Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    jegsynes det er en ok, og ret præcis evaluering af de 11 kampe. Han fortæller det som det er, både for offensiven og defensiven, JH og OB lader til at bevare fokus på opfylde målet om en solid midterpacering, og lur mig så om ikke de gerne snupper 5 pladsen med hvis den er inden for rækkevidde, men uden at der skal satses økonomisk og investeres i spillere som måske ikke kan give en kort- og langsigtet gevinst.

    Kan du forklare hvor du mener der er "kommet sukker i"
    I min egen optik, så er der "kommet sukker i", hvis han tror, at det udelukkende er et spørgsmål om arbejde, før en defensiv kan fungere. Vi er det hold, der har lukket flest mål ind. Det havde klædt ham at anerkende dette faktum og beklage endnu mere overfor de folk, der fulgte med foran skærmen - og ikke mindst de folk, der tog til Aalborg, Esbjerg, Fredericia og Haderslev. Selvfølgelig med den tvist, at selvfølgelig arbejder man på at undgå disse snittere i fremtiden. Jeg tror så, at der ikke skal meget til, før vi igen ryger ind i dem; p.g.a mandskabsproblemer, som sportsdirektøren er ansvarlig for.

    Der er ikke mange nuancer ved at tabe så stort, og lukke så mange mål ind på så kort tid. Det er sort/hvidt. Det er bare ikke godt nok. Og at modstanderne straffer os hænger sammen med den mængde plads, de også har fået til at udføre flere af de aktioner, der har ført til målene. Og de foræringer visse af vores spillere direkte har givet, simpelthen fordi deres bundniveau er for lavt.

    Men den diskussion har vi jo haft. Det er fedt, at der er en tro på det; og endvidere har han jo faktisk noget at hænge forhåbninger på, i og med vores angreb er så godt, som det er, og en midtbane i fremgang. Men det forsvar dér går ud over det, jeg ville kalde "udsving". Det er en akilleshæl af de helt store, og det skal forbedres her om et par måneder. Ellers kan det hurtigt trække vores udvikling ned.
    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Det der er ikke en evaluering, det er et positivt indspark fra JH... hvilket også er fair nok/fint nok...

      Havde det været en præcis evaluering, der fortalte det som det var, så ville han jo ikke kun nævne de ting hvor det går frem/er positiv/hvor vi er med i top... Jeg ved heller ikke hvad en solid midterplacering er, kun hvad en midterplacering er, samt at der ikke har været ret meget "solidt" over den her i første 1/3... Jo mon ikke de gerne nuppede en 5 plads hvis det var, hvem ville ikke gøre det...

      Det er der kommet i mange steder, feks. når han helt undlader at nævne det mindste om vi er det hold der lukker flest mål ind, men at vi samtidig skal juble over en spiller der har lavet 6 assists, ja så er det klart at så er det sukkeret der bærer den kop the...
      han nævner da de store udsving der er, det er imø en erkendelse af at der stadig er plads til forbedring især i den defensive del af spillet Det ser vi netop i disse dage at der bliver arbejdet intensivt med i form af div. prøvetræninger med spillere på div. pladser. Der er fokus på den del af spillet også er jeg sikker på. Jeg synes stadig det er et godt og positivt "indspark" som giver grobund for optimisme
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Hæfter mig ved den her sætning:

        "Her har forskellene mellem store nederlag og store sejre ikke været ret stor"

        Det har da i mine øjne været som nat og dag?
        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          Hæfter mig ved den her sætning:

          "Her har forskellene mellem store nederlag og store sejre ikke været ret stor"

          Det har da i mine øjne været som nat og dag?
          cifrene antyder ganske rigtigt nat og dag. Jeg mindes efter kampen i Haderslev at chance fordelingen efter 35 min var 3-2 i deres favør, og stillingen på tavlen var 3-0. Vores angreb havde så ikke haft effektiviteten og kynismen...det havde de andre, så på den led er det da sandt nok hvad JH siger. EfB kampen var klart godkendt i 2. halvleg og den kunne med lidt held have kastet et bedre resultat af sig. AaB kampen var en overmatchning på dagen hvor de score 2 gange sent i kampen, lidt på samme måde som FCN blev kørt over sidst. Det drejer sig imø. om det "forbudte" ord "nuancer"
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            han nævner da de store udsving der er, det er imø en erkendelse af at der stadig er plads til forbedring især i den defensive del af spillet Det ser vi netop i disse dage at der bliver arbejdet intensivt med i form af div. prøvetræninger med spillere på div. pladser. Der er fokus på den del af spillet også er jeg sikker på. Jeg synes stadig det er et godt og positivt "indspark" som giver grobund for optimisme
            Ja det kan jeg godt se, men synes så som sagt at han hælder godt med sukker i... Er der ikke altid det, det er vel en af de helt grundlæggende ting for en sportsdirektør...
            Fint indspark, men ikke seriøst at kalde det en status eller mere end det...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
              Hæfter mig ved den her sætning:

              "Her har forskellene mellem store nederlag og store sejre ikke været ret stor"

              Det har da i mine øjne været som nat og dag?
              Det er så et andet eksempel ja... det skal godt nok sødes ret godt det der for at det glider ned...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                cifrene antyder ganske rigtigt nat og dag. Jeg mindes efter kampen i Haderslev at chance fordelingen efter 35 min var 3-2 i deres favør, og stillingen på tavlen var 3-0. Vores angreb havde så ikke haft effektiviteten og kynismen...det havde de andre, så på den led er det da sandt nok hvad JH siger. EfB kampen var klart godkendt i 2. halvleg og den kunne med lidt held have kastet et bedre resultat af sig. AaB kampen var en overmatchning på dagen hvor de score 2 gange sent i kampen, lidt på samme måde som FCN blev kørt over sidst. Det drejer sig imø. om det "forbudte" ord "nuancer"
                Koval havde en god redning allerede i starten af kampen, så det kan ikke have været sådan at det var 3 skud 3 mål til dem.

                Indstilling, selvtillid, osv... alle de der andre vinkler, eller nuancer, det tæller altså også en hel del... og vi har optrådt som om det er foregået i 2 forskellige universer...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  noget af en tynd kop te - er helt med på JH ikke skal tale os ned under gulvbrædderne eller gøre os dårligere end vi er, men hvad med bare en smule realisme; 3 katastrofalt dårlige præstationer omtales som om det er ingenting og forsvaret der har været alt andet end overbevisende, der er lukket 21 mål ind i 11 kampe, det er dårligst i suppen (sammen med Hobro der lægger sidst) bliver forbigået i tavshed.

                  Men ja angrebet ser godt ud, næstmest scorende i ligaen er vi, Falk har godt gang i assist og makrini bliver bedre og bedre - det er da bestemt positivt. Og holder vi pointsnittet resten af sæsonnen skulle vi nok kunne sikre os en 6-7 plads i god afstand til stregen.
                  Og det er da lækkert.
                  - at vi så skal starte mere eller mindre forfra næste sæson igen - det er åbenbart ikke så vigtigt for JH

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    Hæfter mig ved den her sætning:

                    "Her har forskellene mellem store nederlag og store sejre ikke været ret stor"

                    Det har da i mine øjne været som nat og dag?
                    ja at man kan få sig selv til at sige der ikke er ret stor forskel fatter jeg heller intet af. Indrøm dog bare hvad vi alle kan se; bundniveauet er latterligt lavt modsat er top niveauet ret godt ;)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      cifrene antyder ganske rigtigt nat og dag. Jeg mindes efter kampen i Haderslev at chance fordelingen efter 35 min var 3-2 i deres favør, og stillingen på tavlen var 3-0. Vores angreb havde så ikke haft effektiviteten og kynismen...det havde de andre, så på den led er det da sandt nok hvad JH siger. EfB kampen var klart godkendt i 2. halvleg og den kunne med lidt held have kastet et bedre resultat af sig. AaB kampen var en overmatchning på dagen hvor de score 2 gange sent i kampen, lidt på samme måde som FCN blev kørt over sidst. Det drejer sig imø. om det "forbudte" ord "nuancer"
                      Seriøst?
                      Mod AaB var OB helt væk. Det samme gjorde sig gældende mod SønderjyskE. Og OB var kørt så langt ned under jorden af EfB i 1. halveg, at de nær havde endt hos kinøjserne. 2. var bedre - EfB gad jo heller ikke spille mere bold i den kamp.

                      Så er jeg pænt ligeglad med, hvad såkaldte "statistikker" måtte sige om skud på mål og chancer osv....jeg ved, hvad mine øjne så. Og det var ikke kønt.
                      Mvh Kent

                      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                        Seriøst?
                        Mod AaB var OB helt væk. Det samme gjorde sig gældende mod SønderjyskE. Og OB var kørt så langt ned under jorden af EfB i 1. halveg, at de nær havde endt hos kinøjserne. 2. var bedre - EfB gad jo heller ikke spille mere bold i den kamp.

                        Så er jeg pænt ligeglad med, hvad såkaldte "statistikker" måtte sige om skud på mål og chancer osv....jeg ved, hvad mine øjne så. Og det var ikke kønt.
                        den er klart nok sat på spidsen for lige som at antyde at det til tider er små ting i kampene der skal gå anderledes før vi har et andet resultat...jeg vil da gerne give ret ret at det ikke har været specielt kønt de kampe der, og er der da også selv inde på at AaB kampen var en reel overmatchning på dagen. HVIS det er rigtig at EfB ikke gad spille mere, er det jo ikke OBs fejl, men der imod EfBs, og det havde andre hold måske straffet hårdere. På samme måde som da OB tabte til Haderslev med 6-5 efter en 5-1 føring for år tilbage.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          den er klart nok sat på spidsen for lige som at antyde at det til tider er små ting i kampene der skal gå anderledes før vi har et andet resultat...jeg vil da gerne give ret ret at det ikke har været specielt kønt de kampe der, og er der da også selv inde på at AaB kampen var en reel overmatchning på dagen. HVIS det er rigtig at EfB ikke gad spille mere, er det jo ikke OBs fejl, men der imod EfBs, og det havde andre hold måske straffet hårdere. På samme måde som da OB tabte til Haderslev med 6-5 efter en 5-1 føring for år tilbage.
                          Men når vi taber så stort og så i flere kampe så er det jo ikke "små ting" der skulle have gået anderledes....jo så havde vi måske kun tabt 2-0 eller 3-0 havde stadig betydet 0 point.
                          En ting er nederlaget noget andet er det forfærdeligt lave bundniveau der førte til de nederlag. Og det er selvfølgelig det værste i alt det her. Havde man tabt 2-0 til AaB i Aalborg efter en god indsats ja så var det jo hvad det var.....den slags sker. Men at bunden i den grad gik ud af holdet.....det må sgutte ske.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            Men når vi taber så stort og så i flere kampe så er det jo ikke "små ting" der skulle have gået anderledes....jo så havde vi måske kun tabt 2-0 eller 3-0 havde stadig betydet 0 point.
                            En ting er nederlaget noget andet er det forfærdeligt lave bundniveau der førte til de nederlag. Og det er selvfølgelig det værste i alt det her. Havde man tabt 2-0 til AaB i Aalborg efter en god indsats ja så var det jo hvad det var.....den slags sker. Men at bunden i den grad gik ud af holdet.....det må sgutte ske.
                            det er helt korrekt at det ikke må ske, og vi ser jo også at der arbejdes på løsninger for at afhjælpe det. så der er med sikkerhed fokus på det område også, ellers ville Kent ikke være opgaven voksen. Der trænes helt sikkert med nuværende trup i at ændre det, udover at der tilsyneladende ses på spillere der kan bidrage med det i fremtiden. Holdet har jo præsteret gode forsvarskampe bl.a. mod FCK, som jeg synes mundede ud en fortjent sejr, så det er ikke fordi holdet ikke kan spille til 0
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              det er helt korrekt at det ikke må ske, og vi ser jo også at der arbejdes på løsninger for at afhjælpe det. så der er med sikkerhed fokus på det område også, ellers ville Kent ikke være opgaven voksen. Der trænes helt sikkert med nuværende trup i at ændre det, udover at der tilsyneladende ses på spillere der kan bidrage med det i fremtiden. Holdet har jo præsteret gode forsvarskampe bl.a. mod FCK, som jeg synes mundede ud en fortjent sejr, så det er ikke fordi holdet ikke kan spille til 0
                              Det stiller jeg egenligt heller ikke spørgsmålstegn ved. For selvfølgelig arbejder de på at ændre det. Det er klart.
                              Men hvorfor JH mener han kan cruise henover emnet som om det er ingenting.....i en såkaldt status for første 1/3 af sæsonen hopper han let og ret uelegant henover nogle forfærdelige præstationer og et alt for lavt bundniveau som om det var ingenting.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                Det stiller jeg egenligt heller ikke spørgsmålstegn ved. For selvfølgelig arbejder de på at ændre det. Det er klart.
                                Men hvorfor JH mener han kan cruise henover emnet som om det er ingenting.....i en såkaldt status for første 1/3 af sæsonen hopper han let og ret uelegant henover nogle forfærdelige præstationer og et alt for lavt bundniveau som om det var ingenting.
                                jeg er ikke psykologiens mester, men det er måske for at holde det fokus på det positive, samtidig med at der arbejdes hårdt på blive bedre til det vi knap så gode til...
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X