Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MoM OB-Randers 18.4.17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    MoM OB-Randers 18.4.17

    Grytebuuuuust!
    En kongeredning efter den anden, bare fantastisk.
    Med holdets vilje som runner up.
    Hvad en kamp!
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -


    #2
    Myse. No doubt...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #3
      Der er kun en i dag og det er sten!!!!!

      Comment


        #4
        Grytebust! Under normale omstændigheder ville CN nok have kandideret med sådan en præstation, men Gryte er exceptionel i dag

        Comment


          #5
          Gryte....han redder vores røv i dag

          desler og cn gør det også flot.

          og så ellers flot fight over hele linjen.....godt spil - not so much, men kan man heller ikke forvente under de omstændigheder

          Comment


            #6
            Hele holdet spiller en brandkamp. Backs er over det hele, KEP stepper op. Izunna bryder mange vigtige bolde. CN Kæmper r*ven ud af bukserne og fighter helt vildt. Min stemme går dog til Grytebust som har nogle fuldstændig outstanding redninger. Shit han er vild!

            Comment


              #7
              Grytebust

              Comment


                #8
                Gryte er MOM. Det kan ikke være anderledes.

                2. Desler 3. Casper 4. Izunna

                Men alt i alt. Kæmpe holdindsats, så de får sgu en stemme allesammen. Fandeme flot indsats! Vi har seriøst vundet to kampe i streg! 😄😄

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                  Gryte er MOM. Det kan ikke være anderledes.

                  2. Desler 3. Casper 4. Izunna

                  Men alt i alt. Kæmpe holdindsats, så de får sgu en stemme allesammen. Fandeme flot indsats! Vi har seriøst vundet to kampe i streg! 😄😄
                  Gryte, no doubt!! men når det er sagt så fortjener hele holdet sku anerkendelse i dag! AK var jeg dog skuffet over..

                  Comment


                    #10
                    ja Matti1887 vi har sat mange milepæle i dette forår. I dag var en dag, hvor man virkelig kunne frygte en kostbar fejl af trætte spillere, men de holdt sku hovedet koldt, og forfaldt ikke bare til at skovle den ud af kommunen ved lejlighed. Flot med få pasningsmuligheder, at hver mand tog ansvar og brugte både kløgt og duelighed. Fik sagt det i kamptråden også, men siger det gerne igen! Over hele linjen viste vi os have et højere individuelt niveau end modstanderen.

                    Comment


                      #11
                      Mom bliver nød til at gå til Gryte, han står en magisk kamp ! Bedste keeper vi har haft siden legenden. Det sagt spiller Casper Nielsen og Desler ligeledes en fantastisk kamp, ligesom Izunna var fremragende på banen i undertals spillet. Barret, bliver mere og mere spændende på backen og anføreren viser at jeg slet ikke behøver at være så utryg ved ham i midterforsvaret som jeg ellers har været.

                      Comment


                        #12
                        Sten med de 2 store sten

                        Comment


                          #13
                          Hele holdet inkl Kent - og minus JH.
                          Men Gryte var i en klasse for sig selv.
                          CN og Desler var de bedste ude i marken, og INGEN var dårlige. KEP viste sin berettigelse. Izu at han kan erobre bolde med snilde, men altså, han kan aldrig imø komme på tale som MoM.
                          Jeg er stadig overrasket over Barret - på den gode måde.
                          Med det spil af Desler og CN får Ryan da vanskeligheder. Havde været klogere med en angriber (ja, det har jeg skrevet mange gange i flere år, men aldrig så meget ment som denne sæson)
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Sten med de 2 store sten
                            😂😂😂

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                              Gryte er MOM. Det kan ikke være anderledes.

                              2. Desler 3. Casper 4. Izunna

                              Men alt i alt. Kæmpe holdindsats, så de får sgu en stemme allesammen. Fandeme flot indsats! Vi har seriøst vundet to kampe i streg! 
                              Enig! Omend AK kun kan få en halv stemme fra mig, og det er kun fordi han hiver sig op i noget bandespil til allersidst. Ellers var han med stor, stor afstand kampens ringeste OB'er.

                              Comment

                              Working...
                              X