Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Randers FC - OB (23-04-17)

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

nogen der tilfældigvis ved om det også var Putros som dømte kampen mod SønderjyskE. Der synes jeg også at dommeren lagde en linje som i dag.. Ikke at det skal være en undskyldning blot en konstatering..

Comment

Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
      Som spiller, mega provokerende.
      Som menneske, fantastiske værdier.
      Hvis han er standarden for "fantastiske værdier" så fy føj, siger jeg bare. Hvis man bruger størstedelen af tiden på at fremstille sig selv som en arrogant klovn, så er det nok fordi, at man inderst inde er det.

Comment

De mange penge vi kaster efter KEP de næste godt to år, kunne mildest talt bruges bedre.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Ringeste præstation i dag, må dog være den fra trænerbænken. Simpel ændring, og så er vi helt fra snøvsen. Har i 70 minutter nu ikke formået at omstille holdet og komme med et modtræk. FØJ hvor er det elendigt!
          Man kan klandre træneren for at spillerne ikke er sat op til kampen; at der mangler gejst og motivation.
          Men hvis du mener Festersen ude - eller mener du Casper Nielsens skade? - så er det svært at se, at det skulle have nogen større betydning. Tror ikke det er på taktik, vi taber i dag. Den kamp blev tabt på det mentale plan nærmest inden vi gik på banen. Og det skal træneren naturligvis både tage ansvar for og satme også gøre noget ved, så vi ikke skal se på det her igen.

Comment

De mange penge vi kaster efter KEP de næste godt to år, kunne mildest talt bruges bedre.
            Jep... Og smid så AKs løn oveni.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Kom dummere...
              bruger de ord her som jeg bruge på stadion, wanker
              siden 1887

Comment

Hvis han er standarden for "fantastiske værdier" så fy føj, siger jeg bare. Hvis man bruger størstedelen af tiden på at fremstille sig selv som en arrogant klovn, så er det nok fordi, at man inderst inde er det.
                Det er vigtigt at skelne mellem Mathias og Zanka.
                OBeliever

Comment

5 flotte mål, men han er en af hovedårsagerne til at vi har stået dårligt på banen. Svenskeren ejer ikke 2 grams forsvarsarbejde. Når han ikke er en ny Falk, så er det ikke kun offensivt og manglende fart han falder på. Der er i den grad også manglende forsvars indsats. Han er høj men vinder intet i luften.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                    Jeg krummer tæer når jeg hører voksne (primært) mænd på stadion råbe sådanne ord ind til spillerne. Jeg bliver virkelig flov på deres vegne
                    OBeliever

Comment

Det lyder da idiotisk, man skulle da tror du var til mænd din neger!!!
                      Ville Keld ikke med hjem i går?
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Ville Niels heller ikke, skidt aften ...
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Haha... kæft du er en joke...

Comment

Jeg er dybest skuffet. Efter sidste uges kamp og fight var jeg overbevist at nu kommer fyldt med selvtillid og tro på os selv til Randers. Og nu sådan en blodfattig præstation. Det er ikke et skridt tilbage, det er til mindst tre.
                            Jeg er ked af Kent som lykkes alt for ofte ikke med den rigtige taktiske indstilling af holdet. Og når det går galt så finder ham ikke et svar under kampen. Med deres 3-5-2 kørte de es over som en ungdomshold - og Kent sidder der på sidelinjen og kigger som om han har intet at gøre med denne lort.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

Comment

AaB kunne godt bruge lidt rutine. De burde gå efter KEP, Jönsson og AK.

MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Frygtelig kamp... Der skal godt nok andre boller i suppen til den næste :-(

Comment

Working...
                                X