Lige for at få mig med. Bunder det hele i, at dommeren kommer til at dømme efter "den gamle regel" hvor det koster rødt at berøve en oplagt scoringsmulighed ?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Anker vi Tingagers karantæne?
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægLige for at få mig med. Bunder det hele i, at dommeren kommer til at dømme efter "den gamle regel" hvor det koster rødt at berøve en oplagt scoringsmulighed ?"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægDet ser i hvert fald meget sådan ud, når man læser op på reglerne. Forskellen på de nye og gamle regler er lige præcis, at efter de gamle regler er der rødt til Tingager i situationen (hvis man er med på præmissen, at der er straffespark), og efter det nye regler er der ikke.
Edit: Og tak for svaret.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægTænkte det nok - egentlig lidt af en fejl, må have givet lidt røde ører da det gik op for dommeren. Han bliver så lidt reddet af vi vinder kampen, så er man lidt mere overbærende
Edit: Og tak for svaret.
Nope. Han så situationen bagefter og indrapporterede den som han dømte den.
Det var et tilfælde af "Jeg blev fanget med hånden i kagedåsen og lader nu som om, jeg skammer mig over det".
Intet andet.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...pper-karrieren
... vil ikke mere give røde kort til Tingager."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæghttp://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...pper-karrieren
... vil ikke mere give røde kort til Tingager.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
Comment