Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Okay. Det er bare en lidt grov beskyldning at komme med, synes jeg. Det er virkeligt uprofessionelt, hvis han lader det have inflydelse på præstationerne (især på kampdag).
    Jeg synes ikke, at jeg beskylder nogen for noget. Jeg glæder mig kun over, at KEP og AMC har fået dejlige og sunde børn. Jeg siger bare, at det tilsyneladende har en meget negativ effekt på nogle fodboldspilleres karriere. Det kan være, at man er træt, fordi man var oppe om natten, men det kan jo også være, at man trækker sig lidt i tacklinger og i det hele taget begynder at tænke sig lidt om, fordi man har fået et ansvar for et andet menneske, hvilket er helt forståeligt.

    Men KEP er ikke den samme, som han var for to år siden. Faktisk vil jeg sige, at han er en skygge af sig selv.
    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
      Jeg synes ikke, at jeg beskylder nogen for noget. Jeg glæder mig kun over, at KEP og AMC har fået dejlige og sunde børn. Jeg siger bare, at det tilsyneladende har en meget negativ effekt på nogle fodboldspilleres karriere. Det kan være, at man er træt, fordi man var oppe om natten, men det kan jo også være, at man trækker sig lidt i tacklinger og i det hele taget begynder at tænke sig lidt om, fordi man har fået et ansvar for et andet menneske, hvilket er helt forståeligt.

      Men KEP er ikke den samme, som han var for to år siden. Faktisk vil jeg sige, at han er en skygge af sig selv.
      Du skrev da ret direkte, at han skulle op om natten, så han ikke kan styre forsvaret dagen efter. Fodboldspillere får en god løn for ikke så mange timers arbejde, til gengæld skal de så også tilrettelægge deres hverdag udenom, så de har de optimale forudsætninger for at præstere til træning, men selvfølgelig især til kamp. Hvis KEP ikke er i stand til at styre forsvaret, fordi han skifter bleer om natten, som du meget kraftigt insinurede, så er det virkeligt uprofessionelt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
        Og som får små børn og koner, der kræver, at de står op om natten og skifter ble, selv om de skal styre et forsvar næste dag.
        Er der andre fordomme, forsimplinger og generaliseringer du gerne vil af med.
        Afrikanere og "koner" har du været forbi ... ellers noget?
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Er der andre fordomme, forsimplinger og generaliseringer du gerne vil af med.
          Afrikanere og "koner" har du været forbi ... ellers noget?
          Luv u! :D
          OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
            Luv u! :D
            U R like Trump

            Comment


              For at blive ved selve pointen, så synes jeg den er ganske valid...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                Okay. Det er bare en lidt grov beskyldning at komme med, synes jeg. Det er virkeligt uprofessionelt, hvis han lader det have inflydelse på præstationerne (især på kampdag).
                Er det noget man selv styrer..? altså, han er blevet far, det kan da ikke andet end påvirke ens hverdag...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  For at blive ved selve pointen, så synes jeg den er ganske valid...
                  Den er jo valid, hvis han rent faktisk får spoleret sin nattesøvn, så han ikke kan præstere optimalt. Men det er jo et kæmpe stort HVIS, når man bare slynger det ud, uden at vide noget som helst om, hvordan det rent faktisk forholder sig.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Er det noget man selv styrer..? altså, han er blevet far, det kan da ikke andet end påvirke ens hverdag...
                    Selvfølgelig påvirker det ens hverdag, men man kan da godt styre, om/hvem der står op om natten og skifter bleer. Lars Jacobsen svarer meget kontant på, hvordan det fungerer for en professionel fodboldspiller her, hvis du er interesseret: http://www.mediano.nu/oversigt/2016/...oldministeriet (54 min.)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                      Selvfølgelig påvirker det ens hverdag, men man kan da godt styre, om/hvem der står op om natten og skifter bleer. Lars Jacobsen svarer meget kontant på, hvordan det fungerer for en professionel fodboldspiller her, hvis du er interesseret: http://www.mediano.nu/oversigt/2016/...oldministeriet (54 min.)
                      Det er jeg da enig i, men KEP kan jo stadig godt vågne af barnegråd, selvom han ikke skal op og skifte bleer... Er der sygdom hos barnet er det jo heller ikke sikkert han bare vender sig om og sover videre, eller hvis konen er syg, så er han nød til at stå op, kamp eller ej... som jeg så også lige kunne høre LJ sige, og fuldt op med at "børn er en udfordring"... og så er vi egentlig tilbage ved "start"...

                      ... men tak for linket, det er lidt som Brian Holm engang sagde det... Hvis jeg har været ude og træne 150 km i regnevejr, så kan det jo ikke nytte noget at jeg skal til at ud og handle eller skifte bleer... Det er en gammeldags kultur, og det er man nød til...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                        Den er jo valid, hvis han rent faktisk får spoleret sin nattesøvn, så han ikke kan præstere optimalt. Men det er jo et kæmpe stort HVIS, når man bare slynger det ud, uden at vide noget som helst om, hvordan det rent faktisk forholder sig.
                        Set specifikt ud fra det punkt, så er jeg enig... må så indrømme jeg tog Troopers indlæg som en overordnet pointe, at hverdagen ændre sig når der kommer småfolk til... Optakten til en kamp varer hele ugen, ikke kun 8 timer...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Måske et dumt tidspunkt at bringe disse spørgsmål på banen her 15 timer før deadline af transfervinduet - fokus bør være andre steder men ..

                          Hvad er der af minimumskrav til JH fra ledelsen for at opfylde sin kontrakt?

                          Er minimum at nå top6 og hvad sker der hvis/når vi når det punkt hvor det ikke kan lade sig gøre matematisk?
                          Bliver han fyret og får vi så en ny sportschef før sommerens vindue?
                          Kigger bestyrelsen efter en eller skal man først i gang med det hvis/når det sker?

                          Er minimum at blive i rækken og hvad sker der hvis/når vi når det punkt hvor det ikke kan lade sig gøre matematisk?
                          Bliver han fyret og får vi så en ny sportschef før sommerens vindue?
                          Kigger bestyrelsen efter en eller skal man først i gang med det hvis/når det sker?

                          Er det bare Happy go lucky uanset resultatet for denne sæson?

                          Hvad vil det gøre for brandet OS&E hvis OB rykker ned?

                          Trænere er blevet fyret for mindre ...
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Måske et dumt tidspunkt at bringe disse spørgsmål på banen her 15 timer før deadline af transfervinduet - fokus bør være andre steder men ..

                            Hvad er der af minimumskrav til JH fra ledelsen for at opfylde sin kontrakt?

                            Er minimum at nå top6 og hvad sker der hvis/når vi når det punkt hvor det ikke kan lade sig gøre matematisk?
                            Bliver han fyret og får vi så en ny sportschef før sommerens vindue?
                            Kigger bestyrelsen efter en eller skal man først i gang med det hvis/når det sker?

                            Er minimum at blive i rækken og hvad sker der hvis/når vi når det punkt hvor det ikke kan lade sig gøre matematisk?
                            Bliver han fyret og får vi så en ny sportschef før sommerens vindue?
                            Kigger bestyrelsen efter en eller skal man først i gang med det hvis/når det sker?

                            Er det bare Happy go lucky uanset resultatet for denne sæson?

                            Hvad vil det gøre for brandet OS&E hvis OB rykker ned?

                            Trænere er blevet fyret for mindre ...
                            Jeg er ikke i tvivl om at en nedrykning vil være dyr , rigtig rigtig dyr på fanfronten især grundet den måde JH har gravet en kløft mellem klub og fans
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Brandet OSE er allerede rigeligt skadet, synes jeg. Fem sæsoner med bundplaceringer og dårlige ansættelser og nu i nedrykningsfare og utilfredse fans og nedgang i betalende publikum trods billigere billetter. Desuden det tiltuskede tilskud til Sting-Simon koncerten. Plus det løse.
                              Men klart, det kan blive endnu værre med nedrykning.

                              Hvis holdet fortsætter med ikke at kunne score mål, tror jeg ikke bestyrelsen kan have mere tillid til i al fald Jesper Hansen. Gad vide hvad spillerne synes om ham?

                              Jeg tror Jesper kan blive fyret når som helst det går op for bestyrelsen at han også fejlede i dette transfer (hvis han altså gør det?). Og mon ikke der så vil være et stort pres på stadion.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                                Brandet OSE er allerede rigeligt skadet, synes jeg. Fem sæsoner med bundplaceringer og dårlige ansættelser og nu i nedrykningsfare og utilfredse fans og nedgang i betalende publikum trods billigere billetter. Desuden det tiltuskede tilskud til Sting-Simon koncerten. Plus det løse.
                                Men klart, det kan blive endnu værre med nedrykning.

                                Hvis holdet fortsætter med ikke at kunne score mål, tror jeg ikke bestyrelsen kan have mere tillid til i al fald Jesper Hansen. Gad vide hvad spillerne synes om ham?

                                Jeg tror Jesper kan blive fyret når som helst det går op for bestyrelsen at han også fejlede i dette transfer (hvis han altså gør det?). Og mon ikke der så vil være et stort pres på stadion.
                                Jo hvis kontrollerne ikke napper bannerne

                                Comment

                                Working...
                                X