Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Respekt for det , men syntes også det har/er tydeligt at der er hentet for mange spillere ind som ikke har haft kvaliteten . Som jeg hele tiden har påpeget så ville det give mere mening for mig at hente færre , men bedre spillere med den økonomi vi har haft . Lado , Kryger og TM ligner for mig stadig panik køb især fordi det meget længe var åbenlyst at vi skulke hente spillere til de pladser . Men denne sommers vindue har bestemt været mere end godkendt og jeg justerer også mit barometer op når vinduet er slut når truppen er endeligt på plads og det samlede billede står klart . Det vil give yderligere plusser hvis vi kommer af med overskydende spillere .
    Overordnet og generelt ganske enig. I min verden har TM, Jeppe Hansen og COB været de 3 gange, hvor jeg har tænkt i første sekund, det her er ramt helt ved siden af.

    Kryger og Lado var for mig mere store chancer at tage. Kryger havde stået en back før og Lado havde da et nydeligt CV. Det viste sig, at det var en fejl at hente dem og måske kunne det være undgået på forkant (Er I jo så mange der synes ).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      Overordnet og generelt ganske enig. I min verden har TM, Jeppe Hansen og COB været de 3 gange, hvor jeg har tænkt i første sekund, det her er ramt helt ved siden af.

      Kryger og Lado var for mig mere store chancer at tage. Kryger havde stået en back før og Lado havde da et nydeligt CV. Det viste sig, at det var en fejl at hente dem og måske kunne det være undgået på forkant (Er I jo så mange der synes ).
      Vi valgte jo at hente Lado helt ude af form, det er ikke engang et sats, det er en klokkeklar amatør fejl... så kan cv'et jo være nok så fint...
      Last edited by Kaspernon; 28-07-2015, 11:15.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Vi valgte jo at hente Lado helt ude af form, det er ikke engang et sats, det er en klokkeklar amatør fejl...
        Lige nemlig , ville have været et sats hvis han blev hentet ind som 2.-3. angriber og kunne bygge formen op . Men JH udtalte at vi ventede så længe med at hente en angriber fordi vi netop skulle hente den helt rigtige ind , og det til et hold uden angribere og som var kommet katastrofalt fra start .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          Overordnet og generelt ganske enig. I min verden har TM, Jeppe Hansen og COB været de 3 gange, hvor jeg har tænkt i første sekund, det her er ramt helt ved siden af.

          Kryger og Lado var for mig mere store chancer at tage. Kryger havde stået en back før og Lado havde da et nydeligt CV. Det viste sig, at det var en fejl at hente dem og måske kunne det være undgået på forkant (Er I jo så mange der synes ).
          COB indkøbet var helt i skoven især set i lyset af at man havde udset ham til en defensiv rolle , som han selv påpegede var grunden til at han ville væk fra FCN og fordi han på ingen måde har kvaliteterne i den retning .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Lige nemlig , ville have været et sats hvis han blev hentet ind som 2.-3. angriber og kunne bygge formen op . Men JH udtalte at vi ventede så længe med at hente en angriber fordi vi netop skulle hente den helt rigtige ind , og det til et hold uden angribere og som var kommet katastrofalt fra start .
            Helt enig, og så startede vi endda også med at give ham fri... Der var ikke ret meget (for at sige ingenting) der blev gjort for OBs skyld i den handel...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Hvis JH ikke kan se, at der SKAL handles forsvars-spillere i denne uge er det yderst bekymrende.

              Comment


                Farvel, Hansen..
                Lykken er at se Brøndby fejle.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Hvis JH ikke kan se, at der SKAL handles forsvars-spillere i denne uge er det yderst bekymrende.
                  Enig - men finder det allerede yderst bekymrende at man ikke har ageret før. Det her er altså en lussing af format - håber ikke det sætter sig på psyken, det har før taget laaaaang tid for et OB hold at grave sig op af sådan et hul igen

                  Comment


                    Det er absolut ikke træneren der har ansvaret her. Den første der kommer med en Kent N raus, får sparket selv!

                    Comment


                      Ja, der SKAL købes nogle forssvarsspillere. Spørgsmålet er vel bare, om der er nogen forsvarsspillere af nogenlunde kvalitet, der gider være den første, der tager til en klub, hvor forsvarskollegerne er så ringe. Hvis nu, man er den eneste, der skifter, så kan det vel næsten kun gå helt galt, og så er karrieren sat på hold.....

                      Comment


                        Vi bliver f****** savet midt over, der er gigantiske mangler på holdet, vores sæsonstart er nu så elendig at den kun overgås af katastrofen sidste efterår, og det er ikke engang meget den sæson sidste år er bagefter...

                        ... men lad os tage det helt roligt, vinduet er ikke slut, meget kan ske endnu... min bare r*v... vi kan nå at få høvl af FcK også, det er vist det vi kan sige er mest sikkert inden vinduet lukker...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          Enig - men finder det allerede yderst bekymrende at man ikke har ageret før. Det her er altså en lussing af format - håber ikke det sætter sig på psyken, det har før taget laaaaang tid for et OB hold at grave sig op af sådan et hul igen
                          Man er jo giga-nervøs for at stå med 1 point i fem kampe efter FCK-kampen. Så er OB nede i suppedasen evt. på sidstepladsen. Det tror jeg ikke at man har nerverne til.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Vi bliver f****** savet midt over, der er gigantiske mangler på holdet, vores sæsonstart er nu så elendig at den kun overgås af katastrofen sidste efterår, og det er ikke engang meget den sæson sidste år er bagefter...

                            ... men lad os tage det helt roligt, vinduet er ikke slut, meget kan ske endnu... min bare r*v... vi kan nå at få høvl af FcK også, det er viost det vi kan sige er mest sikkert inden vinduet lukker...
                            Frygten for at denne uge kan gøre vores hold svagere ved salg er stor.... Kan han finde nogle erstatninger der ikke skal bruge 6 måneder på at være god nok til bænken??...

                            Comment


                              Jeg er helt 100 på at hvis Falk sælges, så kommer der ikke en erstatning, ellers kommer den næste vindue...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Jeg vil vente med dommen indtil vinduet er lukket.

                                Jeg fornemmer lidt, at JH har valgt at "sælge" de to kampe mod Aab og FCK, Randerskampen kom for tidligt i forhold til Falkes skade. Det er nærmest en lille trøst for mig, at der ikke nødvendigvis lå så mange point til os, selv om vi havde fået handlet.

                                Jeg er med på målmandstingen, men jeg har en vis forståelse for, at JH tog risikoen og spille uden gardering for Falke (og trak den i vinduet), det var en risiko, men det var også uheldigt, at det rent faktisk gik galt.

                                Jeg synes også nærmest det er positivt, at nu kan JH ikke snakke sig ud af noget som helst. Det samlede niveau for de 7 bagerste er til en midterplacering...........................i den næstbedste række.

                                Vi SKAL have en god målmand.

                                Vi SKAL have en god CF.

                                og så Matti.

                                Comment

                                Working...
                                X