Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Problemet er kommunikationen, som jo sejler rundt, og er helt ude af trit med virkelighedsopfattelsen og fans forventninger. Først siger man, at der skal forstærkes, at man vil styrket ud af vinduet. Så står man på sidste dag, med i bedste fald status quo, jeg mener vi er svækket, og siger flere timer før vinduet lukker, at alt er godt og man er tilfreds, og man ikke vil gøre mere. Hvad er det for et signal at sende? man kunne sgu da i det mindste vente til dagen efter, og så sige, at man ikke synes, markedet var godt nok. Men at sige det flere timer før, signalerer at man går væk fra sine udmeldinger, at man har mistet grebet om virkeligheden, at man reelt ikke har gjort noget.

    Det er så skidt, og endnu et søm i den ligkiste, hvor forholdet mellem klub og fans ligger i.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
      Det er vel ikke et faktum, fordi du siger det? Men når det er sagt, så tror jeg bestemt også den kære JH har været tilgængelig lige til sidste sekund.. Andet ville være absurd. Hvis jeg skal være ærlig, så tror jeg slet ikke det ville kunne være en mulighed for ham bare at slukke og gå hjem..
      Selvfølgelig er det ikke faktum bare fordi jeg siger det. Så høje tanker har jeg trods alt ikke om mig selv :)
      Men som du jo også indikerer, så er det jo logik, og det er ikke ret svært at få bekræftet, hvordan det faktisk foregår, hvis man kender nogen med bare perifær tilknytning til tingene. Den umage har jeg så gjort mig, fordi det statement blev ved med at dukke op, og fordi det interesserer mig.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
        Jeg skal ikke kunne sige dig, præcis hvornår han tog hjem, men jeg ved, at han og alle andre, der skal involveres for at kunne gennemføre transfer både ind og ud var tilgængelige til sidste sekund og havde adgang til de nødvendige redskaber. Ved godt, at det ikke passer så godt ind i kritikken, men det er faktum.
        Så er det da snothamrende torske idiotisk hjernelamt dumt ikke at signalere det udad til.. Han kender kravene fra omverden og får da intet ud af gå i pressen så tidligt hvorefter at gå tilbage til kontoret og stirre på telefonen..
        Jeg fatter intet af hvad den mand har gang i og kommer aldrig til det. Aldrig aldrig aldrig..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
          Det er vel ikke et faktum, fordi du siger det? Men når det er sagt, så tror jeg bestemt også den kære JH har været tilgængelig lige til sidste sekund.. Andet ville være absurd. Hvis jeg skal være ærlig, så tror jeg slet ikke det ville kunne være en mulighed for ham bare at slukke og gå hjem..
          Bestemt muligt.
          Men han signalerer bare passivitet udad til istedet for proaktivitet og aggressivitet. Og det må han sgu da vide at det pisser fans af i vores nuværende situation..
          Hvad positivitet kan han få ud af dette? Det er bare SÅ dumt og viser endnu engang hvad ledelsen mener om os fans

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
            Jeg skal ikke kunne sige dig, præcis hvornår han tog hjem, men jeg ved, at han og alle andre, der skal involveres for at kunne gennemføre transfer både ind og ud var tilgængelige til sidste sekund og havde adgang til de nødvendige redskaber. Ved godt, at det ikke passer så godt ind i kritikken, men det er faktum.
            Jeg er ikke i tvivl om at han gør hvad han kan, spørgsmålet går vel mere på evnerne.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Jeg skal ikke kunne sige dig, præcis hvornår han tog hjem, men jeg ved, at han og alle andre, der skal involveres for at kunne gennemføre transfer både ind og ud var tilgængelige til sidste sekund og havde adgang til de nødvendige redskaber. Ved godt, at det ikke passer så godt ind i kritikken, men det er faktum.
              Hvordan kan du sige, at det er faktum? Hvis det ikke passer, at Jesper Hansen kørte hjem før tid både det her transfervindue og i sommers, hvorfor i alverden siger de det så selv? Jeg forstår simpelthen ingenting.

              Her klokken lidt over 7, siger han, at han har lukket det.
              http://www.tv2fyn.dk/artikel/jesper-...il-overlevelse

              Det samme gjorde han i sommers før tid.
              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-forstaerkning

              Så hvad er det, jeg ikke forstår?

              Comment


                Jeg synes også signalværdien i det er problemet... Især med de de signaler der ellers blev sendt igennem vinduet, og med den overligger der blev sat, som vi hurtigt kan blive enige om ikke var ret høj...
                Det bliver sgu lidt et signal om opgivenhed der sendes ud, fremfor et signal om at vi virkelig prøvede...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Problemet er kommunikationen, som jo sejler rundt, og er helt ude af trit med virkelighedsopfattelsen og fans forventninger. Først siger man, at der skal forstærkes, at man vil styrket ud af vinduet. Så står man på sidste dag, med i bedste fald status quo, jeg mener vi er svækket, og siger flere timer før vinduet lukker, at alt er godt og man er tilfreds, og man ikke vil gøre mere. Hvad er det for et signal at sende? man kunne sgu da i det mindste vente til dagen efter, og så sige, at man ikke synes, markedet var godt nok. Men at sige det flere timer før, signalerer at man går væk fra sine udmeldinger, at man har mistet grebet om virkeligheden, at man reelt ikke har gjort noget.

                  Det er så skidt, og endnu et søm i den ligkiste, hvor forholdet mellem klub og fans ligger i.
                  Fuldstændig enig. Og at det så viser sig bag efter at man gik efter en FCN reserve.. Tja.. De er altså bare OVERHOVEDET ikke i øjnhøjde med os fans.
                  De er hævet over os og betragter os som nogen der kun skal være der for dem. Og ikke omvendt..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                    Problemet er kommunikationen, som jo sejler rundt, og er helt ude af trit med virkelighedsopfattelsen og fans forventninger. Først siger man, at der skal forstærkes, at man vil styrket ud af vinduet. Så står man på sidste dag, med i bedste fald status quo, jeg mener vi er svækket, og siger flere timer før vinduet lukker, at alt er godt og man er tilfreds, og man ikke vil gøre mere. Hvad er det for et signal at sende? man kunne sgu da i det mindste vente til dagen efter, og så sige, at man ikke synes, markedet var godt nok. Men at sige det flere timer før, signalerer at man går væk fra sine udmeldinger, at man har mistet grebet om virkeligheden, at man reelt ikke har gjort noget.

                    Det er så skidt, og endnu et søm i den ligkiste, hvor forholdet mellem klub og fans ligger i.
                    Det synspunkt forstår jeg godt. Jeg var "glad" for udmeldningen, fordi det punkterede spændingsboblen, og gav mere mig mere tid til at absorbere skuffelsen (selvom jeg self stadig sad oppe til midnat, for hvad nu hvis...). Havde personligt været mere irriteret kl 24, hvis der intet var sket og ingen udmeldinger kommet, men det er en smagssag.
                    Nu får han jo også meget kritik herinde for, at hans udmeldinger er ude af trit med virkeligheden, det var den del, hvor han proklamerede, at vinduet var lukket jo så ikke.
                    Som sagt forstår jeg godt synspunktet med at signalere, at man forsøgte til det sidste, men jeg tror ikke, at det i sidste ende havde givet mindre kritik (medgiver, at det er en påstand, der ikke kan bevises)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Jeg er ikke i tvivl om at han gør hvad han kan, spørgsmålet går vel mere på evnerne.
                      Det har han jo tydeligvis ikke. Han har haft 3,5 år til at vise det nu og vi har stort set ikke rykket os en tøddel..
                      Så kan man argumentere for dit og dat. Men i sidste ende er det resultaterne der tæller. Og de taler et tydeligt sprog

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                        Hvordan kan du sige, at det er faktum? Hvis det ikke passer, at Jesper Hansen kørte hjem før tid både det her transfervindue og i sommers, hvorfor i alverden siger de det så selv? Jeg forstår simpelthen ingenting.

                        Her klokken lidt over 7, siger han, at han har lukket det.
                        http://www.tv2fyn.dk/artikel/jesper-...il-overlevelse

                        Det samme gjorde han i sommers før tid.
                        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-forstaerkning

                        Så hvad er det, jeg ikke forstår?
                        At han ikke forventer, at der sker mere, er jo ikke det samme som, at han lukker og slukker butikken.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Det har han jo tydeligvis ikke. Han har haft 3,5 år til at vise det nu og vi har stort set ikke rykket os en tøddel..
                          Så kan man argumentere for dit og dat. Men i sidste ende er det resultaterne der tæller. Og de taler et tydeligt sprog
                          Jesper har rykket os. Nedad.
                          OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                            Det synspunkt forstår jeg godt. Jeg var "glad" for udmeldningen, fordi det punkterede spændingsboblen, og gav mere mig mere tid til at absorbere skuffelsen (selvom jeg self stadig sad oppe til midnat, for hvad nu hvis...). Havde personligt været mere irriteret kl 24, hvis der intet var sket og ingen udmeldinger kommet, men det er en smagssag.
                            Nu får han jo også meget kritik herinde for, at hans udmeldinger er ude af trit med virkeligheden, det var den del, hvor han proklamerede, at vinduet var lukket jo så ikke.
                            Som sagt forstår jeg godt synspunktet med at signalere, at man forsøgte til det sidste, men jeg tror ikke, at det i sidste ende havde givet mindre kritik (medgiver, at det er en påstand, der ikke kan bevises)
                            Det ville have betydet noget for mig. Jeg vil bedre kunne have forstået det hvis man havde givet alt indtil lukketid. Og måske endda dagene efter..

                            Men vinderen har altid ret og får snart at se hvem der var den klogeste

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                              Det synspunkt forstår jeg godt. Jeg var "glad" for udmeldningen, fordi det punkterede spændingsboblen, og gav mere mig mere tid til at absorbere skuffelsen (selvom jeg self stadig sad oppe til midnat, for hvad nu hvis...). Havde personligt været mere irriteret kl 24, hvis der intet var sket og ingen udmeldinger kommet, men det er en smagssag.
                              Nu får han jo også meget kritik herinde for, at hans udmeldinger er ude af trit med virkeligheden, det var den del, hvor han proklamerede, at vinduet var lukket jo så ikke.
                              Som sagt forstår jeg godt synspunktet med at signalere, at man forsøgte til det sidste, men jeg tror ikke, at det i sidste ende havde givet mindre kritik (medgiver, at det er en påstand, der ikke kan bevises)
                              Han ville stadig ha' fået den samme mængde BERETTIGET kritik, som han altid har fået; det er bare uheldigt for ham, at han åbnede sig selv for MERE, med den approach. Signalværdier har det med at gøre det ved folk. Det er rigtigt at folk havde været pissed either way; men igen det er altså ikke grebet ud af den blå luft.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                                Jesper har rykket os. Nedad.
                                På det parameter har han tydeligt succes

                                Comment

                                Working...
                                X