Oprindeligt indsendt af Sheed
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jesper Hansen
Collapse
X
-
"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
-
Lad os håbe, at det var så skandaløst, så JH bliver hældt ud. Egentlig burde han fyres for inkompetence, men lever fint med andre grunde. http://www.bt.dk/superligaen/drama-u...ng-paa-stadion
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægLad os håbe, at det var så skandaløst, så JH bliver hældt ud. Egentlig burde han fyres for inkompetence, men lever fint med andre grunde. http://www.bt.dk/superligaen/drama-u...ng-paa-stadion"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægHan gør ikke noget for klubben, kun for sig selv
Aargh, det ved jeg sgu ikke, om jeg er enig med dig i. Jeg vælger i hvert fald at antage, at Jesper, som ansat i OB, vel gør det bedste han kan indenfor de rammer, der bliver udstukket til ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægAargh, det ved jeg sgu ikke, om jeg er enig med dig i. Jeg vælger i hvert fald at antage, at Jesper, som ansat i OB, vel gør det bedste han kan indenfor de rammer, der bliver udstukket til ham.Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.
― Lou Holtz
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægHan gør ikke noget for klubben, kun for sig selv
Problemet er bare at han ikke er dygtig nok til sit arbejde på rigtig mange parametre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlægEller det bedste ud fra de evner/netværk han har. Jeg er i den tro, at der var andre sportsdirektører i danmark der kunne få mere ud af de rammer der bliver udstukket Jesper Hansen.
Comment
-
Bare rolig. Jesper Hansen har som altid en plan. En genial plan! Nu lader han Makrini smutte gratis til sommer, men til gengæld har JH med sit fantastiske netværk en rigtig god joker i ærmet. Det er nemlig lykkedes ham at finde en rigtig elendig spiller i 1. Division, som han kan give en lang kontrakt, og så kan man jo ikke beskylde ham for, at der ikke har været en plan, VEL?
Og mon ikke også han finder noget billigt ragelse i en division et sted, som kan forstærke os MARKANT i angrebet? Vi kommer styrket ud ad transfervinduet! Vi har arbejdet længe og hårdt for at finde den rigtige spiller, og vi er nu meget stolte og glade for at kunne præsentere ANDERS JOCHUMSEN som ny angriber i OB.
Ja, undskyld min barnlighed, men jeg har nået et punkt, hvor Jesper Hansen og Kent Nielsen gerne må hoppe på at tog og forlade min ø i en forbandet fart.
FYR DEM BEGGE to FOR HELVEDE!OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg er en af de største modstandere af JH men her er jeg ikke enig.. Jeg tror han gør sit bedste og arbejder nat og dag for klubben..
Problemet er bare at han ikke er dygtig nok til sit arbejde på rigtig mange parametre
Jeg var så frustreret da jeg skrev.
Manden er inkompetent - det er jeg sikker på. Men naturligvis gør han hvad han kan.
Jeg kunne jo vælger at citere Ricardo " man er ikke forpligtet over ens evner".
Det er så bare surt, at NT/TC ikke har evnet at finde en mand med evnerne.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægJeg er heller ikke enig med mig selv her. :)
Jeg var så frustreret da jeg skrev.
Manden er inkompetent - det er jeg sikker på. Men naturligvis gør han hvad han kan.
Jeg kunne jo vælger at citere Ricardo " man er ikke forpligtet over ens evner".
Det er så bare surt, at NT/TC ikke har evnet at finde en mand med evnerne.
Now thats a good vending
Og det er jo netop det. Man er ikke forpligtiget over sine evner.....
Nogle kan det og andre kan det ikke... Nogen har den der fingerspitzgefühl.. Andre har ikke..
Her snakker jeg om det sportslige. Det med at købe de rigtige og sammensætte et hold..
Det har han bare ikke.. Og derfor skal han forfremmes eller fyresLast edited by fmprOB; 02-12-2016, 12:49.
Comment
-
Måske man skulle kigge mod sønderjydske efter en ny direktør ?
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...rjyske/6438265817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægMåske man skulle kigge mod sønderjydske efter en ny direktør ?
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...rjyske/6438265
Ja tør da ikke tænke på hvordan vi så ud trupmæssigt med JH ved styret hvis han kun havde Sdj spillerbudget
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa tør da ikke tænke på hvordan vi så ud trupmæssigt med JH ved styret hvis han kun havde Sdj spillerbudget817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDet udstiller JH's inkompetence endnu engang . Økonomien er ikke og har aldrig været en undskyldning for at lave dårlige handler . Der var godt nok en del forsvarstaler en overgang herinde og fra JH selv som prøvede at gøre det legalt i økonomiens tegn at lave elendige/ubrugelige handler .
Comment
Comment