Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Randers FC - OB (23-04-17)

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Det gælder bare om at spille til 0 i anden halvleg. Point får vi ikke med hjem.
    Jep, det må desværre være planen. Kæft, hvor er vi dog blevet rykket rundt. Suk.

Yao ind - håber på noget kaos og kasser fra ham.

MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Det er ikke bare en kollektiv offday. Det ligner en nedsmeltning, jeg ellers troede vi var kommet forbi. Og nu uden to motorer defensivt og offensivt i en kamp, hvor der bliver brug for motorkraft. Der må vi være tilfredse med uafgjort og så nuppe det sidste point i Esbjerg. Er bare bange for, hvad den her nedsmeltning kommer til at betyde for den mentale tilstand.

MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Ser ud til Yao kommer ind. Han står i dresset på sidelinjen og får instruktioner af KN...
        Tror Izunna er ude.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

allerede urutineret af Yao, at blande sig i spillet igen fra en offsideposition. Og det er det som altid præger hans indhop, at han er overgearet og træffer forkerte beslutninger, glemmer at tage bolden med osv. Han mangler dæmpende medicin inden han løber påmbanen

Comment

Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
            Du har sat mine tanker i gang i hvert fald:) Bl.a. over at man tyer til netop skældsordet som jeg brugte, da erstatningsskældsordene ingenlunde giver min harme over den opførsel Fisker udviste ro! Kom meget gerne med et erstatningsskældsord, med åbenbart samme pondus, som går ud over Fisker alene, og det indprentes dermed i min hukommelse:) Ja, det er ekstremt beklageligt at de er sværere at hive impulsivt frem, men som sagt jeg har absolut intet imod homoseksuelle overhovedet.
            Men hvad er der ved ordet bøsserøv, som gør at du bruger det som skældsord?
            OBeliever

Comment

Pis og lort. Nu handler det om at undgå en røvfuld, og så ellers glemme en helt igennem forfærdelig 1.halvleg, hvor intet fungerede, og vi giver Randers de 3 points.

Comment

Jesus!

Comment

Omg... Vi bliver f*cking slagtet
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

og der kom røvfulden så. Fuuuck. Puha.

Comment

forsvaret er heeeeeeeelt væk!

Comment

Er vi igang med at sætte vores målscore over styr, så uafgjort mod Horsens kan vise sig ikke at være nok?

Comment

Vores målscore bliver smadret i dag!! Det koster så lige 4 point

Comment

Nogen som kender datoen for Skive away

Comment

Pyyh KEP.....

Comment

Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                Nogen som kender datoen for Skive away

Comment

Working...
                                X