Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB vs Horsens, 28.4.17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB vs Horsens, 28.4.17

    Festersen siger vi kan tro på sejren fordi holdet tror på det.
    Så vil jeg gerne tro på Fester. Håber ham scorer - for os og sønnen.
    http://www.ob.dk/artikel/vi-fortjener-at-redde-os.aspx
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -


    #2
    Jeg må sgu ærligt indrømme, at jeg ikke kan tænke på andet end kampen i morgen. Det er sgu lidt svært at fokusere på sit arbejde, når der venter så klam en kamp.

    Er der nogen som har en opdatering på Casper? Det er skidt hvis Casper skal sidde ude sammen med Joan. Men jeg stoler på Festersen, og han må meget gerne lave to kasser - og det tror jeg også godt han kan. Han virker tændt, og så håber jeg bare den lille baby derhjemme giver ham en god nats søvn. Og hvad med Yao? Han bor også hjemme hos Festersen.. Kan han sove? :-D Tror i overhovedet han kan være aktuel for en startplads? Kan han spille kant, eller er han udelukkende i angrebet?

    Comment


      #3
      Yao kan formentlig godt spille kant. I 2. division. Måske 1. om nogle år.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlæg
        Yao kan formentlig godt spille kant. I 2. division. Måske 1. om nogle år.
        Så det du siger til mig er, at vi selvfølgelig anvender Greve i et eventuelt Casper fravær.

        Comment


          #5
          Njah.. synes ikke at Greve bidrager med særlig meget. Han er for statisk og langsom. Ville måske hellere prøve Festersen på kanten, da han både har drive og teknik, men så har vi selvfølgelig den udfordring at vi ikke har nogen angribere, da Joan er ude og AK gik mentalt på sommerferie engang i efteråret.
          Tror at jeg ville skubbe Desler op på kanten i det lønlige håb at vi kunne få nogle stikninger bag deres dybe 11 mands forsvar, OL på h. back og så Festersen og AK i front. Statistisk set burde AK snart score et mål..

          Comment


            #6
            Jeg ser denne

            Grytebust
            Lund KEP Tingager JBL
            Des Tver JJ Jønne
            AK Fester

            tror igen på at Jønne spiller en forfærdelig kamp men Kent holder fast i ham og alternativerne er små.. Tror desuden vi taber 1-0 på en klam dødbold og skal til Esbjerg uden selv at kunne afgøre vores skæbne

            Please kick in my teeth and prove me wrong

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlæg
              Njah.. synes ikke at Greve bidrager med særlig meget. Han er for statisk og langsom. Ville måske hellere prøve Festersen på kanten, da han både har drive og teknik, men så har vi selvfølgelig den udfordring at vi ikke har nogen angribere, da Joan er ude og AK gik mentalt på sommerferie engang i efteråret.
              Tror at jeg ville skubbe Desler op på kanten i det lønlige håb at vi kunne få nogle stikninger bag deres dybe 11 mands forsvar, OL på h. back og så Festersen og AK i front. Statistisk set burde AK snart score et mål..
              Hvad lægger du i ordet statisk? For umiddelbart er det noget af det sidste, som jeg ville beskrive Greve som

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlæg
                Njah.. synes ikke at Greve bidrager med særlig meget. Han er for statisk og langsom. Ville måske hellere prøve Festersen på kanten, da han både har drive og teknik, men så har vi selvfølgelig den udfordring at vi ikke har nogen angribere, da Joan er ude og AK gik mentalt på sommerferie engang i efteråret.
                Tror at jeg ville skubbe Desler op på kanten i det lønlige håb at vi kunne få nogle stikninger bag deres dybe 11 mands forsvar, OL på h. back og så Festersen og AK i front. Statistisk set burde AK snart score et mål..
                Hvor længer tror du Horsens vil stå dybt? De skal jo vinde. De kan selvfølgelig vælger, at tro på at vi ikke kan bryde dem ned (hvilket desværre ikke er utænkelig) og så afvente en dødbold. Jeg tror heller ikke de kommer susende. De ved jo godt, at vi er uden vores mest kreative spillere. Så risikoen for at vi score først og dermed tvinger dem frem er ikke overvældende.
                Jeg tror vi vinder stort, hvis vi får første mål.
                Hvis vi ikke har scoret efter en time, så vil jeg sige at det er 50/50 om de vinder, eller vi rider stormen af.
                Hvis Horsens score først , så taber vi sandsynligvis.

                Hvis vi taber, så ser jeg os som favorit til at blive nr. 14 på trods af den fremgang der var. Vi ville kommer uden momentum.

                Comment


                  #9
                  Jeg håber virkelig at AK sendes på bænken. Der må da være en eller anden u-19 spiller i klubben der har talent og gå-på-mod, som kan bibringe noget aggressivitet. Og så er jeg enig i Desler på kant, Lund på back

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                    Jeg håber virkelig at AK sendes på bænken. Der må da være en eller anden u-19 spiller i klubben der har talent og gå-på-mod, som kan bibringe noget aggressivitet. Og så er jeg enig i Desler på kant, Lund på back
                    Ryan spillede 90 min. i reserveholdskampen, det kunne også være spændende med ham på højreback - han er tildels meget offensiv, men jeg ved ikke hvor klar han er. Jeg er sikker på Kent nok skal træffe den rette beslutning.

                    Comment


                      #11
                      Ryan er truppens bedste højre back, men jeg var ikke sikker på at han var klar. Jeg kunne godt tænke mig Oliver Lunds engagement i netop denne kamp.

                      Comment


                        #12
                        Puha, Casper og Joan er ude..

                        http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...r-mod-horsens/

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                          Ryan er truppens bedste højre back, men jeg var ikke sikker på at han var klar. Jeg kunne godt tænke mig Oliver Lunds engagement i netop denne kamp.
                          Der tror jeg faktisk du har fat i noget - Oliver's motivation og professionalisme er som skabt til sådan en kamp. Han må også være sulten efter spilletid. Han ville garanteret gøre en rigtig fin figur.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                            Hvad lægger du i ordet statisk? For umiddelbart er det noget af det sidste, som jeg ville beskrive Greve som
                            Han kan ikke sætte en mand af, han tager ingen dybdeløb, og han gør ikke de andre bedre (og jo, har set hans enlige stikning til Jønsson)

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlæg
                              Han kan ikke sætte en mand af, han tager ingen dybdeløb, og han gør ikke de andre bedre (og jo, har set hans enlige stikning til Jønsson)
                              Greve hae godt nok også skuffet mig. Kent fik ham også talt utroligt meget op inden sæsonstart, hvor han pegede på Greve som en af dem man skulle holde øje med, og som ville få en god sæson. Han må også være skuffet.

                              Comment

                              Working...
                              X