uden at udelukke noget, ville du så ikke sige, at man godt kunne argumentere for at Kent ved sin blotte tilstedeværelse, som spydspids for projektet, kan ha været den afgørende faktor for at en spiller som KEP vælger lige præcis vores udfordring? Personligt tror jeg også at hvis ikke Kent var her, så ville det være betydeligt sværere for JH at "sælge" vores projekt til en spiller, der i teorien kan stå med 2 Danske mesterskaber, når han tiltræder til sommer.

                                Jeg udelukker ikke noget, men jeg synes det ville være naivt at påstå at Kent ikke har dén væsentlige faktor for at sælge vores projekt, frem for at JH på sit glatte ansigt kan gøre det samme, vores nyelige historie taget i betragtning.

                                MvH ChrisOB
                                JH havde jo heller intet med ansættelsen af KN at gøre, det var bestyrelsen - eller hvordan er det nu den historie går - JH sad bare i sit sommerhus og da han kom hjem var der en ny træner, hvor han bare skulle skrive under på kontrakten, den havde green-keeperen udfærdiget, så inkompetente JH ikke skulle fucke den op? Sat lidt på spidsen.... .:o)

                                Har JH heller ikke været involveret i at sammensætte en kontrakt, som både er attraktiv for KEP og OB?

                                Jeg tror, at det er det som MaxHH og jeg anfægter ved de meget "negative". Man piller det ud af alle dispositioner i OB og det som kunne falde positivt ud for JH forties eller gøres til andres fortjeneste, hvis det er muligt. De negative ting, der kan tørres af på JH, fremhæves og gentages igen igen.

                                På den måde skabes og vedligeholdes den negative historie. Man har en agenda, som man ikke vil væk fra.

                                Wild guess: hvis det lykkes at etablere OB i toppen af dansk fodbold igen er det på trods af JH ikke på nogen måde på grund af og i øvrigt er det hans skyld at det tog så lang tid - andre ville kunne have gjort det meget hurtigere. Det er min forudsigelse - måske kommer den ikke fra dig men den skal nok komme.

                                Comment

                                Working...
                                X