Tak JH, Esbjerg foran - vi ligger nu sidst.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jesper Hansen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægjønne er kun en 2 årig så ikke en vi hænger så længe på.
Omvendt kan fester og aks kontrakter blive møgdyre hvis ikke de finder målnæsen igen. Da de signede dem for henholdsvis 4 og 5 år virkede det som en ret god ide - så var en stor del af angrebet på plads....men lige nu ser det kanp så godt ud.
- men de er jo altså ikke blevet dårligere fodboldspillere henover sommeren, så mon ikke de kan finde det frem igen (minus den indflydelse som falk naturligvis havde på deres spil)
Ja vi er lige dumpet ned som det hold med færrest scoringer i ligaen, efter at EfB nu scorede mod FcM... man må sige det pt. er dyre penge pr. mål vi smider til offensiven...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægDer er ingen hemmelighed, at jeg aldrig har set AK og RF som andet end 2-3. Angribere. Det blev jeg hånet for inden sæson start. Det var så en af de gange hvor jeg ville ønske at jeg tog fejl
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægSommeren 18 har aldrig føltes længere væk...
Ja vi er lige dumpet ned som det hold med færrest scoringer i ligaen, efter at EfB nu scorede mod FcM... man må sige det pt. er dyre penge pr. mål vi smider til offensiven...
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Utroligt, at Skovl Hansen skal agere ekspert om OB, når han har sin del af ansvaret for, at klubben har været hæmmet økonomisk, pga. hans vanvidskontrakter. At han så samtidigt skal kritisere kritikken, som han slet slet ikke har forstået eller sat sig ind i, så bliver niveauet for lavt. Intet nyt eller konstruktivt at hente der.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægUtroligt, at Skovl Hansen skal agere ekspert om OB, når han har sin del af ansvaret for, at klubben har været hæmmet økonomisk, pga. hans vanvidskontrakter. At han så samtidigt skal kritisere kritikken, som han slet slet ikke har forstået eller sat sig ind i, så bliver niveauet for lavt. Intet nyt eller konstruktivt at hente der.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægUtroligt, at Skovl Hansen skal agere ekspert om OB, når han har sin del af ansvaret for, at klubben har været hæmmet økonomisk, pga. hans vanvidskontrakter. At han så samtidigt skal kritisere kritikken, som han slet slet ikke har forstået eller sat sig ind i, så bliver niveauet for lavt. Intet nyt eller konstruktivt at hente der.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægTarveligt med alle de teasere om et stort emne, og så levere sådan en fesen omgang... Poul forstår overhovedet ingenting af JH kritikken, Frimann heller ikke den store forståelse for det...
Comment
Comment