Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Så altså 2 navne... så var jeg jo ikke så langt fra med min liste...

    Skogseid var bare ikke udtænkt som en halvårlig løsning, stod det til JH havde han fået en længere kontrakt, så han er næppe en af dem JH tænker på...
    Jeg vil nu sige det var andre spillere der gjorde det, og ikke Jeppe, som stort set ikke blev brugt...
    er det noget du ved noget om, jeg har den opfattelse at en ½ årlig aftale sagten kan have været OBs idé.
    COB var også ok signing. På det tidspunkt havde vi en stort set ubevægelig midtbane uden selvtillid og nogen former for gejst. Der manglede helt enkelt spillere der kunne og ville løbe langt. Sammen med Spell og Ari var de dengang bedste bud på den opgave i en utrolig uhomogen trup...COB "tabte" kampen til de 2 gentlemen, længere er den historie næppe. JHs signatur er på Dusans aftale, men jeg ved med sikkerhed at TB førte forhandlingerne, og at han kostede håndøre at have i truppen, håndøre som i gratis
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      er det noget du ved noget om, jeg har den opfattelse at en ½ årlig aftale sagten kan have været OBs idé.
      COB var også ok signing. På det tidspunkt havde vi en stort set ubevægelig midtbane uden selvtillid og nogen former for gejst. Der manglede helt enkelt spillere der kunne og ville løbe langt. Sammen med Spell og Ari var de dengang bedste bud på den opgave i en utrolig uhomogen trup...COB "tabte" kampen til de 2 gentlemen, længere er den historie næppe. JHs signatur er på Dusans aftale, men jeg ved med sikkerhed at TB førte forhandlingerne, og at han kostede håndøre at have i truppen, håndøre som i gratis
      Syntes nu også at kunne huske at det 1/2 år var Skogseids ønske. JH ville gerne have haft længere. Men pga hans familie var man nød til at starte i det små..
      Det stod også i div artikler dengang

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        er det noget du ved noget om, jeg har den opfattelse at en ½ årlig aftale sagten kan have været OBs idé.
        COB var også ok signing. På det tidspunkt havde vi en stort set ubevægelig midtbane uden selvtillid og nogen former for gejst. Der manglede helt enkelt spillere der kunne og ville løbe langt. Sammen med Spell og Ari var de dengang bedste bud på den opgave i en utrolig uhomogen trup...COB "tabte" kampen til de 2 gentlemen, længere er den historie næppe. JHs signatur er på Dusans aftale, men jeg ved med sikkerhed at TB førte forhandlingerne, og at han kostede håndøre at have i truppen, håndøre som i gratis
        Vi er så lodret uenige . Jeg kan ikke finde det gode i et indkøb som slet ikke slår til og som derfor hurtigst muligt må sendes videre .
        Da COB blev hentet var vores centrale midtbane så ringe defensivt at modstanderne lagde taktik efter det , samtidig var COB utilfreds med at være i FCN fordi han følte at de ville have ham til at spille en alt for defensiv rolle som han hverken ønskede eller magtede . Når man sammenfatter det kan jeg især ikke få øje på noget fornuft overhovedet i at man hentede ham , det giver for mig ingen mening og jeg ser det som rigtig dårligt arbejde af både vires træner og sportsdirektør . At truppen var uhomogen hjælper ikke på forståelsen , men udstiller kun handlen som endnu mere håbløs , hvorfor hente en spiller dom aldrig har bevist sig defensivt og er utilfreds med den defensive rolle på et ellers fungerende FCN og så tro at han kan udfylde samme defensive rolle ( som han var utilfreds med ) på et hold som slet ikke fungerer og er uhomogent ?
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Vi er så lodret uenige . Jeg kan ikke finde det gode i et indkøb som slet ikke slår til og som derfor hurtigst muligt må sendes videre .
          Da COB blev hentet var vores centrale midtbane så ringe defensivt at modstanderne lagde taktik efter det , samtidig var COB utilfreds med at være i FCN fordi han følte at de ville have ham til at spille en alt for defensiv rolle som han hverken ønskede eller magtede . Når man sammenfatter det kan jeg især ikke få øje på noget fornuft overhovedet i at man hentede ham , det giver for mig ingen mening og jeg ser det som rigtig dårligt arbejde af både vires træner og sportsdirektør . At truppen var uhomogen hjælper ikke på forståelsen , men udstiller kun handlen som endnu mere håbløs , hvorfor hente en spiller dom aldrig har bevist sig defensivt og er utilfreds med den defensive rolle på et ellers fungerende FCN og så tro at han kan udfylde samme defensive rolle ( som han var utilfreds med ) på et hold som slet ikke fungerer og er uhomogent ?
          Som jeg husker det sad han faktisk på bænken i FCN da vi hentede ham....
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
            Som jeg husker det sad han faktisk på bænken i FCN da vi hentede ham....
            Jeps , grundet en for defensiv rolle som han ikke magtede og derfor var utilfreds med
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              som jeg jeg også har sagt og skrevet før så jeg også uforstående og ærgerlig over at der ikke blev hentet en direkte erstatning for DH. Falke har jeg klart fidus til endnu, og jeg glæder mig til at se ham i hele forårssæsonen, hvis han når at blive klar til det. Udover det så synes jeg det bliver for sortsynet at lade en manglende handel overskygge de 4-5 særdeles fine handler hvor vi er forstærket i de, som minimum, 2 kæder. I forsvaret er OL en bedre type end Skogseid var. DH salget var fortjent for DH personligt som jeg på mdet tidspunkt vurderede som større salgspotentiale end Falk, ogdet manglende køb trækker ned her. Målmandspladsen kan jeg acceptere status qou, når jeg har den vished at Høgh træner med ham, og har tiltro til at hans talent kan udvikles positivt. Falke synes jeg er en bedre målmand end MT, specielt set på den måde at MT ofte varmede bolden i lang tid så omstillinger var ikke ekststerende. Falke passer helt enkelt bedre ind på holdet i den stil der skal spilles
              Jeg har en lille tiltro til at vores målmænds niveau bliver højere og højere når Falke kommer tilbage.

              For skal ret være ret, så tror jeg sgu ikke at Koval er presset bagfra af Tørnes, da han i perioder ikke engang er på bænken.

              Så vi skal have Falke klar, så der er konkurrence imellem ham og Koval, det vil være sundt for alle parter.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                er det noget du ved noget om, jeg har den opfattelse at en ½ årlig aftale sagten kan have været OBs idé.
                COB var også ok signing. På det tidspunkt havde vi en stort set ubevægelig midtbane uden selvtillid og nogen former for gejst. Der manglede helt enkelt spillere der kunne og ville løbe langt. Sammen med Spell og Ari var de dengang bedste bud på den opgave i en utrolig uhomogen trup...COB "tabte" kampen til de 2 gentlemen, længere er den historie næppe. JHs signatur er på Dusans aftale, men jeg ved med sikkerhed at TB førte forhandlingerne, og at han kostede håndøre at have i truppen, håndøre som i gratis
                Jeg er da ikke et sekund i tvivl om at du er af den opfattelse, men det var nu Skog der ikke ville mere end et halvt år http://www.ob.dk/artikel/skogseid-ny-mand-i-ob.aspx

                COB var ikke den rigtige, han røg bag i køen både med Ari, Azer, Spel, osv., og under et år efter ankomsten røg han ud igen, og han kunne heller ikke bruges som back da den position ellers lå i ruiner, på trods af hans ellers ganske gode kendskab til positionen, som han også dels havde på reserveholdet(der tabte han også kampen om midten) Det er der ikke noget godt over det indkøb, og derfor røg han også ud i kulden igen... men tænker også, det var et af JHs første handler, mener du at JH også tænkte på CoB da han snakkede om underlige indkøb, siden du nævner ham her..? For den hopper jeg ikke med på...
                Og jeg ved med sikkerhed at Sportsdirektøren hed Jesper Hansen, og så er Jesper Hansen også en del af det... At han bare skulle have overladt det hele til TB tror jeg ganske enkelt ikke på... Dusan fik 8 minutter i OB trøjen, så er jeg ligeglad med om han var billig, han var udnødvendig, og det eneste vi gjorde var at få en spiller igennem en skade...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                  Jeg har en lille tiltro til at vores målmænds niveau bliver højere og højere når Falke kommer tilbage.

                  For skal ret være ret, så tror jeg sgu ikke at Koval er presset bagfra af Tørnes, da han i perioder ikke engang er på bænken.

                  Så vi skal have Falke klar, så der er konkurrence imellem ham og Koval, det vil være sundt for alle parter.
                  Koval er væk når Falke er klar ;-)
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Koval er væk når Falke er klar ;-)
                    Væk fra klubben eller hvad mener du?

                    Og det tvivler jeg lidt lidt.
                    Tror Koval er bedre en Falke.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                      Væk fra klubben eller hvad mener du?

                      Og det tvivler jeg lidt lidt.
                      Tror Koval er bedre en Falke.
                      Mener at Falke først er klar langt inde i foråret og nok ikke bliver spilleklar i denne sæson , og Koval's lejekontrakt udløber til sommer .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        På den måde.

                        Men var de begge klar, tror jeg de begge ville blive bedre af konkurrence på et fair niveau.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Jeg er da ikke et sekund i tvivl om at du er af den opfattelse, men det var nu Skog der ikke ville mere end et halvt år http://www.ob.dk/artikel/skogseid-ny-mand-i-ob.aspx

                          COB var ikke den rigtige, han røg bag i køen både med Ari, Azer, Spel, osv., og under et år efter ankomsten røg han ud igen, og han kunne heller ikke bruges som back da den position ellers lå i ruiner, på trods af hans ellers ganske gode kendskab til positionen, som han også dels havde på reserveholdet(der tabte han også kampen om midten) Det er der ikke noget godt over det indkøb, og derfor røg han også ud i kulden igen... men tænker også, det var et af JHs første handler, mener du at JH også tænkte på CoB da han snakkede om underlige indkøb, siden du nævner ham her..? For den hopper jeg ikke med på...
                          Og jeg ved med sikkerhed at Sportsdirektøren hed Jesper Hansen, og så er Jesper Hansen også en del af det... At han bare skulle have overladt det hele til TB tror jeg ganske enkelt ikke på... Dusan fik 8 minutter i OB trøjen, så er jeg ligeglad med om han var billig, han var udnødvendig, og det eneste vi gjorde var at få en spiller igennem en skade...
                          jeg beklager hvis mit indlæg kom til at lyde lidt for skarpt, tiden var lidt knap ogdet var tidligt på dagen så min tid til at overveje formuleringen var ikke til stede. Jeg forveksler muligvis andre indlæg her på forum om Skogseid og at det måske var Kent der var inde over med en mening. Nej jeg tænker ikke på COB som "underligt" indkøb, men måske mere et "nødvendigt indkøb idet Ari jo ikke var købt til midten men til vb. Midtbanen manglede i den grad løbestærke og pasningssikre spillere, og det er jo netop COBs styrke. "Nogen" vurderede så at Ari gjorde mere gavn på midten end på vb...det var en meget underlig tid som vi. tilsyneladende først nu er ved at frigøre os fra. Dusan var unødvendig, hans talent var formidabelt og kunne han blot undgå de skader ville han have været et scoop af de store. Sådan blev det ikke med ham, og jeg har på intet tidspunkt frikendt JH for det overordnede ansvar, men det er altså TB der erindrede ham og havde snakke med ham. Måske vi skal rose JH for at gøre ham tæt på gratis i det år. Jeg mener det blev omtalt som en kalkuleret risiko
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            jeg beklager hvis mit indlæg kom til at lyde lidt for skarpt, tiden var lidt knap ogdet var tidligt på dagen så min tid til at overveje formuleringen var ikke til stede. Jeg forveksler muligvis andre indlæg her på forum om Skogseid og at det måske var Kent der var inde over med en mening. Nej jeg tænker ikke på COB som "underligt" indkøb, men måske mere et "nødvendigt indkøb idet Ari jo ikke var købt til midten men til vb. Midtbanen manglede i den grad løbestærke og pasningssikre spillere, og det er jo netop COBs styrke. "Nogen" vurderede så at Ari gjorde mere gavn på midten end på vb...det var en meget underlig tid som vi. tilsyneladende først nu er ved at frigøre os fra. Dusan var unødvendig, hans talent var formidabelt og kunne han blot undgå de skader ville han have været et scoop af de store. Sådan blev det ikke med ham, og jeg har på intet tidspunkt frikendt JH for det overordnede ansvar, men det er altså TB der erindrede ham og havde snakke med ham. Måske vi skal rose JH for at gøre ham tæt på gratis i det år. Jeg mener det blev omtalt som en kalkuleret risiko
                            Det skal du skam ikke gøre, det er jo en del af det, men jeg tager det heller ikke som at det er for meget, så bare klø på...
                            Jeg vil egentlig bare tilslutte mig den sætning du siger der som jeg har markeret, den rammer meget godt... Og det fører jo også til en stor del af disse debatter, og medfølgende uenighed, at det har haft svært ved at slippe, samt at det har været en underlig tid som du siger. Det har været svært at følge med og finde rundt i til tider...
                            Og så tror jeg du har ret omkring Dusan, at der blev nævnt noget om at der var en risiko med ham. Så fair nok, den skal jeg selvfølgelig ikke totalt afskrive, disse sats er også en del af gamet engang imellem, og Dusan har nok ikke været blandt de største nej...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Har dette interview været postet med Mr Lim i lommen??

                              http://www.fyens.dk/sport/Video-inte...rtikel/2903636

                              Der kommer umiddelbart til at ske en masse i kommende vindue i OB lover JH. Også en lille status på Nr 7 og diverse prøvespillere

                              Comment


                                Det eneste jeg finder positivt er at han tilsyneladende vil bruge dette vindue til at forberede sommervinduet ...
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X