Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Nåå ja, ham reserven fra FcN. Det var jo der vi satte overliggeren højt.
    Haha, what a joke.
    Og så blev Helenius jo en deal sidst i vinduet. Svært at tro på det har taget budgettet en hel måned før.
    Han har stort set ikke været i truppen hele foråret. Ved ikke om han er skadet eller bare er undladt...

    Comment


      Skal Jesper Hansen fortsætte som sportsdirektør i næste sæson, hvis OB overlever? Personligt er jeg splittet. Det er faktisk kun gået nedad, siden han blev ansat. Jeg er med på, at manden har haft svære forhold og meget oprydningsarbejde, men resultaterne skulle have indfundet sig i indeværende sæson, hvor han og Kent har sammensat den komplette trup i fællesskab.

      Skulle vi ende med en god forårssæson og måske noget europæisk deltagelse, vil jeg ikke udelukke, at Jesper Hansen kan få lov at blive hængende en sæson mere, men så bør ballet også slutte. Der har ganske enkelt ikke være nogen som helst tegn på, at manden indeholder det, som en topklub skal have, når det kommer til en sportsdirektør. Manden er ekstremt konservativ, indelukket og med klare mangler inden for moderne styring af en fodboldklub.

      Jeg anerkender, at han har ryddet op i både trup og økonomi, men jeg tror, at vi kunne have været to år længere fremme i udviklingen, hvis vi havde fået en bedre sportsdirektør end Jesper.

      Det er helt normal procedure for en virksomhed, at man skifter ud i ledelsen, efterhånden som man når nye plateauer og udfordringer. Jespers opgave var at rydde op i et dødsbo, hvor en beskidt opvask hobede sig op, hvor der løb rotter på gulvet og hvor vinduerne i huset var smadret af bøller.

      Nu er OB ved at være et sted, hvor vi har brug for en solid håndværker, der kan sætte huset i stand og for alvor bygge fundamentet - og noget længere ude i fremtiden skal vi måske have en dygtig indretningstype, som kan fuldende huset.

      Dog frygter jeg, at et acceptabelt forår, hvor vi klarer os fri af nedrykning, bliver en sovepude for vores bestyrelse, og så får Jesper lov til at fortsætte sin middelmådige ledelse. Spørgsmålet er, om vores bestyrelsesformand ville acceptere det samme i hans egne respektive virksomheder? Jeg tvivler på det, for hvis du vil fremad, skal du investere og skifte ud med rettidig omhu, og det vil efter min bedste overbevisning være til sommer, hvor Kent trænger til en ny samarbejdspartner.
      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Den her sæson kan aldrig blive godkendt! Ikke i min verden. Selv med nedrykningssæsonen i tankerne så var efteråret i en lang periode det ringeste vi har præsteret i mine 26-27 år som OB fan. Det kan et forår, hvor vi kun møder hold der har problemer med at vinde to kampe i træk(ja eller bare vinde én) ikke lave om på.
        Samtidig kan jeg ikke huske at have oplevet en mere fjern og utroværdig tilgang til tingene fra træner og især sportsdirektør(alternative sandheder kaldes det vist på en pæn måde herinde) Det er da også derfor der fra mit vedkommende har været ret stille et stykke tid (ikke kun i denne tråd) da jeg på det nærmeste har givet op. Det er ikke "mit" OB længere, ikke den kultur jeg altid har kendt og elsket OB for. Det være sig på og udenfor banen.
        Helt enig
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
          http://www.fyens.dk/ob/2016-regnskab...rtikel/3140234
          Kan ikke læse hele artiklen men efteråret har vist kostet mindst 10 mill i tabte tvpenge og entre i forhold til forventet

          Uholdbart hvis der ikke er fremgang i rest nedrykningsspil og den nye efterårsæson.
          Man ligger som man har redt .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Har det præcis som dig Kaspernoon... trist at inkompetente mellemledere har fået så lang snor, at selve sandheden/troværdigheden/respekten omkring klubben er røget ..

            Comment


              Og det meget roste ambassadørkorps er da bare en kopi fra andre klubber. AGF har haft det længere tid end os. Nok også flere.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                Og det meget roste ambassadørkorps er da bare en kopi fra andre klubber. AGF har haft det længere tid end os. Nok også flere.
                FCK, Silkeborg og AaB har i hvert fald haft det længe. To name a few.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                  Skal Jesper Hansen fortsætte som sportsdirektør i næste sæson, hvis OB overlever? Personligt er jeg splittet. Det er faktisk kun gået nedad, siden han blev ansat. Jeg er med på, at manden har haft svære forhold og meget oprydningsarbejde, men resultaterne skulle have indfundet sig i indeværende sæson, hvor han og Kent har sammensat den komplette trup i fællesskab.

                  Skulle vi ende med en god forårssæson og måske noget europæisk deltagelse, vil jeg ikke udelukke, at Jesper Hansen kan få lov at blive hængende en sæson mere, men så bør ballet også sluttHvorfor? Hvis han får en sæson mere og vi ender i mesterskabsgruppen og med økonomisk overskud, hvad skulle så være fyringsgrund?Der har ganske enkelt ikke være nogen som helst tegn på, at manden indeholder det, som en topklub skal have, når det kommer til en sportsdirektør. Manden er ekstremt konservativ, indelukket og med klare mangler inden for moderne styring af en fodboldklub.

                  Jeg anerkender, at han har ryddet op i både trup og økonomi, virkelig? Vi har stadig underskud og en ringe trup med dyre spillere der ikke spiller fast ..men jeg tror, at vi kunne have været to år længere fremme i udviklingen, hvis vi havde fået en bedre sportsdirektør end Jesper.

                  Det er helt normal procedure for en virksomhed, at man skifter ud i ledelsen, efterhånden som man når nye plateauer og udfordringer. Jespers opgave var at rydde op i et dødsbo, hvor en beskidt opvask hobede sig op, hvor der løb rotter på gulvet og hvor vinduerne i huset var smadret af bøller.

                  Nu er OB ved at være et sted, hvor vi har brug for en solid håndværker, der kan sætte huset i stand og for alvor bygge fundamentet - og noget længere ude i fremtiden skal vi måske have en dygtig indretningstype, som kan fuldende huset.

                  Dog frygter jeg, at et acceptabelt forår, hvor vi klarer os fri af nedrykning, bliver en sovepude for vores bestyrelse, og så får Jesper lov til at fortsætte sin middelmådige ledelse. Spørgsmålet er, om vores bestyrelsesformand ville acceptere det samme i hans egne respektive virksomheder? Jeg tvivler på det, for hvis du vil fremad, skal du investere og skifte ud med rettidig omhu, og det vil efter min bedste overbevisning være til sommer, hvor Kent trænger til en ny samarbejdspartner.
                  ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Nok liiiiiidt anderledes end Jesper Hansen gør det...

                    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...a-nye-spillere

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Nok liiiiiidt anderledes end Jesper Hansen gør det...

                      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...a-nye-spillere
                      De er gode til at kommunikere i FCM, men man skal lige huske at se på indholdet. De har ikke haft særlig god held med deres rekruttering de sidste par sæsoner. Hvis du ser på sommerens indkøb, så er Jonas Borring den eneste, der har opnået nogenlunde kontinuerlig spilletid – og det er ellers ikke fordi de ikke er nogle dyre drenge, man har hentet ind. Bruninho har startet 1 kamp! Wikheim har startet 10 og Halsti 11. Læg dertil Van der Vaart ligeledes med 10 kampe. De virker som om, at de er ved at formøble det forspring, de havde skabt ift. alle andre end FCK. De er 17, 17!!! point efter Brøndby, og så kan de snakke nok så meget om table-of-justice, men…. Snak snak snak. Håber, at det bliver ved sådan!
                      (Ved ikke om det skinner igennem, at FCM måske ikke liiiige er mit favorithold :) )

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                        De er gode til at kommunikere i FCM, men man skal lige huske at se på indholdet. De har ikke haft særlig god held med deres rekruttering de sidste par sæsoner. Hvis du ser på sommerens indkøb, så er Jonas Borring den eneste, der har opnået nogenlunde kontinuerlig spilletid – og det er ellers ikke fordi de ikke er nogle dyre drenge, man har hentet ind. Bruninho har startet 1 kamp! Wikheim har startet 10 og Halsti 11. Læg dertil Van der Vaart ligeledes med 10 kampe. De virker som om, at de er ved at formøble det forspring, de havde skabt ift. alle andre end FCK. De er 17, 17!!! point efter Brøndby, og så kan de snakke nok så meget om table-of-justice, men…. Snak snak snak. Håber, at det bliver ved sådan!
                        (Ved ikke om det skinner igennem, at FCM måske ikke liiiige er mit favorithold :) )
                        heller ik liiiiiige mit

                        Comment


                          Endnu en elendig sæson er slut. Endnu engang har vi ikke levet op til målsætningen. Endnu engang har han ikke formået at forstærke truppen i det seneste transfervindue. Endnu engang kører fodbolden i OB med blodrøde tal. Endnu engang har vi sat bundrekord for tilskuere på stadion. Endnu engang går fodboldfans på Fyn ind til en sæson uden forhåbninger om andet end at undgå nedrykning.

                          Jesper Hansens tid i OB er forbi. Se nu for helvede at få ham erstattet med en sportsdirektør fra en hylde eller to højere! Eller alternativt en mand som Steen Nedergaard, som jeg ville have stor fidus til som sportsdirektør. Jesper Hansen har hverken købmandsevner eller netværk til at udfylde skoene i det her job. Han har gjort, hvad han kunne, men han er ganske enkelt overmatchet på alle parametre, og det koster OB penge og placeringer sæson efter sæson.
                          Last edited by StateTrooper; 30-05-2017, 08:12.
                          OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                          Comment


                            Bliver spændende når Niels (bestyrelsen) skal evaluere denne sæson.

                            Er der nogen der ved noget om hvornår de skal det?

                            Hvis man nu antager de vil af med JH fordi han ikke har leveret, kunne Ole Nielsen (tidl. Randers) så være en mulig ny sportsdirektør?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                              Endnu en elendig sæson er slut. Endnu engang har vi ikke levet op til målsætningen. Endnu engang har han ikke formået at forstærke truppen i det seneste transfervindue. Endnu engang kører fodbolden i OB med blodrøde tal. Endnu engang har vi sat bundrekord for tilskuere på stadion. Endnu engang går fodboldfans på Fyn ind til en sæson uden forhåbninger om andet end at undgå nedrykning.

                              Jesper Hansens tid i OB er forbi. Se nu for helvede at få ham erstattet med en sportsdirektør fra en hylde eller to højere! Eller alternativt en mand som Steen Nedergaard, som jeg ville have stor fidus til som sportsdirektør. Jesper Hansen har hverken købmandsevner eller netværk til at udfylde skoene i det her job. Han har gjort, hvad han kunne, men han er ganske enkelt overmatchet på alle parametre, og det koster OB penge og placeringer sæson efter sæson.
                              Er helt enig. Han er ikke den rette mand i mit OB men jeg har på fornemmelsen at ledelsen vil have ro på og have kontinuitet.. Lidt ala man ved hvad man har men ved ikke hvad man får..
                              Det lyder til at der ikke bliver handlet det store i dette vindue så man vurderer nok at det ikke vil gøre den store forskel at skifte sportsdirektør..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                                Bliver spændende når Niels (bestyrelsen) skal evaluere denne sæson.

                                Er der nogen der ved noget om hvornår de skal det?

                                Hvis man nu antager de vil af med JH fordi han ikke har leveret, kunne Ole Nielsen (tidl. Randers) så være en mulig ny sportsdirektør?
                                han kunne bestemt være en mulighed. Men det bliver ikke et scenarie. Man holder snotten i måtten og fortsætter det laaaaaaaaaaaaaaaange og seeeeeeeeeeje træk

                                Comment

                                Working...
                                X