Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd :: OB – AC Horsens (28. april 2017)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ja-fucking-tak!!!

    Og så svedigt at Greve og JJT laver målene! Jeg kan virkelig så meget unde Greve at han scorer!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
      Den skal forlænges med mindst 2 år
      Jeg håber bare at man kører FCK modellen hvor man "aftaler" hvornår man smutter hvis det er muligt.. Altså når det drejer sig om de gode spillere..
      Ellers sælges man til højestbydende med 12 måneder tilbage

      Comment


        Uskøn forestilling at være vidne til, men fantastisk følelse og oplevelse på stadion, da JJT afgører kampen. Uanset hvad der er gået forud, er det altid sådanne øjeblikke, man vil mindes med stor glæde.

        Comment


          JJT, jeg er bøsse for en aften, hvis du vil fejre dit mål. TAK! :D
          OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Uskøn forestilling at være vidne til, men fantastisk følelse og oplevelse på stadion, da JJT afgører kampen. Uanset hvad der er gået forud, er det altid sådanne øjeblikke, man vil mindes med stor glæde.
            Kan ikke beskrive den følelse jeg fik da JJ scorede. Det må være det tætteste man kommer på lykke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
              JJT, jeg er bøsse for en aften, hvis du vil fejre dit mål. TAK! :D

              Comment


                Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                JJT, jeg er bøsse for en aften, hvis du vil fejre dit mål. TAK! :D
                Jeg har smækket kæresten i g-streng og de selvsiddende. Hun er på vej hjem til JJ og Greve. Så kan I jo lige hjælpes ad med JJ

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  Masser af reaktioner

                  http://www.ob.dk/artikel/reaktioner-...c-horsens.aspx

                  Comment


                    Magisk aften på stadion, ganske enkelt. Sidste gang noget lignende skete var scoring af nr 9 i overtiden mod Esbjerg sidste sæson, men dette er bare meget bedre...

                    Comment


                      Selv om mine børn synes det er den bedste kamp de har set, og der var sang hele vejen hjem i bilen, så er jeg lidt mere lunken over kampen. I store perioder synes jeg det var en lang gang alibi fodbold. Spil rundt om Horsens, ud i siderne, tilbage igen, starte forfra og så videre. Ingen tager den forbandede bold og driver den direkte fremad. Jeg ved godt, at det er sådan Kent Nielsen vil have de skal spille, men alt med måde. Et eksempel er der hvor Jønsson står på kanten af feltet og ikke løber direkte med bolden - han spiller den bagud, OB mister bolden og Horsens får et farligt angreb.

                      Jeg skældte også længe over startopstillingen. Hvorfor spiller Izunna ikke, nu hvor han endelig har fundet et anstændigt niveau? Ligesom AK ikke burde starte inde. Vi kunne jo også se, at der skete meget mere efter Oliver Lund om ind. Jeg er ærgerlig over at man ikke kan finde plads til ham og hans typer i OB. Vi må se om OB får købt en midtbanespiller der fylder noget mere. Så kan der godt blive en god sæson næste år.

                      Comment


                        Udover Randers-kampen den dårligste kamp i foråret. Vi lod et utroligt ringe Horsens-hold spille fodbold. Heldigvis er Horsens netop utroligt ringe, og derfor blev vi ikke straffet for det. Fuck, hvor fik de meget plads, og fuck hvor var de ringe til at udnytte det. Håber det lorte-hold rykker ned.

                        Men det er lige meget. For vi fik den klaret. Og næste drengebarn i familien skal hedde Jens Jacob:-) (OK, Mathias kan også accepteres:-)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          JJT: " ... jeg tænkte, at nu måtte det gode højreben sgu vise, hvad det duer til"

                          :-)
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Den var sgu godt nok hård ved nerverne den kamp i dag, og jeg nåede også at være et hav af steder i min tro på hvad det ville ende... Da vi kommer foran føler jeg mig sikker, den her vinder vi, men da vi rammer en usikker periode og Horsens score og det fortsætter efter pausen, der troede jeg de ville løbe med det. Så troede jeg at kampen ville dø ud og ende uafgjort, hvorefter jeg igen så Horsens tage den, og de kunne også have gjort det... men men men, i overtiden, og fra egen avl... Altså det var sgu et lille eventyr fra HC Andersens baghave :-)
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment

                            Working...
                            X