Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Egentligt prøver jeg bare at problematisere, at hele denne placering af ansvar er det eneste vi snakker om herinde efterhånden. Er det JHs ansvar at vi vinder en kamp eller at vi taber en. Hvis vi vinder en kamp forstummer det lidt, når vi taber råber mange højt igen. Alle er vel efterhånden enige om at 4-back-kæden langt fra er god nok og heller ikke kan blive god nok til at rykke OB afgørende. De er en hæmsko. Fint nok. Det hele er JHs ansvar i sidste ende. Da han sagde at han efter eget udsagn ikke havde økonomiske midler til rådighed, lavede han tvivlsomme handler. Da han sagde at han havde midler til rådighed hentede han Zohore, Fester, AK, Makrini, og Lund. Af dem er i hvert 4 rigtig, rigtig dygtige spillere - hvilken sportsdirektør har i nyere tid hentet fire spillere af den kaliber i samme vindue? INGEN tror jeg. Men det eneste vi skal fokusere på er ikke at forsvaret ikke er godt nok - men at det er JHs ansvar at det ikke er godt nok. I det store billede er det lige pt. mere interessant at se på at forsvaret er så ringe som det er, for det kan JH faktisk gøre noget ved i næste vindue og det næste igen, når han har vist at han faktisk magter at hente spillere af en vis kaliber, når der er penge på kontoen. Der er sandsynligvis nogle kontrakter på de nuværende defensive spillere, som skal være tættere på udløb, før de kan erstattes uden at lønomkostningerne bliver uoverkommelige. Jeg kan ikke forestille mig at en klub som OB har midler til at hente 7 spillere af høj kvalitet i et vindue med de lønudgifter dettte måtte medføre. Men salget af de 2 centerforsvarer kan forhåbentligt gøre at Ob faktisk har råd til at hente de nødvendige defensive spillere i de næste to vinduer.

    Jeg synes faktisk at Falkesgaard var en akceptabel signing. Jeg synes også, at signingen af Koval er en af de chancer man som sportsdirektør i en "bundklub" i Danmark SKAL tage. Den tæller ikke meget ned hos mig i det samlede regnskab, hvis det viser sig ikke at blive et scoop. Det var en anden snak da man hentede en spiller som Morten Skoubo og Silberbauer - det var jo idioti - de var jo færdige uden drive.

    Min egen teori, byggende på de udtalelser der var omkring signingen af Koval, er, at man havde koval som ønsket førstekeeper hele tiden, men at det var for urealistisk at håbe på. Derfor henter man Falkes, som man har tiltro til ikke vil falde igennem og har et rigtig stort udviklingspotentiale i forhold til Toppel. Høgh skal eftersigende have storrost Falkesgaard som et stort talent. Tørnes-handlen er jo pisseærgerlig - men desværre er man presset til at finde en målmand, som kan dække for Falkes, da han bliver langtidsskadet. Igen en temmelig uheldig udvikling af begivenhederne, som er svære at tage højde for.

    Selvfølgelig er det ikke Høgh, som peger på Tørnes i huj og hast. Men de to andre er jeg overbevist om, at Høgh har været inde over, da de har været spottet noget tid.
    Kan du ikke lige finde et link til Lars Høgh's ros af Falke ?

    Hvorfor hele tiden forsøge at tørre ansvar for vores elendige målmænd af på Høgh ?


    Eller er det noget med at du har læst på forum at en anden bruger vist nok har hørt et sted at Lars Høgh har rost Falke ?

    Var det iøvrigt dig som mente at man var naiv hvis man lagde noget som helst i JH's udtalelse om at de var trygge ved vores forsvar ?
    Last edited by Magge; 02-11-2015, 13:07.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      Men tror du helt ærligt, at han bare sidder og venter på, at der kommer en ny målmand han skal udvikle - uden at tage stilling til disse inden de hentes - hvis han virkelig er Mr. OB, som vi er mange som anser ham for at være?
      Nej, det tror jeg da ikke... Som jeg tænkte, og kan se jeg skulle have skrevet, så er han ikke nødvendigvis uden medvirken i det, men hvordan det skulle foregå ved jeg ikke, for han er træner/coach, og ikke scout, eller ham der sætter holdet, eller ham der køber ind... han har sikker givet sin vurdering ja, enten som målmandstræner i Ådalen eller som "scout" med kendskab til Koval, men ansvaret er hos dem der køber og sætter holdet...

      "er normalt ikke en spiller, der vil komme til OB" lugter heller ikke så meget af at en vurdering fra LH har haft en større betydning...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Lars Høgh er ikke træner.

        Han er Coach der har mindre at sige end en egentligt træner i forhold til målmænd der skal ind.
        Han er med til at coach de målmænd der nu kommer ind, og et eller andet kan han vel eftersom han laver det samme på landsholdet, og man kan sige hvad man vil men de målmænd der er på landsholdet gør det sgu meget godt.

        I mine øjne ligner det nu også mest at det er Claudes1 der nævner at fyre Lars Høgh først, og det ville alligevel være første gang et nederlag ene og alene er grundet målmænd og man derfor fyrer en målmandscoach.

        Der er en der har skrevet under på samtlige kontrakter i OB, og det er ene og alene ham der har skylden, hvordan fanden i prøver at dreje det over på hinanden er sgu ligemeget.

        JH har sat sin underskrift på den kontrakt alle spillere har skrevet under på i den tid han har siddet ved roret, at han får gode råd, for det gør han med garanti af en masse folk, er ikke ensbetydende med at han skal stole blindt på det.

        Den eneste han skal stole relativt meget på er den scout vi har haft i klubben i 3-4 måneder nu.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
          Lars Høgh er ikke træner.

          Han er Coach der har mindre at sige end en egentligt træner i forhold til målmænd der skal ind.
          Han er med til at coach de målmænd der nu kommer ind, og et eller andet kan han vel eftersom han laver det samme på landsholdet, og man kan sige hvad man vil men de målmænd der er på landsholdet gør det sgu meget godt.

          I mine øjne ligner det nu også mest at det er Claudes1 der nævner at fyre Lars Høgh først, og det ville alligevel være første gang et nederlag ene og alene er grundet målmænd og man derfor fyrer en målmandscoach.

          Der er en der har skrevet under på samtlige kontrakter i OB, og det er ene og alene ham der har skylden, hvordan fanden i prøver at dreje det over på hinanden er sgu ligemeget.

          JH har sat sin underskrift på den kontrakt alle spillere har skrevet under på i den tid han har siddet ved roret, at han får gode råd, for det gør han med garanti af en masse folk, er ikke ensbetydende med at han skal stole blindt på det.

          Den eneste han skal stole relativt meget på er den scout vi har haft i klubben i 3-4 måneder nu.
          Ja han er sgu vist egentlig mere coach end træner... men det kan jo også være en træning at skal oven på efter et nederlag...

          Ja og ellers så har han jo også selv sat den på kontrakterne med de "rådgivere" der så evt. ikke måtte være gode nok...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Ja han er sgu vist egentlig mere coach end træner... men det kan jo også være en træning at skal oven på efter et nederlag...

            Ja og ellers så har han jo også selv sat den på kontrakterne med de "rådgivere" der så evt. ikke måtte være gode nok...
            Ja, der er masser at tage fat på.

            Men håber da han har oplevet at vores defensiv ikke er god nok til noget som helst i Superligaen.

            Ellers må man jo sende ham en e-mail det er heldigvis relativt nemt, om han så har lyst til at svare eller overhovedet ser den kan man jo af gode grunde ikke vide før det bliver testet.

            Men er vel ikke helt der endnu.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Nej, det tror jeg da ikke... Som jeg tænkte, og kan se jeg skulle have skrevet, så er han ikke nødvendigvis uden medvirken i det, men hvordan det skulle foregå ved jeg ikke, for han er træner/coach, og ikke scout, eller ham der sætter holdet, eller ham der køber ind... han har sikker givet sin vurdering ja, enten som målmandstræner i Ådalen eller som "scout" med kendskab til Koval, men ansvaret er hos dem der køber og sætter holdet...

              "er normalt ikke en spiller, der vil komme til OB" lugter heller ikke så meget af at en vurdering fra LH har haft en større betydning...
              Her er vi uenige - i min optik må man hvis man går efter JH og mener at Høgh spiller en rolle i vurderingen af målmænd der signes, ligeså gå efter Høgh. Det er ikke rart at skulle gå efter Høgh og det viser vel også at det er fandens svært helt at forudsige, hvordan det lige præcis arter sig med de spillere man signer - hvis Høgh da er dygtig nok til at vurdere målmænd - og hvis han ikke er det - hvem skulle vi så sætte til det?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                Lars Høgh er ikke træner.

                Han er Coach der har mindre at sige end en egentligt træner i forhold til målmænd der skal ind.
                Han er med til at coach de målmænd der nu kommer ind, og et eller andet kan han vel eftersom han laver det samme på landsholdet, og man kan sige hvad man vil men de målmænd der er på landsholdet gør det sgu meget godt.

                I mine øjne ligner det nu også mest at det er Claudes1 der nævner at fyre Lars Høgh først, og det ville alligevel være første gang et nederlag ene og alene er grundet målmænd og man derfor fyrer en målmandscoach.

                Der er en der har skrevet under på samtlige kontrakter i OB, og det er ene og alene ham der har skylden, hvordan fanden i prøver at dreje det over på hinanden er sgu ligemeget.

                JH har sat sin underskrift på den kontrakt alle spillere har skrevet under på i den tid han har siddet ved roret, at han får gode råd, for det gør han med garanti af en masse folk, er ikke ensbetydende med at han skal stole blindt på det.

                Den eneste han skal stole relativt meget på er den scout vi har haft i klubben i 3-4 måneder nu.
                Det er naturligvis JHs overordnede ansvar - men som i alle andre virksomheder fyrer man altså også de "konsulenter", som har fået den hovedansvarlige til at tage "forkerte" beslutninger. Det må man bare acceptere, som man må acceptere, at JH har det overordnede ansvar.

                Det er ikke rart at tage Høghs navn i munden samtidig med ordet fyring i OB - det er lettere når det er JH....

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Her er vi uenige - i min optik må man hvis man går efter JH og mener at Høgh spiller en rolle i vurderingen af målmænd der signes, ligeså gå efter Høgh. Det er ikke rart at skulle gå efter Høgh og det viser vel også at det er fandens svært helt at forudsige, hvordan det lige præcis arter sig med de spillere man signer - hvis Høgh da er dygtig nok til at vurdere målmænd - og hvis han ikke er det - hvem skulle vi så sætte til det?
                  Og så ikke helt alligevel, for jo hvis man mener at Høgh har en rolle hvor han er afgørende for handler, så er det klart ansvaret også er hans... jeg tror så bare ikke at han har en sådan rolle at han har nogen egentlig betydning for det... Jeg ved heller ikke hvordan det skulle foregå...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Her er vi uenige - i min optik må man hvis man går efter JH og mener at Høgh spiller en rolle i vurderingen af målmænd der signes, ligeså gå efter Høgh. Det er ikke rart at skulle gå efter Høgh og det viser vel også at det er fandens svært helt at forudsige, hvordan det lige præcis arter sig med de spillere man signer - hvis Høgh da er dygtig nok til at vurdere målmænd - og hvis han ikke er det - hvem skulle vi så sætte til det?
                    Om JH har rådført sig med Paven , Elvis og Pelé så ændrer det ikke en tøddel på hvem der har ansvaret for spiller indkøb .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                      Ja, der er masser at tage fat på.

                      Men håber da han har oplevet at vores defensiv ikke er god nok til noget som helst i Superligaen.

                      Ellers må man jo sende ham en e-mail det er heldigvis relativt nemt, om han så har lyst til at svare eller overhovedet ser den kan man jo af gode grunde ikke vide før det bliver testet.

                      Men er vel ikke helt der endnu.
                      Jeg skrev en mail til JH dagen efter vinduet lukkede. Og der svarede han samme aften..
                      jeg svinede ham ikke til men skjulte heller ikke at vi var mange der var utilfredse over manglende forstærkning i defensiven..
                      Så har man noget alamerende på hjertet skal man da bare gøre det. Bare det er i en ordentlig tone

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Om JH har rådført sig med Paven , Elvis og Pelé så ændrer det ikke en tøddel på hvem der har ansvaret for spiller indkøb .
                        Enig. En ekstern konsulent der er taget med på råd om noget der ligger uden for hans arbejdsopgaver kan ikke klandres..
                        Man kan vel som chef bare begynde at overveje andre personer som skal spørges til råds..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Og så ikke helt alligevel, for jo hvis man mener at Høgh har en rolle hvor han er afgørende for handler, så er det klart ansvaret også er hans... jeg tror så bare ikke at han har en sådan rolle at han har nogen egentlig betydning for det... Jeg ved heller ikke hvordan det skulle foregå...
                          Det var også min pointe, at jeg ikke tror at han har den rolle.

                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Om JH har rådført sig med Paven , Elvis og Pelé så ændrer det ikke en tøddel på hvem der har ansvaret for spiller indkøb .
                          +1

                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Jeg skrev en mail til JH dagen efter vinduet lukkede. Og der svarede han samme aften..
                          jeg svinede ham ikke til men skjulte heller ikke at vi var mange der var utilfredse over manglende forstærkning i defensiven..
                          Så har man noget alamerende på hjertet skal man da bare gøre det. Bare det er i en ordentlig tone
                          Ja, hvis man er meget sober i sin tone er der selvfølgelig en mulighed, nu var min plan heller ikke at svine ham til, det er jo det vi har Forum her til :)

                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Enig. En ekstern konsulent der er taget med på råd om noget der ligger uden for hans arbejdsopgaver kan ikke klandres..
                          Man kan vel som chef bare begynde at overveje andre personer som skal spørges til råds..
                          Ja, men i en klub hvor du har en scout, må du jo også kunne stole lidt på hvad der kommer ind fra ham.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg



                            Ja, hvis man er meget sober i sin tone er der selvfølgelig en mulighed, nu var min plan heller ikke at svine ham til, det er jo det vi har Forum her til :)

                            yes



                            Ja, men i en klub hvor du har en scout, må du jo også kunne stole lidt på hvad der kommer ind fra ham.
                            Gik snakken ikke omkring LH? Det var ham jeg mente

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Gik snakken ikke omkring LH? Det var ham jeg mente
                              Min fejl, jeg anser bare ikke LH som ekstrern.

                              Men ud fra det synspunkt har du ret, det er ikke LH's opgave at scoute og finde målmænd, men det ved vi jo så heller ikke om han har gjort.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                                Min fejl, jeg anser bare ikke LH som ekstrern.

                                Men ud fra det synspunkt har du ret, det er ikke LH's opgave at scoute og finde målmænd, men det ved vi jo så heller ikke om han har gjort.
                                LH har jo sit eget firma hvor han lejer sig selv ud til firmaer/klubber der har brug for det.. Han sender regning hver måned til OB..
                                Det kan man vel godt kalde en ekstern konsulent

                                Comment

                                Working...
                                X