Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB vs Horsens, 28.4.17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Min mave slår knuder allerede...
    Mine nerver kværner igennem den her:

    http://imgur.com/gallery/ITFBLe6

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      #47
      Tverskov på midten og Greve på kant

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Tverskov på midten og Greve på kant
        ... og jeg næsten på galehus. Jeg er så nervøst det er ikke at holde ud.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #49
          Jesper Hansens ene indkøb er skadet og det andet har, som mange forudså, været mere eller mindre skadet siden sin ankomst. I dag ser vi tydeligt hvor vigtigt det havde været at have en angriber mere. AK er en af Superligaens ringeste angribere denne sæson.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlæg
            Han kan ikke sætte en mand af, han tager ingen dybdeløb, og han gør ikke de andre bedre (og jo, har set hans enlige stikning til Jønsson)
            Pudsigt som vores "statiske" højre kant scorer efter et dybdeløb i venstre side af feltet.
            Det er fair nok, at du ikke er imponeret af Greve, men det du ridser op som svagheder, er i mine øjne hans største styrker. Blik for spillet, linker godt op med de andre og er ret bevægelig.

            Comment


              #51
              vil da kun glæde mig at have taget fejl når han engang slår igennem som superligaspiller, selvom jeg ikke har ment at han har niveauet.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlæg
                vil da kun glæde mig at have taget fejl når han engang slår igennem som superligaspiller, selvom jeg ikke har ment at han har niveauet.
                Jeg anfægter ikke, at du synes, at han ikke har niveauet. Jeg synes bare, at du rammer helt ved siden af skiven, når du peger på, hvilke svagheder han har

                Comment

                Working...
                X