Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Man of the Match - OB-Horsens, 28/4-17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Man of the Match - OB-Horsens, 28/4-17

    Jeg tror jeg smider den efter Desler.

    #2
    Desler og Tingager var gode igen. Men JJ for den for sit vanvittige utrolige vigtige mål

    Comment


      #3
      Alt i alt en ret så forfærdelig kamp, men Tingager får den fra mig af, og det gør han for sin lækre aflevering til Greve ved hans mål. Desler kunne ligeså godt have fået den. De to.

      Comment


        #4
        Tingager spillede en rigtig god kamp. Og Desler med mange energi og drive. Eller Greve for målet og stor indsats?
        Jeg giver den i dag til Barret. Ham spillede rigtig, rigtig god med mange hurtige løb og indlæg.
        Men det var tæt, svært at afgøre.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #5
          Tingager, klart bedste forsvarer - plus han bidrager med offensive ting. Desler viste gode ting, men er ret begrænset i sit spil. Men løbe, det kan han.

          Bedste spiller : Klart Tingager

          Comment


            #6
            Tingager eller Barret.
            Fordi Barret ikke var en del af deres mål, får han den sgu.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              #7
              Bedste spiller er Tingager. Hold op hvor var det godt at han ikke fik 3 dage.

              MoM er alligevel JJT for at redde sæsonen (... og mit nervesystem!)
              Last edited by ScouserTommy; 29-04-2017, 16:43.

              Comment


                #8
                Desler

                Comment


                  #9
                  Følgende spillere skal fremhæves:
                  - Fester, for et kæmpe løbearbejde, for at varetage den umulige rolle som targetmand og for assisten til sidst.
                  - JJ, løb 13,2 km og truede på vores kontraer hele anden halvleg, hvilket giver pote til sidst.
                  - Greve, scorer et fint mål og stort løbearbejde hele kampen. Hans løb med bold har fået langt mere speed og det var effektivt i går.
                  Desler, ikke helt så dominerende som sidste hjemmekamp, men stor kamp og afgørende løb til sidst.

                  Men MoM er JBL, han var med i alt fremadrettet og er virkelig blevet et våben ved vores sideskift. Rigtig mange angreb blev skabt af hans offensive løb.

                  Comment


                    #10
                    Hm for mig 3 klare kandidater - hvis man udelukkende ser på indsats: Desler, Barrett og Tingager. Greve gjorde det også godt, men har stadig for store udsving i evnen til at få kvalitet i slutproduktet (Ja selv målet var praktisk talt et dårligt slutprodukt).

                    Men da vi vinder i overtiden på et mål fra en OB dreng og redder os, så kan jeg ikke lade være med at give den til...

                    JJ

                    Varmer mit gamle OB hjerte op til 1000 grader.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      #11
                      JJT

                      Tingager har allerede fået den så mange gange, men næsten mest glad for at se Greves indsats. Han er på vej igen.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                        Men MoM er JBL, han var med i alt fremadrettet og er virkelig blevet et våben ved vores sideskift. Rigtig mange angreb blev skabt af hans offensive løb.
                        Jeg synes også Barret var god i går, men jeg tror samtidig han er den venstre back i OB's historie, som har løbet mest offside. Det skal han fandeme arbejde på, fordi det gør han rigtig skidt. Manglende overblik.

                        Hans indlæg fortjener også en finpudsning, og kan han løfte disse ting - så går han altså hen og bliver en rigtig god VB. Jeg er glad for at vi fik forlænget med ham, og nu håber jeg bare det lykkes at forlænge med Tingager, Joan og JJT - så vi kan tjene lidt knaster på dem om en sæson eller to.

                        Comment


                          #13
                          Egentlig vil jeg gerne give den til Tingager, da han endnu engang cementere, at han er vores dygtigste CB by far.
                          Men jeg giver den alligevel til Greve. Han kroner en enorm løbeindsats med et mål. Den kunne også nemt være gået til Thomasen. Dejligt med succes til vores egne drenge.
                          Hvem tror i er den næste til at slå igennem på førsteholdet?

                          Comment


                            #14
                            Greve er min MOM. Han har bare et drive med den bold som ingen andre i truppen har, med mere spilletid kan han stadig nå at blive rigtig god.

                            Tingager og JJ spiller også vildt godt. Olivers indhop er også på plussiden.
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                              Greve er min MOM. Han har bare et drive med den bold som ingen andre i truppen har, med mere spilletid kan han stadig nå at blive rigtig god.

                              Tingager og JJ spiller også vildt godt. Olivers indhop er også på plussiden.
                              Greve er "Falk light", og jeg må sige, at jeg længe har spekulæret over, hvornår han slår igennem, for jeg synes, at han har nok kvaliteter til at kune udvikle sig til en afgørende spiller for os. Han mangler lige lidt i de sidste berøringer og afleveringer, men det er jo typisk noget, der kommer med mere spilletid.

                              Comment

                              Working...
                              X