Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Det er et nådesløst job at være sportsdirektør i en klub som OB , og her ville det hjælpe JH hvis der var bare et enkelt køb som kunne imponere lidt de er udeblevet og så har der bare været alt alt for mange upsere . JH stillede sig endda op i vinters og erklærede sig tilfreds med indkøbene og fastholdt at det var nok til at nå målsætningen og var i tråd med strategien om at vi skal fremavle egne talenter og hente profiler udefra som de unge kan læne sig opad .
    Kritikken er hård og tiltider måske over stregen men myntes JH ligger som han har redt .
    Til de to fremhævede ting. Enig i den første. Den sidste giver jeg ikke meget for.
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
      Til de to fremhævede ting. Enig i den første. Den sidste giver jeg ikke meget for.
      Fair nok ;-) hver vores mening .

      Det pynter så heller ikke at han allerede førstkommende transfervindue må erstatte indkøb med lejesvende , og ej heller at han erklærer sig tilfreds med indkøbene , som han oven i købet mener falder i tråd med klubbens strategi om at hente profiler udefra til at støtte vores unge folk .
      Det var heller ingen hjælp for sig selv at han hentet Kryger som han om nogen burde kende og præsenterer ham som vires nye hb .
      Last edited by Magge; 22-06-2015, 23:00.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Man må da elske dette forum
        Signer vi en spiller, der ikke lever op til forventningerne, lyncher vi JH.
        Kommer der en spiller, der er populær på forum, roser vi KN for at være inde over.
        Hmm...

        Comment


          Jeg er med Oblisk her.

          Der er meget at kritisere ved JHs virke i klubben indtil nu. Men lad os vente med at finde faklerne og høtyvene frem, før vinduet er lukket. Han har skrabet sig igennem med 6-taller indtil videre. Nu har han fuldt pensum til rådighed, og penge til at bakke signingerne af Kent og Bredal op (og lad os ikke glemme, at det er et trænerteam af to DM-vindere vores helt vildt udskældte sportsdirektør har hentet dér).

          Lad os se hvordan han klarer denne eksamen, og så kan vi give ham karakteren....
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Jeg er med Oblisk her.

            Der er meget at kritisere ved JHs virke i klubben indtil nu. Men lad os vente med at finde faklerne og høtyvene frem, før vinduet er lukket. Han har skrabet sig igennem med 6-taller indtil videre. Nu har han fuldt pensum til rådighed, og penge til at bakke signingerne af Kent og Bredal op (og lad os ikke glemme, at det er et trænerteam af to DM-vindere vores helt vildt udskældte sportsdirektør har hentet dér).

            Lad os se hvordan han klarer denne eksamen, og så kan vi give ham karakteren....
            Efter at JH barometret blev opfundet er der live updates på vores karakter af ham..
            ved godt der er over 2 måneder tilbage af vinduet men han er selv lidt skyld i at folk har fået høje forventninger til vinduet

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
              Når jeg eksempelvis kigger på den måde som JH bliver omtalt på, tænker jeg at det er fornemt bare at kritiserer. Manden bliver nærmest gjort til en imbecil tåbe uden nogen virkeligheds sans. Han køre nærmest vores klub i sænk, ligger hjemme på sofaen, ved ikke hvad en god handel er etc Jeg ved jeg overdriver lidt, men du er her også dagligt (går jeg udfra) og kender omgangs tonen her.

              Jeg kan ikke forstille mig at JH var ansat hvis dette forums syn på ham var sandhed. Jeg kan ikke forstille mig at Thorborg er så ringe en forretningsmand at han vil tillade det. Jeg tvivler på at hvis vi kan sidde udefra og se at det står så skidt til, hvad vil Kent Nielsen og Bredal så her, fordi kan vi se hvor skidt JH er kan de vel også?

              Igen så synes jeg at det er ok at kritiserer. Men det bliver sgu for meget og for nemt engang i mellem. Jeg ved du selv er lidt nådesløs, men du må da i en stille stund hvor vejret trækkes dybt også kunne se at der hurtig går selvsving i kritikken. Jeg siger ikke at alle har gjort det lige godt men Lars Olsen, Kim Brink, Poul Hansen, Thomas Christensen, Troels Bech og Jesper Hansen (og flere kunne sikkert nævnes) har igennem årene fået en massiv kritik - Nogen mere saglig end andre. Jeg tænker om det nogensinde stopper?

              Som jeg skrev tidligere på aftenen vil jeg ikke hænge nogle ud, men jeg vil gerne opfordrer folk til lige at kigge indad/trække vejret en ekstra gang. JH har langtfra lykkedes med alt og det er fint nok hvis nogle mener at han ikke slår til. Men som vi to også blev enige om nogle uger tilbage i tiden, så er alt han har gjort ikke skidt, men det drukner bare dagligt i kritik og profetier om hvad han ikke kan i fremtiden.

              Det kan godt være at nogle af de enkelte indlæg og oneliners ikke er så hårdt ment når det kommer til stykket, nogle er formodentlig. Men når jeg skal blive ved med at læse side op og side ned med det, må jeg reagere. Jeg nægter at tro på at i fleste ikke godt kan se at det engang i mellem tager over hånd. Det er lidt som om at vi køre hinanden op herinde. Det skal vi lade vær med.
              Jeg synes tonen herinde er som den skal være, det er ikke mange fodboldsider, debatforums, medieforums, eller Facebook, der har så pæn en tone som herinde... Det kan komme op og runde ja, men hvor kan tingene ikke det..? Så kommer der noget sjov, det kan være lettere barnligt, men oftest er det jo fordi humøret trods alt ikke er værre end det er... Jeg er selv en del af begge ting...

              Kan ikke se hvad folk skal trække vejret for en ekstra gang, eller kigge indad, folk skal bare reagere præcis som de gør, der er ikke noget rigtigt eller forkert, folk har hver deres måder... det er det man kører efter på et forum... De gange jeg har skrevet de positive ting om JH, er der jo ingen der går ind og tager den videre, der skal oftest kritik til først før folk kommer op af stolene, og så er det ikke engang med ros af JH når folk gør det, men kritik af dem der kritiserer... og så bliver det jo som det er...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Jeg synes tonen herinde er som den skal være, det er ikke mange fodboldsider, debatforums, medieforums, eller Facebook, der har så pæn en tone som herinde... Det kan komme op og runde ja, men hvor kan tingene ikke det..? Så kommer der noget sjov, det kan være lettere barnligt, men oftest er det jo fordi humøret trods alt ikke er værre end det er... Jeg er selv en del af begge ting...

                Kan ikke se hvad folk skal trække vejret for en ekstra gang, eller kigge indad, folk skal bare reagere præcis som de gør, der er ikke noget rigtigt eller forkert, folk har hver deres måder... det er det man kører efter på et forum... De gange jeg har skrevet de positive ting om JH, er der jo ingen der går ind og tager den videre, der skal oftest kritik til først før folk kommer op af stolene, og så er det ikke engang med ros af JH når folk gør det, men kritik af dem der kritiserer... og så bliver det jo som det er...
                Jeg kunne ikke have sagt det bedre Og genialt klip med Lykke, men, nu heller ikke mere ros, kritik er mere spændende.

                Jeg er forøvrigt blevet mig selv igen, efter at have været rasende på Jesper Hansen, bogstavlig talt rasende. Manden har selv snakket om at vores budget stadig er i den øvre del af superligaen, han har sagt noget i stil med at fra sommeren 2015, altså nu, at så var vi noget langt med at være i balance med budgettet, og så ville vi kunne investere igen, og så har vi indtil videre solgt Spelmann og Høegh, vi har sluppet for en masse løn ved spillerafgange, og så lykkedes det forhåbentligt at få skudt Falk af til en rigtig god pris, plus Emil forhåbentligt ryger, gerne sammen med Kirke, Lado og desværre Diarra, som jeg er så ked af, at vi ikke fik noget ud af(kan i teorien nås).
                Han har altså haft lang tid til at forberede sig til det her vindue, alligevel sidder man med en følelse af, at Jesper Hansen starter fuldstændigt fra bunden, og så skyder han vildt omkring sig, i mens han håber på at ramme noget. Stort set alle klubber har allerede være mere aktive end os, plus vi er det eneste hold eller mangel på samme som skal opbygges fra bunden, han virker altså sløv Jesper Hansen, jeg er ked af at sige det...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Jeg er med Oblisk her.

                  Der er meget at kritisere ved JHs virke i klubben indtil nu. Men lad os vente med at finde faklerne og høtyvene frem, før vinduet er lukket. Han har skrabet sig igennem med 6-taller indtil videre. Nu har han fuldt pensum til rådighed, og penge til at bakke signingerne af Kent og Bredal op (og lad os ikke glemme, at det er et trænerteam af to DM-vindere vores helt vildt udskældte sportsdirektør har hentet dér).

                  Lad os se hvordan han klarer denne eksamen, og så kan vi give ham karakteren....
                  God pointe, Riffel. Smider mit besyv:

                  Personligt har jeg hverken fakler eller høtyve fremme. Jeg mener bestemt ikke at JH skal fyres og vi igen skal have uro på den post. Men jeg er altid super spændt på vinduet og elsker rygter, signinger, forhåbninger, muligheder etc. Ja, den store konklusion skal naturligvis falde når vinduet klapper i, men jeg forholder mig ret til at vurderer JH løbende og vurderer de enkelte signinger fra gang til gang.

                  Lad os antage at JH havde et KÆMPE super duper fantastisk vindue sidste sommer, så synes jeg stadig signingen af Kryger var en skuffelse. Jeg har ikke nogen ensidig negativ kritik af JH. Men jeg vurderer hans signinger hver for sig og så kan vi lave den store konklusion, når truppen er klar ved vinduets slutning.

                  Her er min vurdering af JH i grove træk:

                  Hermansen, Kent og Bredahl: Kæmpe tommelop. Det synes jeg virkelig er kæmpe godt arbejde af JH - langt over min forventning.
                  Ousager: Glimrende og ikke mindst billigt alternativ som 2. keeper ift. løntunge JC der blev skudt af. Godt arbejde.
                  Spelmann: Godt arbejde. Intet mindre.
                  Kryger, TM, Oliver Lund, Kirke: Skuffet. Eneste forbehold at Kirke måske kan blive god, men jeg tvivler. Jeg er ikke skuffet over spillerne, for de har leveret, hvad man kunne forvente. Jeg er skuffet over at de blev signet til at starte med.
                  Lado: Blamer ikke JH noget. Lado kom med et fint CV på en free. Var ude af form og rusten og det meldte JH også ud fra start. Her er det ikke JH der har skuffet, men Lado. Måske dårligt scoutet, men jeg var positiv, da han blev hentet.
                  Skogseid, Dalgaard, Zohore: Udmærkede, korte, panikløsninger, for vi var desperate. Ingen kritik her. TD og KZ skulle ind, for Lado og TM kunne ikke hjælpe holdet.
                  Falkesgaard: Den er svær. Det er altid svært at vurderer 2. keepere der ikke har mange 1. holdskampe på CV'et. Falke stod så vidt jeg husker fint for BIF, iinden Hradecky blev hentet. Så lad os bare give JH ros for denne handel.

                  Hvem har jeg glemt?

                  Jeg mener jeg med ovenstående har illustreret, at synet på JH ikke er ensidigt, men der nogle handler der bare er virkelig ringe og med ringe udsigt til succes.

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                    Jeg kunne ikke have sagt det bedre Og genialt klip med Lykke, men, nu heller ikke mere ros, kritik er mere spændende.

                    Jeg er forøvrigt blevet mig selv igen, efter at have været rasende på Jesper Hansen, bogstavlig talt rasende. Manden har selv snakket om at vores budget stadig er i den øvre del af superligaen, han har sagt noget i stil med at fra sommeren 2015, altså nu, at så var vi noget langt med at være i balance med budgettet, og så ville vi kunne investere igen, og så har vi indtil videre solgt Spelmann og Høegh, vi har sluppet for en masse løn ved spillerafgange, og så lykkedes det forhåbentligt at få skudt Falk af til en rigtig god pris, plus Emil forhåbentligt ryger, gerne sammen med Kirke, Lado og desværre Diarra, som jeg er så ked af, at vi ikke fik noget ud af(kan i teorien nås).
                    Han har altså haft lang tid til at forberede sig til det her vindue, alligevel sidder man med en følelse af, at Jesper Hansen starter fuldstændigt fra bunden, og så skyder han vildt omkring sig, i mens han håber på at ramme noget. Stort set alle klubber har allerede være mere aktive end os, plus vi er det eneste hold eller mangel på samme som skal opbygges fra bunden, han virker altså sløv Jesper Hansen, jeg er ked af at sige det...
                    Tak!!! Lige mine ord!!!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      God pointe, Riffel. Smider mit besyv:

                      Personligt har jeg hverken fakler eller høtyve fremme. Jeg mener bestemt ikke at JH skal fyres og vi igen skal have uro på den post. Men jeg er altid super spændt på vinduet og elsker rygter, signinger, forhåbninger, muligheder etc. Ja, den store konklusion skal naturligvis falde når vinduet klapper i, men jeg forholder mig ret til at vurderer JH løbende og vurderer de enkelte signinger fra gang til gang.

                      Lad os antage at JH havde et KÆMPE super duper fantastisk vindue sidste sommer, så synes jeg stadig signingen af Kryger var en skuffelse. Jeg har ikke nogen ensidig negativ kritik af JH. Men jeg vurderer hans signinger hver for sig og så kan vi lave den store konklusion, når truppen er klar ved vinduets slutning.

                      Her er min vurdering af JH i grove træk:

                      Hermansen, Kent og Bredahl: Kæmpe tommelop. Det synes jeg virkelig er kæmpe godt arbejde af JH - langt over min forventning.
                      Ousager: Glimrende og ikke mindst billigt alternativ som 2. keeper ift. løntunge JC der blev skudt af. Godt arbejde.
                      Spelmann: Godt arbejde. Intet mindre.
                      Kryger, TM, Oliver Lund, Kirke: Skuffet. Eneste forbehold at Kirke måske kan blive god, men jeg tvivler. Jeg er ikke skuffet over spillerne, for de har leveret, hvad man kunne forvente. Jeg er skuffet over at de blev signet til at starte med.
                      Lado: Blamer ikke JH noget. Lado kom med et fint CV på en free. Var ude af form og rusten og det meldte JH også ud fra start. Her er det ikke JH der har skuffet, men Lado. Måske dårligt scoutet, men jeg var positiv, da han blev hentet.
                      Skogseid, Dalgaard, Zohore: Udmærkede, korte, panikløsninger, for vi var desperate. Ingen kritik her. TD og KZ skulle ind, for Lado og TM kunne ikke hjælpe holdet.
                      Falkesgaard: Den er svær. Det er altid svært at vurderer 2. keepere der ikke har mange 1. holdskampe på CV'et. Falke stod så vidt jeg husker fint for BIF, iinden Hradecky blev hentet. Så lad os bare give JH ros for denne handel.

                      Hvem har jeg glemt?

                      Jeg mener jeg med ovenstående har illustreret, at synet på JH ikke er ensidigt, men der nogle handler der bare er virkelig ringe og med ringe udsigt til succes.

                      MvT
                      du mangler vel Lasse N, Thomas Mikkelsen....Ari

                      Må sige jeg er uenig mht til ousager - han var aldrig "glimrende" - men en billig løsning til at have siddende på bænken, og det gik da Toppel ikke for alvor gik i stykker.

                      Lado mener jeg sådan set også JH kan bebredes for - måske ikke Lado specifikt, Jh fik taget de forbehold du nævner, men at vi skulle vente så længe på en ordenlig topangriber - der skulle være den "rigtige" og så ender man med sådan en hovsa løsning - ikke godkendt.

                      Kryger.....som HB dybt skuffende, som breddespiller der dækker flere pladser - ok

                      Kirke...havde vi brug for en til på den plads? Men ellers ja lad os se hvad der kommer ud af ham.

                      Og det samme gælder Lund, fair nok at man er skuffet over handlen og havde håbet på mere - men giv nu lige manden en chance til at skuffe os først ;) kunne jo være han overrasker positivt....og det samme gælder jo sådan set Falkesgaard.

                      og hov ser nu du havde gemt TM i en større gruppe af spillere.....ups

                      men ellers enig i den overordnede konklusion - der er både godt og skidt at sige om JHs handler so far, syntes dog det er med pil nedad.
                      Men nu kommer det vindue JH selv har kigget frem mod hele tiden - nu skulle der være plads, det betyder også at der skal leveres - og det med større succes, og med nogle spillere af højere kvalitet og nogle der gerne har noget lederegenskab

                      Comment


                        Enig med mhbp ^

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          du mangler vel Lasse N, Thomas Mikkelsen....Ari

                          Må sige jeg er uenig mht til ousager - han var aldrig "glimrende" - men en billig løsning til at have siddende på bænken, og det gik da Toppel ikke for alvor gik i stykker.

                          Lado mener jeg sådan set også JH kan bebredes for - måske ikke Lado specifikt, Jh fik taget de forbehold du nævner, men at vi skulle vente så længe på en ordenlig topangriber - der skulle være den "rigtige" og så ender man med sådan en hovsa løsning - ikke godkendt.

                          Kryger.....som HB dybt skuffende, som breddespiller der dækker flere pladser - ok

                          Kirke...havde vi brug for en til på den plads? Men ellers ja lad os se hvad der kommer ud af ham.

                          Og det samme gælder Lund, fair nok at man er skuffet over handlen og havde håbet på mere - men giv nu lige manden en chance til at skuffe os først ;) kunne jo være han overrasker positivt....og det samme gælder jo sådan set Falkesgaard.

                          og hov ser nu du havde gemt TM i en større gruppe af spillere.....ups

                          men ellers enig i den overordnede konklusion - der er både godt og skidt at sige om JHs handler so far, syntes dog det er med pil nedad.
                          Men nu kommer det vindue JH selv har kigget frem mod hele tiden - nu skulle der være plads, det betyder også at der skal leveres - og det med større succes, og med nogle spillere af højere kvalitet og nogle der gerne har noget lederegenskab
                          COB og Azer mangler også
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af CCR Se indlæg
                            Hvis det var kritik med baggrund i en enkeltstående handel, så fair nok med din argumentation, men det er jo oven på en række, i mine øjne, tvivlsomme handler. Det er 3 transfervindue han er i gang med, og jeg har endnu tilgode at se den "gode" handel. Man må jo hver i sær have sin holdning til JH's ageren, jeg er ikke imponeret, heller ikke over det han har præsteret før tiden i OB. Mht. OL så havde jeg håbet på Dalsgaard fra AaB, hvilket jeg nu betragter som usandsynligt.
                            din kritik var jo netop på en enkeltstående handel, det er OL der helt konkret bliver snakket om. Det er dig der hiver den op på et generelt niveau omhandlende flere spillere, trods det at du selv startede med OL som udgangspunkt.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Jeg synes tonen herinde er som den skal være, det er ikke mange fodboldsider, debatforums, medieforums, eller Facebook, der har så pæn en tone som herinde... Det kan komme op og runde ja, men hvor kan tingene ikke det..? Så kommer der noget sjov, det kan være lettere barnligt, men oftest er det jo fordi humøret trods alt ikke er værre end det er... Jeg er selv en del af begge ting...

                              Kan ikke se hvad folk skal trække vejret for en ekstra gang, eller kigge indad, folk skal bare reagere præcis som de gør, der er ikke noget rigtigt eller forkert, folk har hver deres måder... det er det man kører efter på et forum... De gange jeg har skrevet de positive ting om JH, er der jo ingen der går ind og tager den videre, der skal oftest kritik til først før folk kommer op af stolene, og så er det ikke engang med ros af JH når folk gør det, men kritik af dem der kritiserer... og så bliver det jo som det er...
                              Fair nok. Vi ser forskelligt på det.
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                din kritik var jo netop på en enkeltstående handel, det er OL der helt konkret bliver snakket om. Det er dig der hiver den op på et generelt niveau omhandlende flere spillere, trods det at du selv startede med OL som udgangspunkt.
                                Fair nok at vi ser forskelligt på det! Hvis det kun omhandlede OL, havde jeg valgt en af de mange tråde om ham, men for mig var det endnu et eksempel på JH' s manglende kompetence, derfor i denne tråd. Som skrevet tidligere, har jeg ikke noget imod OL, mener bare ikke det rykker os i den retning jeg havde håbet/forventet, og slet ikke med baggrund i de tidligere udmeldinger om fremgang fra sommeren 2015. Bevares JH kan overraske positivt endnu, vinduet er langt, jeg har bare ikke de store forhåbninger.

                                Comment

                                Working...
                                X