Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
    Touché
    Hader den smiley. Den er så nedladende

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Hader den smiley. Den er så nedladende
      Den var ikke ment nedladende i hvert fald. Jeg gav dig sådan set bare ret.
      Den havde måske været mere på sin plads:

      Comment


        Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
        Den var ikke ment nedladende i hvert fald. Jeg gav dig sådan set bare ret.
        Den havde måske været mere på sin plads:
        Ja

        Comment


          Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
          Damn det er en trættende debat der er herinde.

          Det er sgu heller ikke lette arbejdsbetingelser JH har. Stram økonomi og vi er en bundklub. Det er åbenbart ikke gået op for mange fans.

          Og det er sjovt som folk er lynhurtigt ude med "luder-kortet", når en spiller skifter os ud med en anden klub pga. økonomisk gevinst, men straks går personligt efter JH når han ikke kan kaste flere penge efter spillere, hvor de måske samtidig ikke vil til OB som er en bundklub, i modsætning til f.eks. BØF, som er en top-5 klub.

          Giv dog manden en chance, og de rygter kan sgu ikke sige noget om hvad der sker internt i OB. Måske har vi ikke engang kigget på de spillere der bliver nævnt, eller også er det bare ikke økonomisk ansvarligt. Vil hellere spille i bunden nogle sæsoner og få økonomien på plads, end at spille i midten (måske helt op omkring 4. pladsen), men til gengæld ligge med det ene millionunderskud efter det andet.

          Og at nærmest svine spillere til før de er kommet til klubben er sgu ikke i orden. Det mindste man kan gøre er at give dem en chance, støtte dem og se dem an de første kampe før man kommer til konklusioner!
          Kan man tænke sig at netop det faktum at vi er en bundklub med dårlig økonomi er hovedårsag til den tiltagende kritik ?
          Det kan være svært at se fornuften i at indkøb efter indkøb ender med at se kampene fra bænken eller tribunen .
          Det kan være svært at se det økonomisk ansvarlige i at 3 af sommerens indkøb måtte erstattes af lejesvende i vinterens vindue .
          Det kan være svært at acceptere at kun en enkelt spiller købt af JH har spillet fast og kontinuiterligt på den plads vedkommende rent faktisk er købt til at spille .
          Det er ikke let at finde stabilitet , kontinuitet og fremgang når der er så stor fejlrate i indkøbene , det fastholder os som bundklub med dårlig økonomi og med en ukomplet trup . Det er bortset fra nogle af vores egne unge folk svært at få øje på fremgangen og på hvad det er der skal bringe os fra bund til midterklub . Og så er det svært at finde sammenhæng i den strategi der også af JH flere gange er meldt ud om at hente profiler udefra til at løfte holdet og støtte de unge .
          Last edited by Magge; 23-06-2015, 12:29.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Kan man tænke sig at netop det faktum at vi er en bundklub med dårlig økonomi er hovedårsag til den tiltagende kritik ?
            Det kan være svært at se fornuften i at indkøb efter indkøb ender med at se kampene fra bænken eller tribunen .
            Det kan være svært at se det økonomisk ansvarlige i at 3 af sommerens indkøb måtte erstattes af lejesvende i vinterens vindue .
            Det kan være svært at acceptere at kun en enkelt spiller købt af JH har spillet fast og kontinuiterligt på den plads vedkommende rent faktisk er købt til at spille .
            Det er ikke let at finde stabilitet , kontinuitet og fremgang når der er så stor fejlrate i indkøbene , det fastholder os som bundklub med dårlig økonomi og med en ukomplet trup . Det er bortset fra nogle af vores egne unge folk svært at få øje på fremgangen og på hvad det er der skal bringe os fra bund til midterklub . Og så er det svært at finde sammenhæng i den strategi der også af JH flere gange er meldt ud om at hente profiler udefra til at løfte holdet og støtte de unge .
            Det virker desværre også til at være svært, at bidrage med noget nyt i stedet for at gentage den samme kritik igen og igen.
            Og nu jeg alligevel skriver til dig, så spurgte jeg dig om noget i Oliver Lund tråden. Måske jeg kan lokke et svar ud af dig

            Comment


              Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
              Det virker desværre også til at være svært, at bidrage med noget nyt i stedet for at gentage den samme kritik igen og igen.
              Og nu jeg alligevel skriver til dig, så spurgte jeg dig om noget i Oliver Lund tråden. Måske jeg kan lokke et svar ud af dig

              Det har jeg overset . Kigger lige
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Eftersigende skulle Oliver Lund være den eneste spiller pt, der ville accepterer manglende kakao efter træningen, flere gode kort har været på bordet.

                Der er mange unge talenter i truppen og flere på vej op, ved ikke hvor stor truppen bliver men håber der også bliver plads til at skrive med nogle A spillere.

                Syntes bestemt ikke at JH har været heldig indtil nu, håber at han for en gangs skyld rammer rigtigt med OL.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Så hvis man ikke har noget positivt at sige så luk røven
                  Opfør dig ordenligt istedet for at fører dig sådan frem.
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                    Opfør dig ordenligt istedet for at fører dig sådan frem.

                    Comment


                      En masse gode løfter fra JH. Vi skal forstærkes

                      http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...age-til-toppen

                      Comment


                        Lidt fra JH

                        http://www.dr.dk/sporten/fodbold/sup...undplaceringer
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                          Ingen tvivl om at vi ikke har set den sidste afgang. JH har godt nok sagt det i alle interviews..
                          Emil kan vi nok tåle at miste. Men ryger Falk skal vi have en midtbanespiller ind.
                          Eller det burde vi alligevel hvis Ari åbenbart er den bedste pt.. For så ser det skidt ud..

                          Og mon vi får vores målmand inden sæsonstarten?? Jeg begynder at tvivle?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Ingen tvivl om at vi ikke har set den sidste afgang. JH har godt nok sagt det i alle interviews..
                            Emil kan vi nok tåle at miste. Men ryger Falk skal vi have en midtbanespiller ind.
                            Eller det burde vi alligevel hvis Ari åbenbart er den bedste pt.. For så ser det skidt ud..

                            Og mon vi får vores målmand inden sæsonstarten?? Jeg begynder at tvivle?
                            Personligt mener jeg godt at Desler kan erstatte Falk. Han er muligvis ikke lige så god individuelt og trækker ikke så meget opmærksomhed men han er en bedre holdspiller og mere konsekvent. De er bestemt ikke en til en men det er måske heller ikke sådan en type KN helst vil bruge på holdet selvom Falk nok altid vil være i start11 hvis han er klar.
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Personligt mener jeg godt at Desler kan erstatte Falk. Han er muligvis ikke lige så god individuelt og trækker ikke så meget opmærksomhed men han er en bedre holdspiller og mere konsekvent. De er bestemt ikke en til en men det er måske heller ikke sådan en type KN helst vil bruge på holdet selvom Falk nok altid vil være i start11 hvis han er klar.
                              Helt enig i at Desler kan erstatte Falk. Men hvis det er meningen at truppen skal være bred og der skal en ny ind hvis det sker, vil jeg helst have en midtmidt ind og ikke en kantspiller. Desler/Greve/Jensen skal nok klare den side. Men vi mangler stadig kvalitet i motorrummet.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Helt enig i at Desler kan erstatte Falk. Men hvis det er meningen at truppen skal være bred og der skal en ny ind hvis det sker, vil jeg helst have en midtmidt ind og ikke en kantspiller. Desler/Greve/Jensen skal nok klare den side. Men vi mangler stadig kvalitet i motorrummet.
                                Vi har da en del cm' er?? Udfordringen for mig er nu mere venstre side hvor vi kun har Emil hvis Falk ryger. Alternativerne er JBL eller til nøds Kirke/Ari og måske Diarra😀 ... Og når jeg nu gerne ser en afgang af Emil så ...

                                Men denne ...http://mobil.bold.dk/nyt/ob-boss-fokus-paa-en-ny-keeper

                                Der skal altså ske noget ... Jesper Hansen fra Evian???
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X