Oprindeligt indsendt af Sheed
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jesper Hansen
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ja jeg ser det stort set heller ikke mere. Men mon ikke at de stadig ville rydde sendefladen hvis sportsdirektøren i BIF fik nye vinterdæk på bilen i morgen...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Helt enig. Det er rigtigt god stil, at JH er så ærlig omkring sin egen rolle. Jeg har jo tidligere været fortaler for, at man kunne have ham ansat i en mere administrativ rolle, og at man så havde en anden mand der stod med det sportslige ansvar. Det lyder næsten også som om, at man har prøvet at tilbyde ham noget lignende, men respekt for, at han hellere vil noget andet. Man kan sige mange ting, om det arbejde JH har leveret for klubben, men jeg har ubetinget respekt for de værdier han har stået for.
Leave a comment:
-
TV2 Sporten er jo en skændsel efterhånden, når det kommer til dækning af fodbold, især dansk fodbold. Det er jo reelt kun landsholdet og CL der interesserer dem, de gider jo ikke engang længere betale for at have rettighederne til at måtte dække Superligaen som mediepartner, ligesom DR gør det. At se sportnyheder på TV2 er desværre blevet irrelevant, med mindre man er glødende håndboldfan.
Leave a comment:
-
Helt enig. Det er rigtigt god stil, at JH er så ærlig omkring sin egen rolle. Jeg har jo tidligere været fortaler for, at man kunne have ham ansat i en mere administrativ rolle, og at man så havde en anden mand der stod med det sportslige ansvar. Det lyder næsten også som om, at man har prøvet at tilbyde ham noget lignende, men respekt for, at han hellere vil noget andet. Man kan sige mange ting, om det arbejde JH har leveret for klubben, men jeg har ubetinget respekt for de værdier han har stået for.
Mon ikke han havner i Horsens igen
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægStort tillykke til Tv2 sporten der totalt ignorerede dagens OB nyhed tiltrods for at programmet varer 15 min
Leave a comment:
-
Når man ser interviewet er det helt klart det indtryk jeg får. At hans arbejde er gjort og ved det kræver en anden at tage OB til næste skridt rent sportsligt.
Det har jeg den dybeste respekt for og det er måske den største ting han kan gøre for OB fremadrettet. Det er satme en mand med karakter.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægStort tillykke til Tv2 sporten der totalt ignorerede dagens OB nyhed tiltrods for at programmet varer 15 min
Leave a comment:
-
Stort tillykke til Tv2 sporten der totalt ignorerede dagens OB nyhed tiltrods for at programmet varer 15 min
- Likes 1
Leave a comment:
-
Når man ser interviewet er det helt klart det indtryk jeg får. At hans arbejde er gjort og ved det kræver en anden at tage OB til næste skridt rent sportsligt.
Det har jeg den dybeste respekt for og det er måske den største ting han kan gøre for OB fremadrettet. Det er satme en mand med karakter.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
Det er egentligt ret bemærkelsesværdigt, og respekt for det, at JH erkender sine mangler. Han har fået løst de organisatoriske ting omkring akademi, faciliteter, samt stabiliseret klubben, og så har han simpelthen ikke evnerne til at rekruttere på et niveau, så det kan løfte OB yderligere. Han giver sådan set sine kritikere ret i, at han netop ikke er stærk nok til at løfte sportsligt, men at han har sine styrker i det politiske og organisatoriske spil.
Kritikken hermed bekræftet, og så kan han da godt få et klap på skuldrene for de gode ting og det store arbejde. Men fint at komme videre nu, JH kan ikke løfte os mere.
- Likes 1
Leave a comment:
-
En lille afstemning på Tipsbladet om Troels B eller andre bliver sportsdirektør i OB
https://www.tipsbladet.dk/afstemning...direktoer-i-ob
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
Det er egentligt ret bemærkelsesværdigt, og respekt for det, at JH erkender sine mangler. Han har fået løst de organisatoriske ting omkring akademi, faciliteter, samt stabiliseret klubben, og så har han simpelthen ikke evnerne til at rekruttere på et niveau, så det kan løfte OB yderligere. Han giver sådan set sine kritikere ret i, at han netop ikke er stærk nok til at løfte sportsligt, men at han har sine styrker i det politiske og organisatoriske spil.
Kritikken hermed bekræftet, og så kan han da godt få et klap på skuldrene for de gode ting og det store arbejde. Men fint at komme videre nu, JH kan ikke løfte os mere.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
Min kommentar var nu egentligt rettet imod "alle der er negative er subjektive, positivitet er udpræget objektiv" rytteren PNL, ikke dig. Din mening er dog også en subjektiv vurdering, ligesom min er, men "Hr. Alle negative er idioter" skulle lige prikke lidt til bikuben.
MvH ChrisOB
Leave a comment:
Leave a comment: