Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: Randers vs OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt: Randers vs OB

    Som jeg fik skrevet i optakten i til OB vs Randers, så var den kamp, samt søndagens returopgør i Randers af en anden karakter end kampe med samme modstandere, men med den krølle på halen, placerede med derimellem liggende kampe mod andre modstandere.

    Det er jo ikke frit, at resultatet af det første opgør i nogen grad fordrer det næste, da formkurven ikke kan have nået at ændre sig væsentligt, samt at psykologien afledt af resusltatet fra første opgør spiller en væsentlig rolle. Når det er sagt, så er returopgøret naturligvis ikke af samme 'nemhedsgrad', som det AC Horsens står overfor af to grunde. Randers har fremdeles alt at spille for, mens Esbjerg nu står i en situation, at deres næste betydende kamp først indtræffer mod enten AGF eller Viborg, hvor Silkeborg stadigvæk kan nå at blive et modstanderemne.

    Den næste grund er, at Horsens vandt på udebane og at returopgøret derfor spilles på hjemmebane, mens det forholder sig omvendt for os. Men kommer vi ud til kampen med samme dynamik, som vi gjorde på hjemmebane, så er vi i min optik klare favoritter. Enhver ændring af taktik kan dog hurtigt vende tingene på hovedet!

    Vi kværnede derudaf i kampens første 20 minutter til forløsningen kom tidligt i kampen. Samme mekanismer som vi mod Brøndby og andre kampe mod bl.a. Randers og Horsens i foråret(fratrukket kostbare indledende minutter, som blev kostbare mod netop Horsens). Derfor tror jeg på en reprise af første opgør, hvor Kent vil gå forrest og gjalde sine direktiver ud til spillerne!

    Det vi skal tage med fra første opgør, vores største fejltrin i det opgør er, at med +1 time tilbage af opgøret, så skal vi ikke hænge vores hat på at stille os mere kompakt og tilbagelænet mod Randers og forsøge os med et andet af vores våben, nemlig kontrakniven. Den fungerede i 3-0 sejren, fordi vi scorede relativt sent i 1.halvleg, holdt stand indledningsvis i 2.halvleg, og som minutterne gik blev Randers tvunget til at flytte kæderne længere frem, og så slog vi kontraer mod dem.

    I tirsdags var Randers ikke tvunget til at flytte kæderne frem fordi at vi førte efter små 20 minutter! Pladsen vi afgav ved at trække os lidt, brugte Randers fornuftigt til at spille den rundt i egne rækker og lure på en stikning frem til Pourié. Lad os ikke begå samme fejl to gange, hvis vi igen skulle tiltvinge os en føring tidligt i opgøret. Lad os i FCK stil kværne videre og lukke kampen!
    Last edited by makitabel; 22-04-2017, 13:07.

    #2
    Selvfølgelig skulle vi lige lave en tråd på samme tid, det er klart... men du var først, så vi tager den her...

    Fester tvivlsom til kampen, da konen skal føde, Ryan ikke med, ved ikke hvad der er der er galt...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #3
      ja, lidt bemærkelsesværdigt at ingen andre var fremme i skoene! Havde jo egentligt tænkt mig at gemme krudtet lidt, men når alle andre 'fedtspiller', så må nogen jo gå forrest Virker lidt som om der er ved at gå noget 'Horsens' i det her på falderebet i sæsonen..

      Comment


        #4
        Det bliver et intenst opgør, hvor begge hold vil gøre alt for at vinde. Jeg forventer en mindst ligeså hård kamp som vi spillede mod dem i tirsdags.. Nu bare med 11 mand.

        Jeg håber bare der kommer rigtig mange OB fans nu når indgangen er gratis. Det eneste som taler imod et stort fremmøde må være det åndssvage tidspunkt kl. 13.

        Jeg tror vi spiller 1-1.

        Nu glæder jeg mig egentlig lidt til at se ACH - Esbjerg her fra sofaen om en time, og må endnu engang heppe på de falske striber. En sejr til esbjerg vil også gøre vores nervøsitet til kampen i morgen en lille smule mindre. Forza Esbjerg! Lets go! uafgjort modtages også med kyshånd.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Selvfølgelig skulle vi lige lave en tråd på samme tid, det er klart... men du var først, så vi tager den her...

          Fester tvivlsom til kampen, da konen skal føde, Ryan ikke med, ved ikke hvad der er der er galt...
          Ryan Johnsons krop kan tydeligvis ikke holde til professionel fodbold ... makkeren fra Esbjerg sagde det på en dybt respektløs måde, men han havde nok ret.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #6
            Horsens kaptajn Frederik Møller har karantæne i kampen efter gult kort i dag mod Esbjerg.

            Edit: Ok, var måske ikke i Randers-OB-tråden den skulle smides :-P
            Last edited by ilder69; 22-04-2017, 15:32.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg
              Horsens kaptajn Frederik Møller har karantæne i kampen efter gult kort i dag mod Esbjerg.
              Glimrende karantæne! Så skal Aabech lige få et gult kort også, og dermed karantæne mod os - så bør de ikke kunne gøre ondt på os på nogen som helst måde.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Selvfølgelig skulle vi lige lave en tråd på samme tid, det er klart... men du var først, så vi tager den her...

                Fester tvivlsom til kampen, da konen skal føde, Ryan ikke med, ved ikke hvad der er der er galt...
                Gad vide om Ryan når at blive lige så sjælden gæst som Timmi J var engang
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Gad vide om Ryan når at blive lige så sjælden gæst som Timmi J var engang
                  Er Timmi ikke bare en myte?

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Er Timmi ikke bare en myte?
                    :-) .. jo en vandrehistorie
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #11
                      Hvor var det ACH nederlag vigtig. Hvor vil det lune med en sejr i morgen og give truppen endnnu mere ro end de er ved at opbygge. Kampen i morgen bliver dog ikke nem og er en rigtig 50/50 synes jeg.
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                        Hvor var det ACH nederlag vigtig. Hvor vil det lune med en sejr i morgen og give truppen endnnu mere ro end de er ved at opbygge. Kampen i morgen bliver dog ikke nem og er en rigtig 50/50 synes jeg.
                        Jeg tog i hvert fald gevaldigt fejl med hensyn til Horsens, som bare ikke gik efter sejren selv efter at være blevet lukket ind i opgøret igen.. Alligevel synes jeg at vi er klare favoritter. Nu blev kampen jo efter dagens nederlag til Horsens, en 'gratis' en af slagsen. Lad os nu ikke udnytte Horsens tab som sovepude. Lad os i stedet slå kapital af nederlaget:)

                        Comment


                          #13
                          19 mands trup

                          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...mod-randers-fc

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                            Jeg tog i hvert fald gevaldigt fejl med hensyn til Horsens, som bare ikke gik efter sejren selv efter at være blevet lukket ind i opgøret igen.. Alligevel synes jeg at vi er klare favoritter. Nu blev kampen jo efter dagens nederlag til Horsens, en 'gratis' en af slagsen. Lad os nu ikke udnytte Horsens tab som sovepude. Lad os i stedet slå kapital af nederlaget:)
                            Horsens overraskede ikke mig negativt i dag. De bringer intet i kampene. Jeg håber vi udnytter chancen vi har fået. Det vil give 2 kampe i streg hvor vi ikke er tvunget til sejr. Lad os bare lukke den gruppe ned nu
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                              Horsens overraskede ikke mig negativt i dag. De bringer intet i kampene. Jeg håber vi udnytter chancen vi har fået. Det vil give 2 kampe i streg hvor vi ikke er tvunget til sejr. Lad os bare lukke den gruppe ned nu
                              true.., dog plejer de at byde ind med fight, men det så man heller ikke meget til.. Esbjerg havde vel stort set intet andet at spille for foruden æren. Det er muligt at de kan nå en 3.plads i gruppen, og derved få en anden modstander i playoff kampene, men i bund og grund var det vel kun æren de spillede for.

                              Comment

                              Working...
                              X